W210 vai W211 DA E220-270 vm. 2002?

Vastaa Viestiin
hece
Viestit: 18
Liittynyt: 03.11.2007 12:01

W210 vai W211 DA E220-270 vm. 2002?

Viesti Kirjoittaja hece »

Olen harkitsemassa näiden mallien kesken jonkun ostamista, tässä kevää ja kesän aikana. Kaikenlaista puhetta kuulleena olen tullut epävarmaksi? Molemmissa korimalleissa ehkä omia harmejansa, samoin ehkä tekniikkapuolella, mutta ..

Mitä sanotte - Te - arvoisat asiantuntijat ja mb-tohtorit?

Mitkä seikat tarpeen ehdottomasti selvittää? Miten on tuon lastuttamisen = virityksen kanssa? Mikä sen selvittää, jos vaikka kuinka viritetty ja siten autoa kuormitettu, suunniteltuun tekniikkaansa nähden liikaa esim. vaihdelaatikon ym. kohdalta jne.. , että ihan infraktin partaalle ..

Ymmärrän, että käskytys on, ainakin ollut hyvää meselle, mutta liika on sentään aina liikaa, mutta mistä sen voi enää tietää.?
Ennen aikaan kun veti ilman mitään lastuja vakiona talla pohjassa, pakosarja puolimetriä hehkupunaisena niin tiesi, että kyllä kaikki paikat puhtoisena ja kunnossa myös ja kesti kanssa, mutta onko nyt toisin tämän lastutusvimman kanssa ja aikana, kun jopa automyyjät sitä suosittelee, miten on ?

Kokemusta vain..
W110 200D -66
W114 200D -67
W123 220D -77
W123 300DA -81
W202 C220DA -95
W211 220 CDI A -06
Avatar
tähtikuljettaja
Mersuvelho
Viestit: 1918
Liittynyt: 05.11.2006 19:30
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Viesti Kirjoittaja tähtikuljettaja »

En mitään osaa vastata mutta tuo kokemushistoriasi vastaa aika lailla omaani, tosin eka oma oli vasta W123, W124 uutena.

Noilla kun on ajellut niin W211 220CDI on jo raketti. Jos ei kulje tarpeeksi niin parempi hakea isompaa konetta (220 riittää ja toisaalta mikään teho ei ole liikaa). Kyllä täällä on vannoutuneita lastuttajia mutta myös aika paljon samassa joukossa vikakoodien kanssa taistelijoita. 320:n kun ostaa niin ei se käskyttäminen oikein enää onnistu, kaasupoljinta ei enää käytetä on/off niin kuin noissa "vähän vanhemmissa".

Itsellä on ollut W210 ja pari W211:stä, kyllä itse ottaisin ilman muuta alkupään W211:n ennen W210:n viimeisiä malleja. Kai siinä sitten pienestä hintaerostakin puhutaan. Itse pidän enemmän siitä vanhasta viisivaihteisesta 722.6 laatikosta kuin uudesta 7G-tronicista, ainakin 320:ssä vaihteisto on paljon paremmin sovitettu moottoriin, vaiko päinvastoin, W211 mallissa, kulutuskin selvästi pienempi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W211 / W209 / W219 moottori”