sellainen, että kulmien säätöön oli aika tilattava.
Lähtötilanne oli sellainen, että ratti oli hieman vinossa vasemmalle ja
erityisesti urissa auto veteli jonkinverran, ei pahasti.
Kulmien säädön jälkeen ratti on suorassa ja urat ei haittaa, mutta
auto vetää voimakkaasti oikealle. Keskiviivan tuntumassa kun irroittaa
otteen ratista niin muutaman sekunnin kuluessa ollaan pientareella.
Tekee näin siis vaikka tienpita olisi suora. (vaikea löytää sellainen paikka)
Ilmajousituksessa on kolme asentoa, missä kohtaa kulmat säädetään ?
Kulmien säätäjä mutisi jotain , että oikean takapyörän camberia ei saanut
täysin toleranssin sisään, voiko olla näin ?
Liitteessä mittauspöytäkirja.
Täytyy vielä tutkia kaikki nivelet tarkemmin ja miettiä viekö samaan
paikkaan kulmien säätöön vai jonnekkin muualle....
