Erillinen jäähdytin automaattivaihteistoöljylle.

vaihteistot, perä,kardaani,vetoakseli
luokyio
aktiivimeseläinen
Viestit: 2447
Liittynyt: 20.10.2005 19:01
Paikkakunta: Espoo

Re: W211

Viesti Kirjoittaja luokyio »

Eemeli200CDI kirjoitti:Onkohan tietoa tämän mun laitteen valmistuspäivämäärästä?

WDB2112261A509648

Rekisteriote näyttää 18.2.2004, mutta jossain on ollut mainintaa 3/2003 ja autohan on tuotu viime vuonna jostain Suomeen. Syyläri ainakin netin tarkistusohjeiden mukaan (Valeo vs. Behr) näyttäisi olevan Valeolainen.
Delivery date 19 02 2004
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake

entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Eemeli200CDI
Viestit: 18
Liittynyt: 10.1.2012 1:02

Valeo

Viesti Kirjoittaja Eemeli200CDI »

Sielläpä se Valeo luuraa ja alkuperäinen vielä. Ei ole näitä 9/2003 malleja, mutta mistäpä näistä tietää. Ainakaan paisarissa ei öljyä yhtään, mutta lootasta sitten ei tietä onko glykolia. Pelaa kyllä hyvin ja 376 tkm lasissa. Varaosanumero A211 500 32 02 02 ainakin netin mukaan parannettu versio. Alunperin numerot A211 500 0202 ja A211 500 3102 olleet ongelmatapauksia. Tosin misätäpä tästäkään tietää.

Kuva

Kuva
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29054
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Näitä tuli edellisessä työpaikassa tehtyä varmaan satoja paketteja. Eipä enää ole kysyntääkään, kun 211 on jo niin vanha malli.

Yhtään rikkoutunutta ei ole sattunut tietooni tulemaan, yksi jonkun korjaamon tilaama ja asentama tuli aikoinaan takaisin takuujuttuna ja kennohan oli rikkoutunut selvän asennusvirheen vuoksi mutta lähetettiin goodwillina uusi tilalle. Itse en olisi kehdannut edes takuiden perään kysellä jos itse asentaa paketin paikalleen ja jättää raudan hankaamaan kennoon, olisi varmaan pitänyt olla asennusohjeissa erikseen maininta että tarkista tietyt jutut....
Avatar
Mou
Viestit: 1630
Liittynyt: 31.1.2014 9:38

Viesti Kirjoittaja Mou »

Eikö näitä enään uudempiin ole asenneltu?
Nykyiset...
'14 E500 Coupe

Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
Avatar
Leemu
aktiivimeseläinen
Viestit: 2269
Liittynyt: 13.9.2006 18:02
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Leemu »

Mou kirjoitti:Eikö näitä enään uudempiin ole asenneltu?
Ei liene ole yleensä tarvista.
Ongelmahan koski melko rajatusti 211- ja 203-malleja.
Avatar
Mou
Viestit: 1630
Liittynyt: 31.1.2014 9:38

Viesti Kirjoittaja Mou »

Leemu kirjoitti:
Mou kirjoitti:Eikö näitä enään uudempiin ole asenneltu?
Ei liene ole yleensä tarvista.
Ongelmahan koski melko rajatusti 211- ja 203-malleja.
Juu toki mutta mää ajattelinkin laatikon jäähdytyksen kannalta. Vai liekö vaan mun pinttynyt ajatus että sitä pitää jäähdyttää.
Nykyiset...
'14 E500 Coupe

Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W211 / W209 / W219 voimansiirto”