saa poistaa
saa poistaa
elikkäs juttua löytyy nuista diesel moottorisista ja nyt olen ostamassa
230e 110kw.vm.96 elikkäs onko semmosia ns. tyyppi vikoja jotka pitää huomioida/tarkistaa itellä oli vito 112cdi koneella ja siitä ei jäänyt oikein hyvä maku mut ku meseä vaan taas polttelee ja oon harkinnu vakavasti tommosta bensa meseä eli kokemuksista ym. oisin kiinnostunut
230e 110kw.vm.96 elikkäs onko semmosia ns. tyyppi vikoja jotka pitää huomioida/tarkistaa itellä oli vito 112cdi koneella ja siitä ei jäänyt oikein hyvä maku mut ku meseä vaan taas polttelee ja oon harkinnu vakavasti tommosta bensa meseä eli kokemuksista ym. oisin kiinnostunut
Viimeksi muokannut sonic1, 03.1.2015 12:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 12
- Liittynyt: 23.5.2006 15:35
- Paikkakunta: E-Pohjanmaa
MB 230 S210
No joo... kokemusta on ja korjauksia...etenkin niitä ruostekorjauksia. Ensimmäisiä takuuna tehtyjä ovia on kierretty jo toiseen kertaan. Nyt kun joutuu (käytännössä) kaikki kulut repimään omasta lompsasta, niin Veho:n korjaustoiminnan puoleen ei kannata kääntyä. Yksityiset tekee saman murto-osalla.
Sitten meni moottorinohjausyksikkö (1400 €) 150 000 km:n kohdalla ja nyt on mennyt perästä laakerit 210 000 km:n kohdalla !!!!!!!!!! (huollot on tehty...). Ilmamassamittari vaihdettiin myös äskettäin, eikä sekään ollut ilmainen (vaikka oli Boch). Alkuperäisen ilmamassamittarin hinta aiheutti huimausta, joka tuntuu vieläkin. Aivan sairasta.
Automaattilootan hajoamista odotellaan, koska ne menevät remonttiin joka tapauksessa (saa kysyä Siekkiseltä Savon suunnasta). Kaikki maksat itse.
Ruosteremontteja saa tehdä joka vuosi, ei ne koskaan lopu. Ajatus samoista ruosteista ovien ja runkopeltien sisäpuolella hirvittää. Siellä sitä on kuitenkin, jos sitä näkyy myös ulkopuolellakin.
Myydä ei kannata, kun kukaan ei väykystä mitään maksa. Ihan puoli-ilmaiseksi saa antaa jos haluaa siitä eroon. Vikapesäke on yleisessä tiedossa ja hinta sen mukainen.
Jos valinnan saat vielä tehdä, osta Toyota. Sillä pääsee paikasta A paikkaan B varmasti ja osat ja huollot eivät maksa nelinumeroista lukua, kuten tuntuu mesellä aina olevan. Siitä on tullut sääntö. Sähkövikoja katsellaan tuntikausia ja vaihdellaan osia, kunnes löytyy sopiva ja vian hävittävä mulpura.
Piti vähän avautua, mutta syystäkin. On tämä mese ollut niin surkea. Kaiholla muistelen vanhaa Volvoani (740 farmari), jonka toin YK-joukoista ja jolla päästelin 16 vuotta ilman ongelmia. Meseä on viety lavetilla jo monta kertaa. Paska mikä paska.
Sitten meni moottorinohjausyksikkö (1400 €) 150 000 km:n kohdalla ja nyt on mennyt perästä laakerit 210 000 km:n kohdalla !!!!!!!!!! (huollot on tehty...). Ilmamassamittari vaihdettiin myös äskettäin, eikä sekään ollut ilmainen (vaikka oli Boch). Alkuperäisen ilmamassamittarin hinta aiheutti huimausta, joka tuntuu vieläkin. Aivan sairasta.
Automaattilootan hajoamista odotellaan, koska ne menevät remonttiin joka tapauksessa (saa kysyä Siekkiseltä Savon suunnasta). Kaikki maksat itse.
Ruosteremontteja saa tehdä joka vuosi, ei ne koskaan lopu. Ajatus samoista ruosteista ovien ja runkopeltien sisäpuolella hirvittää. Siellä sitä on kuitenkin, jos sitä näkyy myös ulkopuolellakin.
Myydä ei kannata, kun kukaan ei väykystä mitään maksa. Ihan puoli-ilmaiseksi saa antaa jos haluaa siitä eroon. Vikapesäke on yleisessä tiedossa ja hinta sen mukainen.
Jos valinnan saat vielä tehdä, osta Toyota. Sillä pääsee paikasta A paikkaan B varmasti ja osat ja huollot eivät maksa nelinumeroista lukua, kuten tuntuu mesellä aina olevan. Siitä on tullut sääntö. Sähkövikoja katsellaan tuntikausia ja vaihdellaan osia, kunnes löytyy sopiva ja vian hävittävä mulpura.
Piti vähän avautua, mutta syystäkin. On tämä mese ollut niin surkea. Kaiholla muistelen vanhaa Volvoani (740 farmari), jonka toin YK-joukoista ja jolla päästelin 16 vuotta ilman ongelmia. Meseä on viety lavetilla jo monta kertaa. Paska mikä paska.
- Tomaatti II
- Kokkolan Kröönholmi
- Viestit: 2439
- Liittynyt: 11.7.2006 10:33
- Paikkakunta: Kokkola
elä mettänpoika kovin synkistele, onhan se mukavaa kun on jouluvalot ympäri vuoden no ei vaiteskaan ei itsellä oo ollu mittään maatakaatavaa vaikka hankintahinta aikanaan siitä olis voinu poikia. Hyvä kulukunen vaikka 645 tkm mittarissa, tässä siis kyseessä dieselmalli, mut korihan nuissa on sama eli ruosteet ku hommaa kunnolla poies, ei luota niihin vehon hommiin niin hyvä tullee ja jos ite pystyy vieressä kattomaan työntekoa niin ei varmasti kuki joka toinen vuosi.... ja onhan se pidostaki kiinni osa nuista ruosteista ainakin itsellä näkkee päälle päin et mehmetti ei oo ruotsissa pitäny oikeeen parhaalla mahdollisella tavalla.
T.Sankari
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
- Tomaatti II
- Kokkolan Kröönholmi
- Viestit: 2439
- Liittynyt: 11.7.2006 10:33
- Paikkakunta: Kokkola
Ei sunkhan... Itte ainaki olen tykänny 210:stä. Paras vehe joka on ollu. Vaikka kaikenlaista on tullu kokeiltua.stanger kirjoitti:Mersujen valmistus lopetettiin w124:sen jälkeen
Syöpiki vain puolet siitä mitä vastaava bensakrematorio. Kulku kuitenkin samanlaista jos ei jopa ripeämpää.
Kaikkihan sitä 124sta kehuu ja ylistää. Minusta ainakin niin pappavehe ettei toista.
bensa "väykky"
juu kommenntia on tullut kiitettävästi kysymykseeni ja kiitos siitä kaikille joo nuo ruoste ongelmat on tiedossa enemmän kiinnostas tietää että miten tuo bensa tekniikka kestää ja onko siinä ns. tyyppi vikoja kiitoksia jo etukäteen..
Taitaa olla niin että bensojen vioista tiedetään vähemmän koska Diesel väykkyjä on huomattavasti enemmän. Ilmeisesti myös bensiinivehkeillä on ajettu yleisesti vähemmän, joten ISOT tyyppiviat eivät (kai) ole vielä edes oikein tiedossa.
Mulla tuo 320 v-6 motti on kyll'ä pelannut moitteetta, tosin sillä ei ole (ainakaan mittarin mukaan) ajettu vasta kun 176tkm.
Laiskojahan nämä tahtoo kaikki olla, ainakin alle kahdeksan sylinteriset
Mulla tuo 320 v-6 motti on kyll'ä pelannut moitteetta, tosin sillä ei ole (ainakaan mittarin mukaan) ajettu vasta kun 176tkm.
Laiskojahan nämä tahtoo kaikki olla, ainakin alle kahdeksan sylinteriset
BMW E31 V12
-
- Jenkki-mies
- Viestit: 394
- Liittynyt: 28.3.2006 11:34
- Paikkakunta: Vapaala city
moro pitkästä aikaa.. omasta 124 mesestä on jo jokunen aika TM- testiauto v-85.
isäukolla on allaan sama 190-90 löytö..ei siitä ole vielä luopumassa..
Mutta
nyt oon Caprasin myynyt jo elokuussa ja tuolla meidän citroenilla ei oikeen nappaa enempään ajaa.. no ajahan sillä mutta poika saa just kortin joten sitäkään ei sitten ole "tavallaan" mulla käytösä.
Ajttelin taas ostaa Mesen.. OIoi..
nyt olisin kiinnostunut E 280 4MATIC Avantgarde gombi-97-98-99 .
jotain noin alle 200tkm ajettuna..
OISKO ihan PÖHKÖÖ
tuo 4MATIc vaan jotenkin kiinnostaisi!! tietty Bensa
isäukolla on allaan sama 190-90 löytö..ei siitä ole vielä luopumassa..
Mutta
nyt oon Caprasin myynyt jo elokuussa ja tuolla meidän citroenilla ei oikeen nappaa enempään ajaa.. no ajahan sillä mutta poika saa just kortin joten sitäkään ei sitten ole "tavallaan" mulla käytösä.
Ajttelin taas ostaa Mesen.. OIoi..
nyt olisin kiinnostunut E 280 4MATIC Avantgarde gombi-97-98-99 .
jotain noin alle 200tkm ajettuna..
OISKO ihan PÖHKÖÖ
tuo 4MATIc vaan jotenkin kiinnostaisi!! tietty Bensa
Mercedes 220 T CDI Combi
Cadillac Coupe de Ville 1958
SMV 12 1967 ja SMV 525 Electronic 1983
Cadillac Coupe de Ville 1958
SMV 12 1967 ja SMV 525 Electronic 1983
-
- Jenkki-mies
- Viestit: 394
- Liittynyt: 28.3.2006 11:34
- Paikkakunta: Vapaala city