Ajovalojen vaihto

Luukut, ovet, keskuslukitus, valot.
Vastaa Viestiin
johnski
Viestit: 5
Liittynyt: 30.1.2007 22:26

Ajovalojen vaihto

Viesti Kirjoittaja johnski »

Tervehdys,

Pitää vaihtaa ajovalot 2004 malliseen E270CDI'hin. En ole täysi törppö mutta en myöskään mikään täysammattilainen. Valot on normaalit, siis ei xenonit. Onko ohjeita?

Kiitos etukäteen.

Jos jotakuta kiinnostaa miksi, auto on Saksasta ostettu tulevaisuuden muuttoa varten mutta se pitää nyt laittaa UK spekseihin sopivaksi.

Melkein sama kysymys menee kohta CLK palstalle

Sommoro
Johnski
Avatar
Mariini
Herrasmies
Viestit: 1018
Liittynyt: 02.10.2005 17:17
Paikkakunta: Länsirannikko

Viesti Kirjoittaja Mariini »

Heii, ei sun tarvitse valoja vaihtaa jos britteihin menet!

Muutat ne vaan symmetriseksi, käyttöohjeissa löytyy neuvot siihen. Valaisimen perässä on jonkinlainen salpa, jolla muutetaan symmetria/epäsymmetria asetukset.
johnski
Viestit: 5
Liittynyt: 30.1.2007 22:26

Viesti Kirjoittaja johnski »

Joo, kiitos, näin mä luulen että asia on jos käy vierailulla. Vaikuttaa siltä että eäkäläisten pykälien mukaan, jos tahtoo auton rekisteröidä pitää heittää brittituikut kehiin. Ongelma on se, että vaikka valojen suuntaus olisikin symmetrinen, eurovaloissa ylösheitto kuviossa on oikealle, eli penkkaan päin, ja Briteissä vasemmalle, vähän tyyliin:

Euro
/|_/|

UK
|\_|\

Paikalliset mersuhemmot yrittää asiaa vielä selvittää mutta en mä tiedä mahtaako siitä sen kummempaa muutosta tulee. Tuntitaksat täällä on siinä 100 eukun paikkeilla joten... kuinka paha homma tää vaihto mahtaa olla jos joutuu vielä itte hoitamaan, et jäisi rahaa vielä lasten kenkiin ja puuroon.

Johnski
johnski
Viestit: 5
Liittynyt: 30.1.2007 22:26

Ajovalojen vaihot

Viesti Kirjoittaja johnski »

Jeeeeee!!!

Näin siinä vain kävi että sain paperit läpi ihan vain vivun heitolla eli ei tarvinnnut ostaa ja vaihtaa tuikkuja. Mainiota, tässä säästyi aika hyvin. Nyt voi vielä ostaa lapsille kenkiä ja puuroo.

Mariini, sä olet aika ässä.

Johnski
Avatar
Mariini
Herrasmies
Viestit: 1018
Liittynyt: 02.10.2005 17:17
Paikkakunta: Länsirannikko

Viesti Kirjoittaja Mariini »

Hyvä että joskus on apua :happy:
mesenisti
Viestit: 91
Liittynyt: 02.2.2007 9:36
Paikkakunta: Vaasa

UK

Viesti Kirjoittaja mesenisti »

Moi,

Missapain UK:ta olet? :?:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W211 / W209 / W219 kori”