Mistä pitävä kytkin S124:ään ?? 250td
Mistä pitävä kytkin S124:ään ?? 250td
Alkoihan se kytkytin luistamaan.. Väistämättömän paljon..
Joten millaista ja MISTÄ porukka on hommaillut pitävää kytkinpakettia 250D -5v laatikon väliin?
Tarkoitus olisi päästä kohtuu halvalla eli 800€ paketit voidaan unohtaa. Mutta mitäänhän ei silti ilmatteeksi saa!
Sintteri on ollut mielessä jo pitemmän aikaa mutta mistä nuitakin saa vai saako muutako palasina Mutta mistä saa edes palasia?
Niin ja tehoa pitäis kestää sen mitä om602 tuottaa 7mm tapeilla ja sopivilla paineilla
Joten millaista ja MISTÄ porukka on hommaillut pitävää kytkinpakettia 250D -5v laatikon väliin?
Tarkoitus olisi päästä kohtuu halvalla eli 800€ paketit voidaan unohtaa. Mutta mitäänhän ei silti ilmatteeksi saa!
Sintteri on ollut mielessä jo pitemmän aikaa mutta mistä nuitakin saa vai saako muutako palasina Mutta mistä saa edes palasia?
Niin ja tehoa pitäis kestää sen mitä om602 tuottaa 7mm tapeilla ja sopivilla paineilla
Tarkoitatko nyt 602 loppuista vai jotain muuta asetelmaa?190dee kirjoitti:sachssin sre asetelma, 228mm massalevyllä pitäis kyllä riittää noille tehoille.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.prokuvaukset.com
www.prokuvaukset.com
en minä ossoo sannoo, mutta tuolla oulaisissa on yks w201 3.0 moniventtiilikoneella ja siinä on ainakin auton omistajan puheitten mukaan joku sachsin jäykempi asetelma, eipä se siinä autossa ainakaan yhtään luistele.jeemu kirjoitti:Tarkoitatko nyt 602 loppuista vai jotain muuta asetelmaa?190dee kirjoitti:sachssin sre asetelma, 228mm massalevyllä pitäis kyllä riittää noille tehoille.
[miitit]0000000111111111001110001[/miitit]
MB 190 3.0 TD IC
Sprinter 316cdi
MB 508D "Silakka"
MB 190 3.0 TD IC
Sprinter 316cdi
MB 508D "Silakka"
Siinä on juurikin tuo 602 loppuinen race asetelma.190dee kirjoitti:en minä ossoo sannoo, mutta tuolla oulaisissa on yks w201 3.0 moniventtiilikoneella ja siinä on ainakin auton omistajan puheitten mukaan joku sachsin jäykempi asetelma, eipä se siinä autossa ainakaan yhtään luistele.jeemu kirjoitti:Tarkoitatko nyt 602 loppuista vai jotain muuta asetelmaa?190dee kirjoitti:sachssin sre asetelma, 228mm massalevyllä pitäis kyllä riittää noille tehoille.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.prokuvaukset.com
www.prokuvaukset.com
kertooko se seuraava sen tosiaan ?? täällä?K.puska kirjoitti:Kytkin meni paikaalleen pienellä sovittamisella. Yhtä kevyt käyttää entä vakio kytkinpaketti. Kerkesin jopa 20km ajamaan ja tuntu pitävän... Seuraava omistaja kertoilee kuinka on pitänyt jos jostain syystä alkaa luistelemaan..
anyway.. paljoko jäi keksinnön painoksi? miltä tuntui käsitellä? liian kevyt? kierrosherkkyyttä? kerro kerro
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Sitä en tiedä kertooko täällä, kehoitin kuitenkin lueskelemaan
Matkahuolto kertoi paketin painaneen 14kg sis. vauhtis, kytkin ja asetelma. Paljonko alkuperäinen painaa? Huomenna vois siwan vaa'alla käyä kokeileen jos ei tietoa tule aiemmin.
Kierrosherkkyys kasvoi, bonanza-ilmiö loisti poissaolollaan
Tyhjäkäynnillä liikkeelle lähtötyyliä ei tarvinut muuttaa =ei sammunut helpommin entä orggiksella.
Ja ennenkaikkea mynä-äänelle tuli kilpailija tyhjäkäynnillä, laatikko rolisee/rämisee hiukan.. Mitä paheksuttavampi ääni=karkea, kova.. sen parempi ja mukavempi käynnistellä julkisilla paikoilla
Jämäkämmän oloinen voimansiirto tuli kerrasta, SUOSITTELEN jousittamatonta levyä
Matkahuolto kertoi paketin painaneen 14kg sis. vauhtis, kytkin ja asetelma. Paljonko alkuperäinen painaa? Huomenna vois siwan vaa'alla käyä kokeileen jos ei tietoa tule aiemmin.
Kierrosherkkyys kasvoi, bonanza-ilmiö loisti poissaolollaan
Tyhjäkäynnillä liikkeelle lähtötyyliä ei tarvinut muuttaa =ei sammunut helpommin entä orggiksella.
Ja ennenkaikkea mynä-äänelle tuli kilpailija tyhjäkäynnillä, laatikko rolisee/rämisee hiukan.. Mitä paheksuttavampi ääni=karkea, kova.. sen parempi ja mukavempi käynnistellä julkisilla paikoilla
Jämäkämmän oloinen voimansiirto tuli kerrasta, SUOSITTELEN jousittamatonta levyä
Heh. Kova vp ja jousittamaton levy, ah mikä ihana rallatus siittä syntyykäänK.puska kirjoitti:
Ja ennenkaikkea mynä-äänelle tuli kilpailija tyhjäkäynnillä, laatikko rolisee/rämisee hiukan.. Mitä paheksuttavampi ääni=karkea, kova.. sen parempi ja mukavempi käynnistellä julkisilla paikoilla
Jämäkämmän oloinen voimansiirto tuli kerrasta, SUOSITTELEN jousittamatonta levyä
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.prokuvaukset.com
www.prokuvaukset.com
Kyllä ääntä maailmaan sopii. Mynän seiskat ja koliseva Getragin pääakseli. Silloin tietää mistä auto on tehtyjeemu kirjoitti:Heh. Kova vp ja jousittamaton levy, ah mikä ihana rallatus siittä syntyykäänK.puska kirjoitti:
Ja ennenkaikkea mynä-äänelle tuli kilpailija tyhjäkäynnillä, laatikko rolisee/rämisee hiukan.. Mitä paheksuttavampi ääni=karkea, kova.. sen parempi ja mukavempi käynnistellä julkisilla paikoilla
Jämäkämmän oloinen voimansiirto tuli kerrasta, SUOSITTELEN jousittamatonta levyä
Datsuni on mun ratsuni.
Ahaa siis pääakselilta nuo getragin kolinat tulee?.Mulla on W123 300D:ssä 5v getragin laatikko ja sekin kolisee tyhjäkäynnillä aika kuuluvasti mutta sopivasti kytkintä pumppaamalla sen kolinan saattaa saada loppumaan .Kaverilla on autossaan samanlainen loota ja samanlainen kolina siitäkin kuuluu tosin lievempänä.nokileka kirjoitti:ja koliseva Getragin pääakseli. Silloin tietää mistä auto on tehty
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
W123 300 turbodiesel sedan
sorvari käväs kylässä ja otti heti puheeksi:
mikähän mahtaas olla oikea syvyys kytkin levylle? verraten asetelmaan?
tai sama toisella tavalla kysyttynä: paljonko asetelman pitää olla "lennossa" kun ruuvit ovat asetelmasta vielä löysällä?
tuommosia mittoja tarvis puoli pikasesti
mikähän mahtaas olla oikea syvyys kytkin levylle? verraten asetelmaan?
tai sama toisella tavalla kysyttynä: paljonko asetelman pitää olla "lennossa" kun ruuvit ovat asetelmasta vielä löysällä?
tuommosia mittoja tarvis puoli pikasesti
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
En tiedä mesen asetelman spesifejä mittoja, mutta sen olen oppinut ettei asetelman simmaus ole ihan niin yksiselitteinen asia. Vakio etäisyys on aikamoinen kopromissi joka on toimittava uudella ja kuluneella levyllä. Puolen millin erolla voi olla monen kymmenen kilon paine ero. Asetelmissa on myös niin paljon yksilöeroja, että kovat pojat simmaa kytkinpaineen kohdalleen ihan vakio kokoonpanoillakin ja silloin tällöin levyn kuluessa
Jos itse sorvauttaisin asetelman sorvaisin kyllä asetelman "liian" lähelle vp:tä ja sitten nostaisin sitä simmeillä vähän kauemmas... Sitten kun joskus alkaa luistamaan simmejä vaan välistä pois ja taas pitää
Jos itse sorvauttaisin asetelman sorvaisin kyllä asetelman "liian" lähelle vp:tä ja sitten nostaisin sitä simmeillä vähän kauemmas... Sitten kun joskus alkaa luistamaan simmejä vaan välistä pois ja taas pitää