CL:ää ei vielä ole ollutkaan. Sedani W140sia on ollutkin jo kolme.
Edessä on koneremppa ja todennäköisesti ainakin kampiakselin uusinta.
Koneesta on keväällä mennyt öljynsuodatin tukkoon ja "räjähtänyt" paperisilpuksi pitkin konetta.
Sen seurauksena alakerran laakerit pitää kivaa kalkatusta ja taitaapa tuo jakoketjukin oman räpätyksensä pitää.
Tästä tulee tuon 600sen kanssa samantapainen rojekti. Valmistuu joskus ensikesänä, ehkä.
Joten kiirettä ei pidetä ja topikin päivitystahti voi olla hidastakin.
Vielä ei ole kuvia kun konetta en ole vielä purkanut.
Tässä kuitenkin muutama kuva pirssistä.
Kone on jo -98:ssa suorasytytyksellä ja laatikkona sähköohjattu 5v 722.6





Muutakin värkkäämistä toki on.
Puskurit ja helmamuovit voisi maalata kun on aikalailla kiveniskuja ja sisäpuhaltimen nopeudensäädön regulaattori pitää uusia. Nyt siellä oli joku oma viritys ja puhallin pyöri aina täysillä kun avaimeen koski.
Testeri herjasi myös ilmamäärämittarin toimimattomuutta, mutta katsellaan sitä sitten kun on saatu "uusi" moottori niputettua.
Takakontin avausnappi pitää hommata kans. Liekkö sedanissa sama lukkomekanismi?
Kuskinpenkin verhoilua saisi sipistellä. Nahka vähän kulahtanut perus paikasta.