Vähän kehno alko olemaan matikin etupyörän kaari,tästä siis lähettiin:
Vilkku pois ja sieltä kaksi ristipääruuvia irti,umpion alalista pois ja kasimillin kannalla oleva ruuvi pois.
Pyöränkotelosta puskurinkiinnike irti,10mm.räikkälenkki on tässä hyvä,tai sitten räikkä/jatko/hylsy,puskuri sisäpuolelta irti kiinnikkeestä,sitten saa puskurinpään painettua alas,että saa ulkopuolelta ruuvattua kiinnikkeen irti.
Sitten alalista pois,ja sieltä kaksi 10mm.kantaista ruuvia.
Ovi selälleen,ja siitä välistä kolme kymppikantaista ruuvia pois.
Konehuoneesta viisi kymppikantaista pois.
Vielä sivuvilkku irti,ja nostetaan lokari pois.
Sitten vain uusi paikalleen,ja ajelemaan sivuteille,että saa sen yhtä likaiseksi kuin muukin auto.
W 124 lokarin vaihto
W 124 lokarin vaihto
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-
- Viestit: 308
- Liittynyt: 16.2.2006 21:59
- Paikkakunta: Kangasala
noniin, kerranki KUNNON OHJEET KUVALLISENA!! tämmösiä on aina kiva kattella, jos on kyseinen projekti edessä!
Ite tein saman operationin viime talvena, muttei tajunnu kuvia otella ihan noin tiuhaan.. Ja todellakin järkevää ostaa käytetty orginal, istumisen kannalta, itelle tuli kummatki tarviketta, maksoivat yht 50e, joten ei ollu kalliit, ja sai JOTENKUTEN istuun suurehkon sovittelun jälkeen
Mutta, loppuyhteenvetona päätin samalla, että seuraavaan satalankkuun tulee käytetyt ruosteettomat orkkikset, jotka kunnolla massauttaa takaa..
Kiitos Kilander, näitä maailma kaipaa
Ite tein saman operationin viime talvena, muttei tajunnu kuvia otella ihan noin tiuhaan.. Ja todellakin järkevää ostaa käytetty orginal, istumisen kannalta, itelle tuli kummatki tarviketta, maksoivat yht 50e, joten ei ollu kalliit, ja sai JOTENKUTEN istuun suurehkon sovittelun jälkeen
Mutta, loppuyhteenvetona päätin samalla, että seuraavaan satalankkuun tulee käytetyt ruosteettomat orkkikset, jotka kunnolla massauttaa takaa..
Kiitos Kilander, näitä maailma kaipaa
W124 200e '88 projekti auto
W204 220cdi '07
W204 220cdi '07
Alkuperäisen hyvä puoli,että säästyy kallista aikaa,kun ei tarvitse sovittaa ennen maalausta & lakkausta.
Vaikka lokari olikin virheetön,niin tuon sisäpuolen kantin
hioin kirkkaaksi,spray pohjamaali,sitten pensselöitävä Hammer ruosteenestopohjamaali,sama käsittely kiinnitysreikien kohtiin,pyöränkaareen ja sivuvilkunreiän ympärille.
Sitten vielä pensselöin kauttaaltaan tectylin alustamassalla,jota meni n.0,3 kiloa.
Maalarilla oli helppo homma,ei tarvinnut kuin neljäsatasella hiomapaperilla pyyhkäistä pinta mataksi ja maalit päälle.
Vaikka lokari olikin virheetön,niin tuon sisäpuolen kantin
hioin kirkkaaksi,spray pohjamaali,sitten pensselöitävä Hammer ruosteenestopohjamaali,sama käsittely kiinnitysreikien kohtiin,pyöränkaareen ja sivuvilkunreiän ympärille.
Sitten vielä pensselöin kauttaaltaan tectylin alustamassalla,jota meni n.0,3 kiloa.
Maalarilla oli helppo homma,ei tarvinnut kuin neljäsatasella hiomapaperilla pyyhkäistä pinta mataksi ja maalit päälle.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----