

Löytyikä siitä lämpöanturista mitään syytä miksi näytää mustallaBomber4 kirjoitti:Eli. Auto huollettu, tuli määränsäätimen vian takia huoltoon. No uus laitettiin ja polttoainesuodatinkin. Viat hävis. Staari kertoo auton olevan täysinkunnossa. Ainoo kun oikein tutkii niin moottorin lämpöanturi "mustattuna". Kone siis ei kierrä kuin 1800rpm. Kaikki testit mitä lähes voi tehty staarilla. Purin jopa kaasupolkimen pois ja mittailin arvot,mun mielestä ok. Noooooo huomen poistan läpät käytöstä. Hirtän läpät ja moottori saa jäädä arpoon itekseen. Oonko hakoteillä,eli staari totee kainkien antureiden/purkkien olevan kunnossa,mut esim. Läpät ei oikeesti aukea ?. Siis tosiaan kaikki käyty läpi polttoainepuoli ja ahtopainepuoli,ei staar vikoja,ei vikavaloja. Nyt on joku sellainen vika,et staari luulee,mut
. -06 320cdi 4matic. Kävin myös vaihdelaatikot yms. Läpi ei mitään. Kaverin auto
Se juurikin toimi,kun nappas johdon irti,eli pakopesän ja egr välissä oleva anturi on nyt rikki,ainakin. Ei siitä rakettia tullut ,mut ajaa voi,ei siis ahda ollenkaan.joskami kirjoitti:Kokeile irroittaa turbon pakopesän jälkeen olevan paineanturin johto.
Menee varaohjelmalle . Olisiko anturi vika..
yksi vastaavn tapinen oli kesällä niinBomber4 kirjoitti:Se juurikin toimi,kun nappas johdon irti,eli pakopesän ja egr välissä oleva anturi on nyt rikki,ainakin. Ei siitä rakettia tullut ,mut ajaa voi,ei siis ahda ollenkaan.joskami kirjoitti:Kokeile irroittaa turbon pakopesän jälkeen olevan paineanturin johto.
Menee varaohjelmalle . Olisiko anturi vika..
Niinpä, stari on stari eli testeri eli pelkkä työkalu joka kertoo jos jossain on raja-arvot ylittävä tai alittava arvo. Asentaja on se joka tutkii ja päättelee ja löytää vian.Bomber4 kirjoitti:Auto pelaa,toistaiseksi. Anturi vaihdettu,kuitattu. Puhinaa tuli kyllä ,eli vedot tallessa. Olipa erikoinen vika ,kun staari ei ensin tiennyt asiasta mitään.
Siis koiti puhaltaa anturin läpi vai sen reiän mihin se ruuvataanBomber4 kirjoitti:Okei,mikähän on siis perisyy näille murheille ?. Käytin oikein aikaa tuon anturin huohotusreiän tutkimiseen. Nyt mun mielestä se on tukossa,vaikka kirjoitinkin aikasemmin,et auki on. Ilmeisesti se on tuon kalvon (tai mikä siä nyt ikinä onkaan) liikkeen takia. En saanut puhaltamalla kummastakaan suunnasta ilmaa läpi kulkeen. Luulis nyt ,et se edes vähän vuotais ? Posket kipeenä ny.