S211 vetokoukku ja sähkösarja

Vastaa Viestiin
pepi

S211 vetokoukku ja sähkösarja

Viesti Kirjoittaja pepi »

Olen kahtelemassa autooni vetokoukkua, autohan on s211 E320 vm. 2006 facelift. Tällä hetkellä olen katellu Thulen, kovilin ja mesen alkuperäistä koukkua. Kovilin ja mesen alkuperäinen koukku tulisi ihan mesen omalla johtosarjalla mutta onko porukalla kokemuksia thuen koukusta ja johtosarjasta? Miten se toimii vai onko ollu ongelmia?

Olisiko porukalla ehottaa mistä voisi koukun ostaa (lue halavalla).

Valintakriteereinä on ollu se, että koukku on vähintään irroitettava (alle taittuvakin kelpaa), pistoke kääntyy puskurin taakse piiloon ja mitään puskurin muokkauksia en ala tekemään.
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Äkkipäätä sanosin notta juu. Tai siis ei.

Tietäsköhän joku muu paremmin :?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Meissenkeri

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

Jos nyt pitäisi ostaa ja haluaisi samalla kertaa halvan ja hyvän (Westfalia), niin ostaisin tuolta --> https://ssl.kundenserver.de/kfzpoint.de ... =cid%3D%26
On joutsenenniskamallinen irroitettava, joten takapuskuria ei tarvi kovertaa. Sähkösarja kuuluu hintaan. Ainut valinta on että haluaako 7- vai 13-napaisen pistokkeen.

Jos kuitenkin ostat muun merkkisen, niin sähkösarjan voi ostaa erikseen. Tuossa linkissä on tuo joka maksaa 117,50 on Jagerin tekemä ja hinta on Euroopan halvin. Minä tilasin tuommoisen ja oli hyvä. Toimitusaika 5 arkipäivää Suomeen --> http://shop.ebay.de/i.html?_nkw=mercede ... m270.l1313
jaalou

Viesti Kirjoittaja jaalou »

Feloxilta Oulusta Thulen irroitettava koukku piiloon kääntyvällä sähköpistokkeella asennettuna 750 €. Ei takapuskurin vuolemista eikä parkkitutkan kanssa ongelmaa.
pepi

Viesti Kirjoittaja pepi »

Joo koukku tuli hommattua ja ite asensin paikalleen. Saksasta tilasin alkuperäisen alletaittuvan. Sarjasta puuttui vain sulaketaululta ohjainlaitteelle tuleva johtosarja ja täytepala, joka tulee puskurin ja koukunrungon väliin.

Ite laitettuna koko helahoita jäi mäksamaan n. 700€. Mielestäni ei ihan hirviän paha. Koukku oli kyllä käytetty mutta päälisinpuolin kuin uusi.

Olin kahenvaiheilla joko irrotettava tai alletaittuva, päädyin jälkimmäiseen ja en kadu päätöstä pätkääkään.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W211 / W209 / W219, sedan, farmari, coupe, avo”