200 CDI paluuletkun T -haara

Vastaa Viestiin
Avatar
felmit
Viestit: 730
Liittynyt: 20.10.2010 7:51
Paikkakunta: near main airport

200 CDI paluuletkun T -haara

Viesti Kirjoittaja felmit »

Suuttimien ylivuotoletku tulee polttoainelinjan kumiletkuun takaisin muovipötkäleeseen? Onko se takaiskuventtiili?
Pitääkö sen pitää melkoista surinaa (hetken aikaa), kun kääntää virrat päälle?

Ongelmana on seisomisen jälkeen, starttauksen jälkeinen tyhjäkäynnin aaltoilu hetken aikaa?

Mistä alkaa etsiä vikaa?

Polttoainevuodoista?
Mitenkäs saa hehkut mitattua?
hehkun päästäkö? Miten liitin irtoaa? kyljissä lukot? Millä työkalulla?
vai onko jossain liitin, mistä voi mitata helpommin?

PS. Moottoripuolella ei vikakoodeja
autodidakti
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Re: 200 CDI paluuletkun T -haara

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

felmit kirjoitti:Suuttimien ylivuotoletku tulee polttoainelinjan kumiletkuun takaisin muovipötkäleeseen? Onko se takaiskuventtiili?
Pitääkö sen pitää melkoista surinaa (hetken aikaa), kun kääntää virrat päälle?

Ongelmana on seisomisen jälkeen, starttauksen jälkeinen tyhjäkäynnin aaltoilu hetken aikaa?

Mistä alkaa etsiä vikaa?

Polttoainevuodoista?
Mitenkäs saa hehkut mitattua?
hehkun päästäkö? Miten liitin irtoaa? kyljissä lukot? Millä työkalulla?
vai onko jossain liitin, mistä voi mitata helpommin?

PS. Moottoripuolella ei vikakoodeja
Railipaineen säätimestä, suutimien paaluvuodosta, laturin vapaa kytkimestä, sähköisestä lisä lämmitimestä, huonosta akusta/akuista
Miksi pitäis hekuja mittata jos ei vika koodia tule? jääkö hehkun valo palamaan vai miksi?
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
felmit
Viestit: 730
Liittynyt: 20.10.2010 7:51
Paikkakunta: near main airport

Viesti Kirjoittaja felmit »

Ilmeisesti on niin hieno auto, että kertoo vikakoodeissa hehkun rikki menon
Seisonnan jälkeen ontuva tyhjäkäynti on ollut epäilyksien syy.

T-haarassa on supistus kumpaankin suuntaan, ei mitään venttiileitä
Ongelma ilmeisesti löytyi. Suuttimien paluuliitäntöjen O-renkaat.
Suuttimien pohjarikat vaihdettiin aiemmin ja vanhat O-renkaat jäi.
Marmoritiskiltä jos hakee O-renkaita, myyvät varmaan koko helahoidon T-haaran kanssa
Numerolla 646 070 07 32
autodidakti
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

vialisesta hehkusta tallentuu vikakoodi (mikä ainakin *:rila näkyy)
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
felmit
Viestit: 730
Liittynyt: 20.10.2010 7:51
Paikkakunta: near main airport

Viesti Kirjoittaja felmit »

hyvä tietää :read:
Letkun päivitetty No on A646 070 21 32
autodidakti
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W211 / W209 / W219 moottori”