S600 M120 Koneremppa. Uus omistaja...
Kyllä lohko näyttää olevan porattavissa. Se on kauttaaltaan Alusiliä eli sylinterissä ei ole erillistä pinnoitetta. Tuolla esim mainostavat moottorin kunnostusta, joka sisältää porauksen.
Esite korjaustekniikkaa käsittelevästä kirjasta ja lisää ohjeita lohkon kunnostamisesta.
Esite korjaustekniikkaa käsittelevästä kirjasta ja lisää ohjeita lohkon kunnostamisesta.
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Laita sinne ahdettu M103. http://en.wikipedia.org/wiki/Klimov_M-103
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Kai nyt tilasit sellaset männät että ruttua on 11,5:1 ja mites ois sellaaset vähän rajummat nokat ja kunnolliset pakosarjat. no ei vaan, hyvä että osaa löytyy vaikka kohdemoottori onkin vähän tavanomaisesta poikkeava.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
-
- Viestit: 109
- Liittynyt: 25.10.2010 19:03
- Paikkakunta: tornio
eiköhän nuissa männissäki ole jälkiä yms. tehdään kerralla kunnolla niin ei tarvi montaa kertaa aukaistaraaka-roki kirjoitti:Tilasin männät....??? Siis mikä tässä on ideana? Jos oletetaan, että se ruottalaanen lohko on kunnosa!
Tiedetään toki, että teet aina hommat kunnolla mutta mutta...
---------------------------------------------
nykyset:
chevy van -89 6.2d "matkailuauto"
toyota carina 1,6 -92
buick le sabre 6.2d aut. -82
nykyset:
chevy van -89 6.2d "matkailuauto"
toyota carina 1,6 -92
buick le sabre 6.2d aut. -82
janne.h kirjoitti:eiköhän nuissa männissäki ole jälkiä yms. tehdään kerralla kunnolla niin ei tarvi montaa kertaa aukaistaraaka-roki kirjoitti:Tilasin männät....??? Siis mikä tässä on ideana? Jos oletetaan, että se ruottalaanen lohko on kunnosa!
Tiedetään toki, että teet aina hommat kunnolla mutta mutta...
Täsä varmaan meinattiin sitä, että kaippa ne RUOTSALAISET männätki on kunnossa jos lohkokin on.
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Yks alu kasi tuos on työn alla ja oikee puoli lohkosta oli pikkuse väljänä / naarmuilla.
Ootellaan työkaluja, et saatas "poraukset" lohkoon tehtyä.
Syttyviasta sanosin tuonkin johtuvan, koska ekaksi autoon nakattiin etukatit.
Tavarat sisältä irti ja oli meno hyytynyt eli nyt ollaan seurauksia vasta poistamassa
Ootellaan työkaluja, et saatas "poraukset" lohkoon tehtyä.
Syttyviasta sanosin tuonkin johtuvan, koska ekaksi autoon nakattiin etukatit.
Tavarat sisältä irti ja oli meno hyytynyt eli nyt ollaan seurauksia vasta poistamassa
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Toi o M113, mitä ruuvaillaan.......
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Ihan asioista mitään tietämättömänä kyselen taas tyhmiä, että eikös nykymoottoreissa ole jo systeemit jotka ilmoittavat jos jokin kynttilä ei syty eli pytty on pimeänä? Vikatilavalo syttyy tmv. Missä vaiheessa sellaiset on tulleet MB:n moottoreihin? Eikös M113:ssa jo ole? Tässä tämän topiksin aiheena olevassa M120:ssa ei ole, sen tiedän.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Taitaa olla, mutta eipä nekään ihan sata varmoja ei oo
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Juu ja nii oli tuossa kasissaki sama oire käydessä.Mika.T kirjoitti:Jep. Tosiaan ainoa oire oli tuo naputus.teppo21 kirjoitti:Huohottiko tai söikö moottori öljyä Kävikö naputuksen poislukien nätisti
Jos ainoa vika oli se naputus niin eikö kannattaisi vaihtaa vain mäntä ja hoonata sylinterit ja kovaa ajoa
Noi pytyhän hiotaan ja läptätään jollai tahnoilla pinnoiteen saamiseksi.
Normi perinteinen poraus ei tule kyseeseen
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi