Kimmo taitaa tässä kohtaa olla wisit Haukiputtaan WehoKimmo Koo kirjoitti:Onnittelut seuraavalle Tähdelliselle. Yhteisiä kilometrejä olkoon runsaasti ilman VISIT WEHOSHOP- viestejä
Suksin S211 220Cdi A Avantgarde
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Kahdesta Mercedes-Benz autosta alkanut CDI-moottorin suutin vuotamaan jossakin 300-400 tkm kohdalla. Kummassakin on kyseessä ollut 4. sylinteri eli ohjaamoa lähimmäinen. Molempia autoja on aina pakkaskaudella esilämmitetty sähköllä.
Uskoisin että noissa suutinvuodoissa on kyseessä nimenomaan lämmönvaihtelun aiheuttamasta liikehdinnästä ja kun 4. sylinteri on kauimpana jäähdyttäjästä, niin siellä lämpötilan muutokset ovat suurimpia.
Uskoisin että noissa suutinvuodoissa on kyseessä nimenomaan lämmönvaihtelun aiheuttamasta liikehdinnästä ja kun 4. sylinteri on kauimpana jäähdyttäjästä, niin siellä lämpötilan muutokset ovat suurimpia.
- kuningatar
- Viestit: 1358
- Liittynyt: 20.10.2010 9:51
- Paikkakunta: Järvenpää
Itse olen tullut vähän samoihin johtopäätöksiin. Appiukolla -00 s202 yli 400tkm ajettuna. Aina lämmitetty vain webastolla (eli lämmitetty oikeasti) ja vielä ei ole suuttimia pois käytetty kertaakaan sitten tehtaan jäljiltäMeissenkeri kirjoitti:Kahdesta Mercedes-Benz autosta alkanut CDI-moottorin suutin vuotamaan jossakin 300-400 tkm kohdalla. Kummassakin on kyseessä ollut 4. sylinteri eli ohjaamoa lähimmäinen. Molempia autoja on aina pakkaskaudella esilämmitetty sähköllä.
Uskoisin että noissa suutinvuodoissa on kyseessä nimenomaan lämmönvaihtelun aiheuttamasta liikehdinnästä ja kun 4. sylinteri on kauimpana jäähdyttäjästä, niin siellä lämpötilan muutokset ovat suurimpia.

Väykyssä on tainnut mennä kakkonen ja kolmonen mutta poikkeus vahvistaa säännönAki P kirjoitti:Itse olen tullut vähän samoihin johtopäätöksiin.Meissenkeri kirjoitti:Uskoisin että noissa suutinvuodoissa on kyseessä nimenomaan lämmönvaihtelun aiheuttamasta liikehdinnästä ja kun 4. sylinteri on kauimpana jäähdyttäjästä, niin siellä lämpötilan muutokset ovat suurimpia.

Kyy'yllä kaikuningatar kirjoitti:Toivottavasti tätä tähdellistä menopeliä pääsee ihastelemaan luonnossa syysmiitissä Sulkavalla

Mikäs se on kun EPC antaa datakorttiin rengaspainevaroittimet mutta ei varaosaa kun katsoo "wheels"-osastolta




Juu,ei kannata hämmästyä kun vaihtaa renkaat ja lähtee ekaa kertaa ajelemaan niin rävähtää mittaristo punaiseksi.
W209ssä vaikka vaihtoi tismalleen samankokoiset kitkat nastojen jälkeen niin herjasi vaikka paineet kunnossa.
Pitäis kalibroida mittaristosta aina jos tekee rengastukseen muutoksia.
W209ssä vaikka vaihtoi tismalleen samankokoiset kitkat nastojen jälkeen niin herjasi vaikka paineet kunnossa.
Pitäis kalibroida mittaristosta aina jos tekee rengastukseen muutoksia.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Mulla ei kyllä herjaillut yhtään mitään, kun laitettiin talvifillarit alle.
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Turhan herkkä oli 209ssä,kovempaa jos ajoi routaheittoon niin siitäkin herjasi.Lucky-Dog kirjoitti:Mulla ei kyllä herjaillut yhtään mitään, kun laitettiin talvifillarit alle.
Onneksi eivät huomanneet mitään kun tyrkkäsin rojun vaihdossa liikkeeseen

Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Se on tuo 477 näköjänsä vakiovarusteena oleva "rengaspainevaroitin" kun taas 475, jota tässä autossa ei ole, on 513,54€ hintainen lisävaruste
Onpa kiva ettei tartte tuollaisistakaan kikkuloista huolehtia vaan riittää mahdollinen resetointi ja punaisten valojen vilkkuminen mittaristossa
Tietty sormet sotkeentuu paineiden tarkastusten yhteydessä 

Onpa kiva ettei tartte tuollaisistakaan kikkuloista huolehtia vaan riittää mahdollinen resetointi ja punaisten valojen vilkkuminen mittaristossa


- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
On laitettu ihan räätälöityjäkin softia autoihin joissa on juurikin puhaltimet ja coolerit muutettu.-jorkki- kirjoitti:Sehän riippuu siitä, tehdäänkö L-D:n softat autokohtaisesti vai ovatko "sarjavalmisteisia". Suurin osa pajoista myy vain vakio-osille tarkoitettuja softia, joissa ei pääse itse juuri vaikuttamaan.Terho P kirjoitti:Mitenkähän tuossa kävis jos ensi vähä avartaa fööniä,kuuleria ymsyms.. sen jälkeen L-D softaukseen?eli voisiko se sillätapaa toimia
Tarvittaessa vielä säädelty lisää, että tuli asiakkaan mieleinen.
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Sanoo vääränvärisellä Elegansella ajava 

They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Ari66 kirjoitti:mutta tuskin näihin meidän kansanmalleihin sellaista kukaan on raaskinut rastittaa

Onhan tuo melkoisen hintava ollutAri66 kirjoitti:Olisit hyvä mies kysynyt vaikka yksityisviestillä, ennen kuin nolaat itsesi täällä julkisesti...XUX63 kirjoitti:jota tässä autossa ei ole, on 513,54€ hintainen lisävaruste![]()

No mulle oli kyllä väri se ratkaiseva tekijä kun muut seikat osuivat. Toisella värillä varmaan kuutioisin vieläkin että pitäiskö ja sitten että miksei tullut hankittuaAri66 kirjoitti:Käytetyssä ei voi väriä valita....

Hakusalla on siis ollut pitkään vihree pre-facelift evergreen metallic tai miksei hätätapauksessa myös faceliftin jaden vihree, molemmat beigellä sisustalla


Jotenkin voin kuvitellaArto N kirjoitti:Voi Veikkonen, veikkaisin että valkkaisin vaikka vaihtokuntoisen valkoisen vailla varusteita


Tuo väri on kyllä minunkin mielestäni yksi faceliftin parhaista, ellei jopa paras. Oma suosikkini on aina ollut cubaniitinhopea mutta ihan kybällä voisin omaan autooni hyväksyä myös tämän indiumin.XUX63 kirjoitti:...Sitten ku LD hankki tuon indium grau faceliftin niin asia oli pihvi, väri on MAINIO
Tiedän että Suksi on jo pitkään haaveillut 211-koppaisesta ja asiasta on pitkään ja hartaasti aika ajoin jappasteltu ja haaveiltu. Mutta nyt se on siis totta, hieno juttu. Itse joudun persaukisena vielä jatkamaan haaveilua mutta ehkä jonain päivänä, jonain päivänä vielä.....

kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Jep paras väri 211-koppaseen tuo.
Tietääkös joku mitä meinaa tuo 646-mosan yhteydessä esiintyvä EVO-teksti?
Tietääkös joku mitä meinaa tuo 646-mosan yhteydessä esiintyvä EVO-teksti?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Kiitos, se on kyllä maittava - vielä kun tekniikka olis naitettu teikäläisen autostakumipää kirjoitti:![]()
Eeku aattelin vaan ku tuota varustelistaa katoin.
Tykkään kyllä väristä paljo

EDIT:Ei siis varustelista vaan väri

Viimeksi muokannut XUX63, 07.11.2012 10:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Kyllä itse ainakin kykenin myös tuon värin valitsemaanAri66 kirjoitti:Käytetyssä ei voi väriä valita.... voi vaan valita kunnon....

They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi