Laita sie sitä meiliä, miekun oon enemmänkin tämmönen hetero-mies. Kysy samalla "eikö ollu muun värisiä ku mustia"Daimler kirjoitti:Ehkä huolestuttavinta on että Saksassa(!) samaa osaa etsii kaiffari:
"Ich biete eine gebrauchte Mercedes Zündbox von Bosch für einen W126 (8 Zylinder), da Sie bei mir leider nicht passt! Die Zündbox ist für die vierpoligen Anschlüsse! Beim Baujahr bin ich mir nicht ganz sicher, dürfte 1989 sein! Hier die Artikelnummern die auf der Zündbox stehen Bosch 0 227 400 600 und 00 35 45 92 32 Bei Interesse Email an: hendrik.magnussen@t-online.de"
Laita tuolle meiliä ja kysy löytikö se osat ja mistäostitpaljomakso?
Zum teufel! Ässän ohjurinkumit vaihdettu- alustaremonttia
Yritin kirjoittaa saksaa mutta en osaa:
Hallo! Mein guter Freund ist in trouble.He hat einen Mercedesbenz W126 420-car und er wurde nicht start.My Freund verbringt die Zeit, die weg dort und etwas Gas aus seinem ass.Is anychance heraus stößt, um seine Probleme zu regeln hat?
Pistä joku fiksumpi asialle.Onkohan Tajukankaan kansalaisopiston saksankurssien vetäjä vielä elossa?
Hallo! Mein guter Freund ist in trouble.He hat einen Mercedesbenz W126 420-car und er wurde nicht start.My Freund verbringt die Zeit, die weg dort und etwas Gas aus seinem ass.Is anychance heraus stößt, um seine Probleme zu regeln hat?
Pistä joku fiksumpi asialle.Onkohan Tajukankaan kansalaisopiston saksankurssien vetäjä vielä elossa?
Se lie vauhtipyörällä se anturiHVM kirjoitti:Mittasin jakajan mikäliepyörimisanturista kilon vastuksen, eli lie järissään sekin? Jakajahan tuossa on semmosta tyhmää mallia, eli siellä ei ole muuta kuin keskipakosäädin ja se edellä mainittu "joku."
Vastus pitäis olla välillä 680-1200Ω eli siltä osin ok.
Tuokin pitäisi oskilloskoopilla tarkistaa, että minkälaista jännitettä pukkaa pihalle.
Ja jos pyörimisnopeusanturi ei toimi, halvaantuu koko sytytys-systeemi
No pitää yrittää mitata vielä sekin, tai edes löytää.Jani kirjoitti:Se lie vauhtipyörällä se anturiHVM kirjoitti:Mittasin jakajan mikäliepyörimisanturista kilon vastuksen, eli lie järissään sekin? Jakajahan tuossa on semmosta tyhmää mallia, eli siellä ei ole muuta kuin keskipakosäädin ja se edellä mainittu "joku."
Vastus pitäis olla välillä 680-1200Ω eli siltä osin ok.
Tuokin pitäisi oskilloskoopilla tarkistaa, että minkälaista jännitettä pukkaa pihalle.
Ja jos pyörimisnopeusanturi ei toimi, halvaantuu koko sytytys-systeemi
Ahdasta ja pimeätä on, lie etittävä altapäin? Eli ei siis sattunut silmään päältäpäin kurkkkiessa.HVM kirjoitti:No pitää yrittää mitata vielä sekin, tai edes löytää.Jani kirjoitti:Se lie vauhtipyörällä se anturiHVM kirjoitti:Mittasin jakajan mikäliepyörimisanturista kilon vastuksen, eli lie järissään sekin? Jakajahan tuossa on semmosta tyhmää mallia, eli siellä ei ole muuta kuin keskipakosäädin ja se edellä mainittu "joku."
Vastus pitäis olla välillä 680-1200Ω eli siltä osin ok.
Tuokin pitäisi oskilloskoopilla tarkistaa, että minkälaista jännitettä pukkaa pihalle.
Ja jos pyörimisnopeusanturi ei toimi, halvaantuu koko sytytys-systeemi
Löysin tämmösen toosan:
Jukoliste mikä homma idiootille hakea jotain tuolta eepäyn suosta!
Oman boksin numero on MB 007 545 22 32
Ja sama boschiksi:0 227 400 710
Listasta ei nähdäkseni löydy varmistusta sopivuuteen. Mitenkä lie? Liittimet sun muut vaikuttaisivat äkkiseltään passeleille.
Nokat ja keinutkin ovat vielä hetken kaupan. Oisko nuo kuitenkin sitten hiotuttaa nuo entiset? Mitenkäs se alkaa rallattaa jos se vähäkin tavara nokista kalutaan pois? Jos nostimet ovat horot?
Valaiskaa tyhmää, säädettävien venttiilien kyseessä ollessa en kyselisi tällaisia.
Jukoliste mikä homma idiootille hakea jotain tuolta eepäyn suosta!
Oman boksin numero on MB 007 545 22 32
Ja sama boschiksi:0 227 400 710
Listasta ei nähdäkseni löydy varmistusta sopivuuteen. Mitenkä lie? Liittimet sun muut vaikuttaisivat äkkiseltään passeleille.
Nokat ja keinutkin ovat vielä hetken kaupan. Oisko nuo kuitenkin sitten hiotuttaa nuo entiset? Mitenkäs se alkaa rallattaa jos se vähäkin tavara nokista kalutaan pois? Jos nostimet ovat horot?
Valaiskaa tyhmää, säädettävien venttiilien kyseessä ollessa en kyselisi tällaisia.
Niin, tuo ilmoittajafirma ainakin korjaa vioittuneita syttybokseja. Boksi täytyy toimittaa avaamattomana eli ei itte räpelletty ekaksi. Korjauksen hinta on about 200 jos sisältä mennyt omia aikojaan jotain hajalle. Jos taas boksin hajoamisen on aiheuttanut jokin ulkopuolinen oikkari, niin hinta saattaapi nousta. Korjaus kestää 5-10 arkipäivää ja työlle saa 24kk takuun.
____________________________
S 320 L -99. Illaksi kotiin.
S 320 L -99. Illaksi kotiin.
Jaaha? Lukikos se tuossa ilmossa? Osataanko tuo toimittaa natseille?Marde2 kirjoitti:Niin, tuo ilmoittajafirma ainakin korjaa vioittuneita syttybokseja. Boksi täytyy toimittaa avaamattomana eli ei itte räpelletty ekaksi. Korjauksen hinta on about 200 jos sisältä mennyt omia aikojaan jotain hajalle. Jos taas boksin hajoamisen on aiheuttanut jokin ulkopuolinen oikkari, niin hinta saattaapi nousta. Korjaus kestää 5-10 arkipäivää ja työlle saa 24kk takuun.
Kyllä ne sano korjaavansa, ihmettelen vaan tota hirveää numerolistaa tuossa ohessa, kun niillä ei oo myytävänä kuitenkaan kun 4 boksia ja niistäkin taisi olla mersuun vain yksi. On sulla ihme boksi siinä autossa kun ei perskeles löydy mistään! Meikäläinenkin rämpi epau-suon lävitse eikä mitään...
Viimeksi muokannut Marde2, 25.12.2006 18:34. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
____________________________
S 320 L -99. Illaksi kotiin.
S 320 L -99. Illaksi kotiin.
Sanoppa muuta, ja kiitos rämpimisestä! Helepottaa vähän tietää, että joku järissään olevakin on sitä huonoin tuloksin etsinyt, itseeni en kovin näissä asioissa luota.Marde2 kirjoitti:Kyllä ne sano korjaavansa, ihmettelen vaan tota hirveää numerolistaa tuossa ohessa, kun niillä ei oo myytävänä kuitenkaan kun 4 boksia ja niistäkin taisi olla mersuun vain yksi. On sulla ihme boksi siinä autossa kun ei perskeles löydy mistään! Meikäläinenkin rämpi epau-suon lävitse eikä mitään...
Saiskohan tuon arkena seleviteltyä jotenkin sen korjauksen? Korvataan vaivat, tottakai, jos joku osaa ja viitsii. Toisaalta, mitä nuo lie nielleet, liekkö avattavissa ja rikottavissa ihan kotimaisin voimin?
http://www.partstrain.com/products/Engi ... L-001.html
Halapa kontrolliyksikkö, 2614 dollaria...
Tuolla saku-firmalla on kotisivutkin: www.sender.de
Halapa kontrolliyksikkö, 2614 dollaria...
Tuolla saku-firmalla on kotisivutkin: www.sender.de
____________________________
S 320 L -99. Illaksi kotiin.
S 320 L -99. Illaksi kotiin.
Joo. Katoppa tätä:Marde2 kirjoitti:http://www.partstrain.com/products/Engi ... L-001.html
Halapa kontrolliyksikkö, 2614 dollaria...
Tuolla saku-firmalla on kotisivutkin: www.sender.de
Ja tätä:
Ei täsmää numero, ei ulkonäkö - paitsi värin osalta.
Noitten laatikkojen ongelmahan on se lokasuojaa vasten oleva tahnamatto, joka vuosien varrella kovettuu eikä johda enää lämpöä pois boksista. Puhumattakaan siitä, että sinne väliin kehittyis ruostetta. Seurauksena on että boksi 'keittää' itsensä hengiltä. Yleensä lakkaa toimimasta kuin seinään heittäen. Tosin joskus saattaa oireilla esim ampumalla ja aivastelemalla kun sytty menee pieleen. Sitten toimii taas kunnes menee hiljaiseksi kokonaan. Sisällä olevaa piiriä on tehty viimeksi vuonna yks- ja kaks eli noiden korjausfirmojen suolainen hinta varmaan osittain johtuu siitä että ne joutuu tekemään töitä tosissaan niiden osien löytämisessä... ehkä jopa pienissä sarjoissa tekevät ja ohjelmoivat niitä uudelleen.
____________________________
S 320 L -99. Illaksi kotiin.
S 320 L -99. Illaksi kotiin.
On vissiin Tajunkankaalla ässät harvassa,lainaisit hetkeksi poksia .HVM kirjoitti:Näinpä. Ruuvitkin on, mutta ne on ne "tappi keskellä torxit", eli ei saa auki ennen arkea. Taitaa ostattaa varaosa-auton.
O.T.Eikö edes Seppo Rädyllä ole ässää?
O.T;n O.T.Äsken venäjällä joku "kehui" Rätyä tarkaksi tullimieheksi,ei tule Sepon vuorossa ylimääräistä rajan yli .
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Ei näillä köyhillä ole kuin kutoskoneisia, ei niistä käy poksit näihin vauraamman luokan autoihin.kilander kirjoitti:On vissiin Tajunkankaalla ässät harvassa,lainaisit hetkeksi poksia .HVM kirjoitti:Näinpä. Ruuvitkin on, mutta ne on ne "tappi keskellä torxit", eli ei saa auki ennen arkea. Taitaa ostattaa varaosa-auton.
O.T.Eikö edes Seppo Rädyllä ole ässää?
O.T;n O.T.Äsken venäjällä joku "kehui" Rätyä tarkaksi tullimieheksi,ei tule Sepon vuorossa ylimääräistä rajan yli .
Ot:n ot:n OT: Ei oo Sepolla ässää, ei. Tullaustaidoista en osaa sanoa mitään.
Kalliita ne on, ja käytettynä. Tuo alempi olisi jopa sopiva. Mikä se myyjän nimimerkki on? En mie ossoo sitä ehtiä. Jollain pitäs nyt saada varmuus siitä, että vika on juuri poksissa. Sitten eikun tilaamaan.
Ihmettelen kyllä suuresti miten tiileri nuo toosat löysi. Aika toope kuitenkin noin mieheksi.