Kampiakselin hihnapyörän irroitus
Kampiakselin hihnapyörän irroitus
Hajosi hihnapyöra ja pitäis vaihtaa uusi tilalle. Vaan kun se on varsin tiukassa kiinni. Miten ja millä olette lukinneet moottorin, jotta se ei pyöri kun yrittää pulttia auki? Tai, mitä konsteja olette käyttäneet tuon perkeleen pultin avaamiseen?
Kun sinua provosoidaan, älä provosoidu.
Itse käytin rassausmiitissä siihen tehtyä järeää työkalua, jolla sai hihnapyörästä pidettyä kiinni, kun metrin varrella avasi pulttia. Sieltä se pitäisi rassaustallin nurkasta löytyä.... Vai siksikö sitä rassauspäälikkö minulta kyseli, kun on vissiin hukassa?
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
Eipä ole hukassa, se on mulla, mutta se ei sovi. Tai sitten minä vaan en osaaram kirjoitti:Itse käytin rassausmiitissä siihen tehtyä järeää työkalua, jolla sai hihnapyörästä pidettyä kiinni, kun metrin varrella avasi pulttia. Sieltä se pitäisi rassaustallin nurkasta löytyä.... Vai siksikö sitä rassauspäälikkö minulta kyseli, kun on vissiin hukassa?
Kun sinua provosoidaan, älä provosoidu.
Eipäs liioitella ja nimitellä. Mielestäni se on siro työkalu.ram kirjoitti:Itse käytin rassausmiitissä siihen tehtyä järeää työkalua, jolla sai hihnapyörästä pidettyä kiinni, kun metrin varrella avasi pulttia. Sieltä se pitäisi rassaustallin nurkasta löytyä.... Vai siksikö sitä rassauspäälikkö minulta kyseli, kun on vissiin hukassa?
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Sama homma. Superissa tuo hemmetin pultti ei meinannut pysyä millään kiinni. Pikkuisen auttoi OM606:n pultti OM603:seen paremman jousirikan ansioista mutta kyllä sekin piti vetää liiman kanssa niin tiukkaan kun vaan vehkeistä irti lähti.ram kirjoitti:Itse laitoin sen niin tiukalle kuin noilla työkaluilla sain. Kirteeseen en laittanut lukitetta. Väännin taisi tosin olla vaan metrinen.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus

W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Jeps, SL:ssä on M112:nen v kutonen. Eikä siinä ole prikkoja ollenkaan, vain venyvä pultti. Vääntelin tuo Dealerin ohjeen mukaan ja kyllä se viimenen osuus meni "veri ikenistä pursuten " momentilla. Pelkäsin jo että väännin katkeaa kun taipui varsin paljon.
Mutta kiitos kaikille neuvoista ja vertaistuesta.
Mutta kiitos kaikille neuvoista ja vertaistuesta.
Kun sinua provosoidaan, älä provosoidu.