Meinasin jo aiemmin sanoa samaa mutta en kehdannut. Mitä nuo naarmut haittaa jos ei syö öljyä ja huohota tolkuttomasti.ou812 kirjoitti:Miten olis sellainen vaihtoehto että kannet kiinni, kone nippuun ja kovaa ajoo Anna naputella ihan rauhassa, köyhät kuitenkin luulee että rahat siellä kilisee kun ohitte ajelet
S600 M120 Koneremppa. Uus omistaja...
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Eikös tää ollu ässä?Meissenkeri kirjoitti:Meinasin jo aiemmin sanoa samaa mutta en kehdannut. Mitä nuo naarmut haittaa jos ei syö öljyä ja huohota tolkuttomasti.ou812 kirjoitti:Miten olis sellainen vaihtoehto että kannet kiinni, kone nippuun ja kovaa ajoo Anna naputella ihan rauhassa, köyhät kuitenkin luulee että rahat siellä kilisee kun ohitte ajelet
® Mesen V8 Klubi
No nyt se rahti tippu jo alle tonninJarkko N kirjoitti:
Ehkä joku toinen ei järkyty 800 euron rahdista ja haluaa tuoda ässän
Japanista purettavaksi ja myydä moottorin sinulle. Vaan tuskin se sillä
tavalla halvempi olisi kuin tuo saksalainen moottori.
Ei siinä. Itse en tiedä yhtään mitään rahti toiminnasta auringon maasta tänne.
Saatikka osaa kieliä. Se se vähän hankaloittaa tätä hommaa.
Jos joku saa tuollaisen hyväkuntoisen koneen suomenkamaralle kohtuurahalla ja on sen valmis myymään niin ilmottautukoon.
Tai vaikka kokopirssi japaniasta jos kahteentonniin tänne saa.
Saksasta näyttäs saavan siihen pariintonniin noita.
Mutta tiiäppä noista. Saattaa olla sama vika niissäkin. Pitäs saada etukäteen kuvat sylintereistä esim endoskoopilla tulpanrei'istä kurkittuna.
Tai sitten löytää ehjä alakerta. Näkisi sylintereiden kunnon suoraan ilman ihmeempiä värkkäämisiä.
Auton pelkkä rahti Japanista Hankoon on tosiaan vain noin 800 E
riippuen valuuttakurssista. Päälle tulee sitten huutokaupan kulut, jotka
voi tietysti niputtaa yhteen rahtikulujen kanssa kiinteinä kuluina.
Esimerkkilaskelma JPCTraden sivuilta:
Välityspalkkio 711 E
Kuljetus satamaan 62 E
Vakuutus 53 E
Postitus 27 E
Huuto 9 E
Yhteensä 862 E
Jos auto maksaa jotain 800 euron luokkaa, niin auto, rahti ja huutokauppa
maksavat kukin suurin piirtein yhtä paljon. Nämä lasketaan yhteen ja
siihen tulee 33% tullia ja alvia eli neljäs 800 euroa. Satamassa huolinta
pitää maksaa erikseen ja hommata siirtokilvet. Taitaa summa nousta
lähelle 3.500 euroa nykyisellä valuuttakurssilla.
Jos auton hinta nousee tonnilla, kokonaishinta nousee 1.330 eurolla eli
tulli ja alvi maksaa lisää , muu pysyy ennallaan. Eli 1.800 eurolla huudettu
auto tulee maksamaan noin 4.800 euroa jne.
Kiinteät kulut Japanissa: 1.650 E x 1,33 = 2.200 E
Auto 800 E x 1,33 = 1.050 E
Huolinta ja siirto Suomessa noin 200 E
Jokin aika sitten myytiin lievästi keulakolaroitu, ajokuntoinen SL500 1997
800 eurolla. Se olisi ollut hyvä varaosa-auto minulle. Ei vaan ole mun
hommaa myydä osia.
Autovero tulee päälle, jos haluaa auton kilpiin. Auton saaminen kestää 2-3 kk.
riippuen valuuttakurssista. Päälle tulee sitten huutokaupan kulut, jotka
voi tietysti niputtaa yhteen rahtikulujen kanssa kiinteinä kuluina.
Esimerkkilaskelma JPCTraden sivuilta:
Välityspalkkio 711 E
Kuljetus satamaan 62 E
Vakuutus 53 E
Postitus 27 E
Huuto 9 E
Yhteensä 862 E
Jos auto maksaa jotain 800 euron luokkaa, niin auto, rahti ja huutokauppa
maksavat kukin suurin piirtein yhtä paljon. Nämä lasketaan yhteen ja
siihen tulee 33% tullia ja alvia eli neljäs 800 euroa. Satamassa huolinta
pitää maksaa erikseen ja hommata siirtokilvet. Taitaa summa nousta
lähelle 3.500 euroa nykyisellä valuuttakurssilla.
Jos auton hinta nousee tonnilla, kokonaishinta nousee 1.330 eurolla eli
tulli ja alvi maksaa lisää , muu pysyy ennallaan. Eli 1.800 eurolla huudettu
auto tulee maksamaan noin 4.800 euroa jne.
Kiinteät kulut Japanissa: 1.650 E x 1,33 = 2.200 E
Auto 800 E x 1,33 = 1.050 E
Huolinta ja siirto Suomessa noin 200 E
Jokin aika sitten myytiin lievästi keulakolaroitu, ajokuntoinen SL500 1997
800 eurolla. Se olisi ollut hyvä varaosa-auto minulle. Ei vaan ole mun
hommaa myydä osia.
Autovero tulee päälle, jos haluaa auton kilpiin. Auton saaminen kestää 2-3 kk.
4matic - Ihminen ei tarvitse tämän parempaa autoa, tosin sellaista ei ole tehtykään.
WDB1400571A292963Mika.T kirjoitti:Innostuin tuolta japaniasta katteleen noita...
Ois aika makia...
Code Текст
247 SEAT ADJUSTMENT ELEC. ALSO OPERABLE FROM REAR
303 FRONT FOLDING ARMREST WITH TRAY
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
540 ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW
582 AIR CONDITIONER IN THE REAR
682 FIRE EXTINGUISHER
806 AEJ 06/1/M/X
872 Unknown
884 TRUNK LID ADDITIONAL LOCKING MECHANISM (HZS)
189U GREEN BLACK METALLIC
541A EXCLUSIVE BLACK LEATHER
Viimeisen 3 kk aikana myytyjä:
Uploaded with ImageShack.us
Kolaroidun (Score R) saisi halvimmalla, nyt ei ole niitä mukana.
4matic - Ihminen ei tarvitse tämän parempaa autoa, tosin sellaista ei ole tehtykään.
Täällä V12-mersujen korjausohjeita englanniksi:
http://v12uberalles.com/articles_and_in ... s_page.htm
http://v12uberalles.com/articles_and_in ... s_page.htm
4matic - Ihminen ei tarvitse tämän parempaa autoa, tosin sellaista ei ole tehtykään.
Tuo em. Mikan mainitsema S600L on vm. 1996 ja 102.000 km ajettu,
kuntoluokka on 3,5 eli tyydyttävä. Hinnaksi arvioisin 1.800 euroa.
Kotona se olisi alle 5 tonnin ja autovero olisi alle 4 tonnia. Kymppitonnin
budjetista jäisi tonni korjauksiin. Samalla hintaa voisi saada parempikuntoisenkin.
Väri on kiva 189 eli tumma vihreä. Autossa on ilmastointi takanakin ja
musta täysnahkaverhoilu. Tuplalasit ym. kivaa on vakiona.
Ei paha kesäauto kymppitonnilla?
kuntoluokka on 3,5 eli tyydyttävä. Hinnaksi arvioisin 1.800 euroa.
Kotona se olisi alle 5 tonnin ja autovero olisi alle 4 tonnia. Kymppitonnin
budjetista jäisi tonni korjauksiin. Samalla hintaa voisi saada parempikuntoisenkin.
Väri on kiva 189 eli tumma vihreä. Autossa on ilmastointi takanakin ja
musta täysnahkaverhoilu. Tuplalasit ym. kivaa on vakiona.
Ei paha kesäauto kymppitonnilla?
4matic - Ihminen ei tarvitse tämän parempaa autoa, tosin sellaista ei ole tehtykään.
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
Sori OT, mut jos siihen viel virittelis jonku kylmennys systeemin nii olis aina 12 pulloo valmiina kylmänä...Eldorado kirjoitti:Siitähän saa hienon tarjoilupöydän jossa on säilytystilaa 12 pullolle.Mika.T kirjoitti:Taian tehä elämäni kalleimman pöydän tuosta.
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Aina paranee...RoopeK kirjoitti:Sori OT, mut jos siihen viel virittelis jonku kylmennys systeemin nii olis aina 12 pulloo valmiina kylmänä...Eldorado kirjoitti:Siitähän saa hienon tarjoilupöydän jossa on säilytystilaa 12 pullolle.Mika.T kirjoitti:Taian tehä elämäni kalleimman pöydän tuosta.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Minkä kokoinen poraus noissa sylintereissä on jos sinne mahtus kossupullot kaljan sijaan..? Noh, menipä taas OOTeeksi...Eldorado kirjoitti:Aina paranee...RoopeK kirjoitti:Sori OT, mut jos siihen viel virittelis jonku kylmennys systeemin nii olis aina 12 pulloo valmiina kylmänä...Eldorado kirjoitti: Siitähän saa hienon tarjoilupöydän jossa on säilytystilaa 12 pullolle.
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Huohottiko tai söikö moottori öljyä Kävikö naputuksen poislukien nätisti
Jos ainoa vika oli se naputus niin eikö kannattaisi vaihtaa vain mäntä ja hoonata sylinterit ja kovaa ajoa
Jos ainoa vika oli se naputus niin eikö kannattaisi vaihtaa vain mäntä ja hoonata sylinterit ja kovaa ajoa
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Maailmalta löytyy kohtalotovereita. Tuolla yksi tarina (saksaa)
http://www.w140forum.de/motor-getriebe- ... er-42.html
Naarmuja kaikissa sylintereissä. Juttuun liittyisi kuvia, jotka ehkä saa näkyviin, jos tuonne rekisteröityisi.
Saksalaiset ovat sitä mieltä, että naarmut syntyvät sytytyshäiriöistä. Sylinteriin kertyvä palamaton bensa huuhtoo öljyn pois. Sanovat myös, ettei lohko ole korjattavissa.
Tarinassa kerrotaan, että sytyshäiriöt oli tässä tapauksessa saatu aikaan kasaamalla jakajat väärin. Pyörijät pääsivät liikkumaan suhteessa akseliin -> kone pilalle 100km ajon jälkeen.
Edit:
Tuolla paljon kuvia siitä, miten normi V12 nostetaan pois keulalta ja tilalle vaihdetaan toisesta autosta Brabuksen vastaava. Siinä välissä moottoriin vaihdetaan kaikenlaista kuluvaa osa.
http://www.w140forum.de/motor-getriebe- ... otors.html
Mielenkiintoista muuten nähdä, missä kunnossa moottorin sisäpuoli on. Kuulemma ajettu aina Castrol RS 10W60 öljyillä.
http://www.w140forum.de/motor-getriebe- ... er-42.html
Naarmuja kaikissa sylintereissä. Juttuun liittyisi kuvia, jotka ehkä saa näkyviin, jos tuonne rekisteröityisi.
Saksalaiset ovat sitä mieltä, että naarmut syntyvät sytytyshäiriöistä. Sylinteriin kertyvä palamaton bensa huuhtoo öljyn pois. Sanovat myös, ettei lohko ole korjattavissa.
Tarinassa kerrotaan, että sytyshäiriöt oli tässä tapauksessa saatu aikaan kasaamalla jakajat väärin. Pyörijät pääsivät liikkumaan suhteessa akseliin -> kone pilalle 100km ajon jälkeen.
Edit:
Tuolla paljon kuvia siitä, miten normi V12 nostetaan pois keulalta ja tilalle vaihdetaan toisesta autosta Brabuksen vastaava. Siinä välissä moottoriin vaihdetaan kaikenlaista kuluvaa osa.
http://www.w140forum.de/motor-getriebe- ... otors.html
Mielenkiintoista muuten nähdä, missä kunnossa moottorin sisäpuoli on. Kuulemma ajettu aina Castrol RS 10W60 öljyillä.
Tuota vähän mielessäni haeskelin arvellessani vajaakäyntiä aiheuttajaksi.niitty kirjoitti:Maailmalta löytyy kohtalotovereita. Tuolla yksi tarina (saksaa)
......Saksalaiset ovat sitä mieltä, että naarmut syntyvät sytytyshäiriöistä. Sylinteriin kertyvä palamaton bensa huuhtoo öljyn pois. .....
Vaan mistä sen tietää, voi se johtua jostain muustakin.
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki