kierroslukumittari

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Vastaa Viestiin
Avatar
lumipantteri
Viestit: 68
Liittynyt: 12.7.2007 17:33
Paikkakunta: nurmes

kierroslukumittari

Viesti Kirjoittaja lumipantteri »

kuinka kytketään kierroslukumittari eli mihin tulee johdot konehuoneessa
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7178
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Mikä kone? mikä auto?
Avatar
lumipantteri
Viestit: 68
Liittynyt: 12.7.2007 17:33
Paikkakunta: nurmes

Viesti Kirjoittaja lumipantteri »

se on 2.5l suora kutonen vm-79 kaasarimalli ja autohan on tietysti mersu 250/123
Avatar
ahonen v
Viestit: 1900
Liittynyt: 30.9.2005 11:56
Paikkakunta: Jämpsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ahonen v »

Eikös se "signaalijohto" tule puolan + liittimeen :roll:
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
Avatar
Sivonen
Viestit: 4939
Liittynyt: 20.9.2005 20:48
Paikkakunta: Jämsänkoski City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Eikun puolan miinukseen. :idea:

Mutta en tiiä siitä alkuperäsestä, että ottaako sytkäpoksilta vai puolalta tiedon... :roll:
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret

Kuva
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7178
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

hmm... -79 ja kaasarikone.. onkohan järjellinen syttö?

Jos ei ole niin signaali otetaan syttöpoksin TD-navasta.
Ei mahda kiekkamittarin eletröniikka kestää järjettömän sytön signaalia jos se otetaan puolan ohjauksesta. Eikös niissä ole vähän rajumpi se signaali joka menee puolalle.

Vai onko? Emmietiiä....
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”