Tankoa joko jatketaan tai lyhennetään. Se tapahtuu irrottamalla nivel pallostaan ja löysäämällä 8mm avaimella avattava mutteri. Nivel irtoaa pallostaan ihan meisselillä longottamalla, tai sitten sokan sivuun kääntämällä. Liekkö millaiset pallot paikallaan? Sokka on sellainen lankalenkura, joka käännetään tangon suuntaisesti sivuun. Jos vara riittää pelkkää yläpäätä säätämällä niin hyvä, ei tarvitse könytä auton alle.500sel kirjoitti:No niin, oikein kuviaki laitettu.. Tätä voi sanoa palveluks
Joo omassa värkissä oli ihan samanlainen näkymä..
No mitäs tossa sit pitäis väännellä ja mihin suuntaan..?
Tankoa lyhentämällä (niveltä kiinnipäin) auto vaihtaa isompaa....kerro Perttu. Oliko se nyt niin, että vaijeria kiristämällä vaihdot aikaistuvat, eli sama sääntö toiminee tankoonkin. Kokeile.