Perttu oikokokoon, mutta näin minä tein:
-Palikka irti autosta.
-Venttiilipää löpöön, ei siis koko moottoria!
-Liottelua, paineilmaa, sormin liikuttelua.
-Lisää liottelua.
-Testiä ja herkistelyä virralla. Naps-naps...hurrrrrr....
-Liottelua, paineilmaa jne.
Kun liikkuu ja toimii hyvin, niin eikun takaisin paikoilleen.
Tuo oli siis lainaus HVM:n puhdistus ohjeista..
No..
Venttiilipää on ilmeisesti se mihin letku tulee.. no kuinka syvälle sen sitten saa upottaa..?
Sormin liikuttelua..! häh mikä osa siinä muka liikkuu..?
Ai että paineilmaa tonne sisään ihan surutta..no se ei sitte oo ilmeisesti kovin herkkä hajoomaan..?
Joo perttu, testasin toiminnan ja kyllähän ne kierrokset hyrähti heti tonne yli 1500 kun johto oli irti..
Vai että likanen..

Älä sä kuule käy mua neuvomaan..!!!
öö.. tai siis itseasiassa sen vuoksihan tänne kyllä kirjottelen että neuvottais..
