LiQQen S 350 Turbodiesel
LiQQen S 350 Turbodiesel
Ne vähäiset kirjoituksetkin mitä tästä oli, katosi tuossa myllerryksessä taannoin.
Ei kai siinä muuta kun uutta putkeen.
Huhtikuussa 2010 tuli ostettua tällainen pieni näpsäkkä urheiluauto.
Varusteita on ruksailtu jonkin verran perus ässävarusteiden lisäksi.
On parkkitutkaa, takalasin verhoa, nahkaa, sähkösohvaa, hälytintä, aktiivihiilisuodinta, navigaattoria, imuovea ja sähkörattia.
VIN sotkua:
222 RIGHT FRONT SEAT, ELECTRICALLY ADJUSTABLE
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
221 LEFT FRONT SEAT, ELECTRICALLY ADJUSTABLE
249 AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR VIEW MIRROR
284 SELECTOR LEVER, WOOD
306 ACTIVATED CHARCOAL FILTER
303 FRONT FOLDING ARMREST WITH TRAY
341 ADDITIONAL BLINKER LAMPS
351 AUTOMOTIVE PILOT-SYSTEM (APS)
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
441 ADJUSTABLE STEERING COLUMN
540 ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW
551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
652 8-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
731 WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT
806 CHANGE OF MODEL YEAR, THE LAST FIGURE SHOWS THE NEW MODEL YEAR (96 auto rek -95 lopussa)
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
884 TRUNK LID ADDITIONAL LOCKING MECHANISM (HZS)
882 INTERIOR SAFEGUARD/TOWING PROTECTION
883 CLOSED AID FOR DOORS AND TRUNK LID
980 REG. DOC. AND ABE NO. ON TYPE LABEL FOR EXPORT
200A LEATHER
744 BRILLIANT SILVER METALLIC
261A LEATHER BLACK
Pikkufiksailua on tullut heti tehtyä, mm. parkkitutkat kuntoon (Lucky Dogin pajalla ), puhaltimen moottorin vaihto, valoja vähän päivitelty, ylivuotoletkuja vaihdeltu yms. pientä näperrystä.
Kuvasaastetta heti alkuun:
Talvilook
Ei kai siinä muuta kun uutta putkeen.
Huhtikuussa 2010 tuli ostettua tällainen pieni näpsäkkä urheiluauto.
Varusteita on ruksailtu jonkin verran perus ässävarusteiden lisäksi.
On parkkitutkaa, takalasin verhoa, nahkaa, sähkösohvaa, hälytintä, aktiivihiilisuodinta, navigaattoria, imuovea ja sähkörattia.
VIN sotkua:
222 RIGHT FRONT SEAT, ELECTRICALLY ADJUSTABLE
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
221 LEFT FRONT SEAT, ELECTRICALLY ADJUSTABLE
249 AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR VIEW MIRROR
284 SELECTOR LEVER, WOOD
306 ACTIVATED CHARCOAL FILTER
303 FRONT FOLDING ARMREST WITH TRAY
341 ADDITIONAL BLINKER LAMPS
351 AUTOMOTIVE PILOT-SYSTEM (APS)
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
441 ADJUSTABLE STEERING COLUMN
540 ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW
551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
652 8-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
731 WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT
806 CHANGE OF MODEL YEAR, THE LAST FIGURE SHOWS THE NEW MODEL YEAR (96 auto rek -95 lopussa)
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
884 TRUNK LID ADDITIONAL LOCKING MECHANISM (HZS)
882 INTERIOR SAFEGUARD/TOWING PROTECTION
883 CLOSED AID FOR DOORS AND TRUNK LID
980 REG. DOC. AND ABE NO. ON TYPE LABEL FOR EXPORT
200A LEATHER
744 BRILLIANT SILVER METALLIC
261A LEATHER BLACK
Pikkufiksailua on tullut heti tehtyä, mm. parkkitutkat kuntoon (Lucky Dogin pajalla ), puhaltimen moottorin vaihto, valoja vähän päivitelty, ylivuotoletkuja vaihdeltu yms. pientä näperrystä.
Kuvasaastetta heti alkuun:
Talvilook
Viimeksi muokannut LiQQe, 05.8.2012 2:03. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
® Mesen V8 Klubi
Ainakin on tarpeeksi leveä. Näkee jos joku otus pomppii mettän reunasta tielle. Näkee niillä tietäkin.Mika.T kirjoitti: Onko noissa kristallivaloissa valokuvio mistään kotosin?
Ainakin niillä näkee huomattavasti paremmin kuin alkuperäisillä. Valon määrä parani ja varsinkin pitkät parani huomattavasti.
Kiihtyvyyskin tais parantua kun lompakko keveni niin pirusti
Viimeksi muokannut LiQQe, 04.12.2010 23:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
® Mesen V8 Klubi
Miten nuo kristallivalot ja vilkut istui keulalle? Joutuiko sovittelemaan kovasti? Itse tilasin aluksi vain nuo kristallivilkut ja kun mallailin niitä alkuperäisten umpioiden viereen, niin tuntui ettei istu paikoilleen niin millään. Jostain kulmasta irvisti aina.....En sen takia ole vielä uskaltanut tilata noita ajovaloumpioita.......
Ei kai nuo möhkön jarruosat nyt mitenkään erikoisen kalliita ole?
Tai riippunee varmasti ostopaikastakin.
Toki maksavat vähintään tuplasti mitä esim w124seen muuta jos on ässä alla niin mitäpä noista nurisemaan. Kunnossa ne pitää silti pitää.. Lankuille nyt vähän se ja sama ainakin kun noita suurimpaa osaa moisista joskus tutkiskelee.
Tai riippunee varmasti ostopaikastakin.
Toki maksavat vähintään tuplasti mitä esim w124seen muuta jos on ässä alla niin mitäpä noista nurisemaan. Kunnossa ne pitää silti pitää.. Lankuille nyt vähän se ja sama ainakin kun noita suurimpaa osaa moisista joskus tutkiskelee.
Jarrujen vinkumisen takia niitä alettiin tutkia. Hienointa tässä oli se, että edessä oli palat ja levyt kuin uudet. No, levyt oli kierot ja palat aika hienosti lasittuneet.
Taakse pistettiin vaan palat ja tiivistesarja toiselle puolelle.
Eteen boschin levyt 100e kipale, palojen hintoja en muista.
Ja tuo ulkoilmatalli on vähän kylmä niin vaihdatin tuossa pajalla. Töihin meni narinanivelen vaihto mukaan luettuna 8h.
Taakse pistettiin vaan palat ja tiivistesarja toiselle puolelle.
Eteen boschin levyt 100e kipale, palojen hintoja en muista.
Ja tuo ulkoilmatalli on vähän kylmä niin vaihdatin tuossa pajalla. Töihin meni narinanivelen vaihto mukaan luettuna 8h.
® Mesen V8 Klubi
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
HUH! Tänään aamulla lähdin ajelemaan -34 asteessa. Ihmettelin kun muutaman sadan metrin päässä jo alkoin lämpömittari nousta. Lämmintä ei kuitenkaan puhaltanut lainkaan. Havahduin sitten kun lämmöt oli yli 100 ja kylmää pukkasi.
No, äkkiä auto tiensivuun ja luuri käteen. Kyyti paikalle --> matka jatkuu.
Myöhemmin hain auton ja ajoin kilometrin päähän pajalle jossa viimeksi laitettu vedet koneeseen. Sulatus -> Mittasivat, -19 astetta pakkaskestävyys.
Onneksi mitään ei hajonnut. Olis ollu hienoa kun lämppärin kennolta olis alkanu vuotamaan.
No, äkkiä auto tiensivuun ja luuri käteen. Kyyti paikalle --> matka jatkuu.
Myöhemmin hain auton ja ajoin kilometrin päähän pajalle jossa viimeksi laitettu vedet koneeseen. Sulatus -> Mittasivat, -19 astetta pakkaskestävyys.
Onneksi mitään ei hajonnut. Olis ollu hienoa kun lämppärin kennolta olis alkanu vuotamaan.
Viimeksi muokannut LiQQe, 22.2.2011 2:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
® Mesen V8 Klubi