Nyt teki Möhkö sen tempun, minkä monet jo aiemmin.
Automaatti-ilmastointi työntää oikealta puolen lämmintä, vaikka laittaa kylmimmilleen, siis alle 15 astetta.
Onko närhenmunat jumissa ja missä sijaitsevat ? (350 Diesel)
Voiko johtua litkujen puutteesta, vaikka kuljettajan puoli jäähdyttääkin ?
Kompura ja flektit pyörii normaalisti. Raitisilmasuodatin vaihdettu äskettäin.
Ilmastointi huollatettu (liemitäyttö) n. 5 vuotta sitten. Tarkistettu Kuopiossa pari kertaa sen jälkeen. Viimex vuosi sitten. Silloin ei vielä tarvetta, mutta pientä epäilyä jo tämän kesän huoltotarpeesta.
Tullenee kalliix, jos vaihdattaa kaikki suositeltavat osat, onko tarpeenkaan ?
Nenässäni olen muka tuntenut tänä keväänä, jotakin erikoista hajua, vai kuvittelenko vain. Olisko syytä "myrkyttää" jotenkin ilmastointi puoli mahdollisista kosteusbakteereista?
Onko Iisalmessa tiedossa varteenotettavaa ilmastointihuoltoa kivijalkakauppoja edullisemmin.
Ei kai vain ole oma sulake molemmille sivuille ? 124:ssahan lämmityslaite alkaa työntämään täysillä kuumaa, jos varoke palaa.
Munatko jumissa vai liemet lopussa ?
-
- Viestit: 2152
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
Munatko jumissa vai liemet lopussa ?
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05
- thabandit^
- Viestit: 844
- Liittynyt: 12.12.2006 20:21
- Paikkakunta: Nomansland
Liemet voinevat olla jo lopullaan, jos viisi vuotta on edellisestä ilmastoinnin huollosta. Kuitenkin, jos kylmäaine on karannut, niin sillon ei puhalla kylmää edes toisesta suulakkeesta. Sinun tapauksessasi uskon, että ilmastointi toimii vielä jollakin tapaa, mutta ne närhenmunat ovat jumissa, koska lämpimän puhallus on ristiriitaista. Suosittelen silti ennen hellekelejä ilmastoinnin huoltoa, jos ovat jo viime kesänä arvelleet sille tarvetta.
530d Touring -01
250EXC-F -04
250EXC-F -04
Närhenmulu*ut on siinä moottoritilassa kuskin puoleisen ison suojamuovin alla. Avaa torx ruuvit (4 kpl?) ja nosta kansi pois. Ei pitäisi tulla juurikaan vettä, mutta kannattaa silti odottaa että vesi on jäähtynyt.
Sitten laitat putsaten. Mekassa taisi olla joku ohje vielä niiden hiomiseen. Mulla oli joskus siinä kannessa olevat kelat palanut ja kannen vaiholla selvisin.
Sitten laitat putsaten. Mekassa taisi olla joku ohje vielä niiden hiomiseen. Mulla oli joskus siinä kannessa olevat kelat palanut ja kannen vaiholla selvisin.
® Mesen V8 Klubi
-
- Viestit: 2152
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37