W211 ilmajousitus jumiutui yläasentoon

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
Vastaa Viestiin
Icecold
Viestit: 6
Liittynyt: 30.5.2013 14:52

W211 ilmajousitus jumiutui yläasentoon

Viesti Kirjoittaja Icecold »

Mikähän iänkaikkinen voi olla vialla? Keula kohoaa jo sallitun lentokorkeuden yläpuolelle, perä taas ei.

Mailfunction tietenkin lukee mittarissa.

Airmatic siis nosti etupään aivan maksimiin ja se ei suostu tulemaan alas. Jousitus on kivikova.

Kompressori?
Solenoidi?
Johtovika?
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4283
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Re: W211 ilmajousitus jumiutui yläasentoon

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Icecold kirjoitti:Mikähän iänkaikkinen voi olla vialla? Keula kohoaa jo sallitun lentokorkeuden yläpuolelle, perä taas ei.

Mailfunction tietenkin lukee mittarissa.

Airmatic siis nosti etupään aivan maksimiin ja se ei suostu tulemaan alas. Jousitus on kivikova.

Kompressori?
Solenoidi?
Johtovika?
ainakin kopresoriin menevät pikku johdot kannatta tarkistella
samoin jako tukin johdot
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Mikko>
Viestit: 100
Liittynyt: 11.6.2007 0:53
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Mikko> »

Oma nosti perän kanssa, kun meni korkeusanturin tanko poikki takapäästä. Noi on helppo tarkistaa edestä kun näkyvät renkaan takaa.
Icecold
Viestit: 6
Liittynyt: 30.5.2013 14:52

Viesti Kirjoittaja Icecold »

Tangot vissii ok, koska en löytänyt mitään rikkinäistä renkaiden takaa.

Jouduin ajamaan tänään n 400km työajoja joista n 100km hiekkatietä / kuoppaista asfalttitietä. Meinas hampaat tippua suusta. Ihme että auto kesti. Huomenna sama setti takaisin kotiin....

Torstaina aika pajalle jos ne siellä keksisi mikä tauti on kyseessä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W211 / W209 / W219 alusta”