Taka-apurungon puslat 200D
Taka-apurungon puslat 200D
Elikkäs joutuu vissii puottaa koko apurungon poies, että saa ne puslat vaihettua? Näyttävät olevan aikast riekaleina... Auto menee ku mato miten sattuu lingerrellen. Että pitää vissii laittaapi samalla kaik uutta kö?
Minulle ei ainakaan tullut suurta apua takakelkan etukumien uusimisesta. Takapää menee omia teitään. Yhdestä pitkittäisestä tukivarresta löytyy pieni välys. Ilmeisesti pitää laittaa takaa kaikki uusiksi, että saa pysymään tiellä.
MB 508 D matkamersu -70
MB S203 C 220 T CDI -04/05
MB S211 E 220 T CDI -06/07
MB S203 C 220 T CDI -04/05
MB S211 E 220 T CDI -06/07
Mekasta löytyy ohjeet taka-apurungon etumaisten puslien vaihtoon: http://www.mese.fi/mekka/index.php?titl ... jen_vaihto
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Joo ne etummaiset vaihtaa meleko noppeesti kato samalla ettei oo lähteny ratkeamaan korista kiinnityskohalta.. helepompi tässä vaiheessa parsia entä silloin kun on revenny kokonaan korista.. kokemusta on
Nuo takapuslat onkin sitten vaikeampi vaihtaa..
Nuo takapuslat onkin sitten vaikeampi vaihtaa..
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä
® Mesen Coupeklubi
® Mesen Coupeklubi
Itse puotin coupesta koko taka-apurungon alas ja vaihtelin kaikki puslat. tulin siihen tulokseen että helpompi se on puottaa jo kokonaan alas kuin ruveta yksitellen niitä laittamaan. takaskin miten oli helppo laittaa kun sai laitettua jouset ja kaikki väliin ja nosti vaan paikalleen ja pultit kiinni. Muuttu kyllä kulkeminenkin paljon vakaammaksi! suosittelen lämpivästi kaikille.
<a href="http://uploading.com/files/28f12991/31. ... >31.1.2010 007.jpg - 4.7 MT</a>
Siinä touhusta viellä muutama kuvanenkin.
Siinä touhusta viellä muutama kuvanenkin.
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
mites kelkan taka kumit lähtee helpoiten? ne ilmeisesti tulee alas päin pois? niin ei pääse tunkilla painamaan.
mitäs ku kaikkien kumien pultit on auki niin mikä pitelee kelkkaa silti ylhäällä? kunnei pudonnu päälle vaikka kaikki auki yht aikaa..
mitäs ku kaikkien kumien pultit on auki niin mikä pitelee kelkkaa silti ylhäällä? kunnei pudonnu päälle vaikka kaikki auki yht aikaa..
s124 300TDT -88 -> ST
409 lava
609 doppeli hiabilla, ex empower
609 kaappi
hilux ln65 4x4
ja muuta muu
409 lava
609 doppeli hiabilla, ex empower
609 kaappi
hilux ln65 4x4
ja muuta muu
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
Takakumit lähtee ihan sopivalla raudalla kääntämällä,ja.ne pysyy.nyt kiinni ihan kun kumissa olevat alumiini holkit hapettunu korin tappeihin kiinni,laita sopiva rauta tanko sinne holkkiin ja vääntele ees taas ni tippuu. Hylsysarjan jatkovarsi sopii. Mutta ois parempi että ois osa pulteista kiinni. Ellet halua ottaa runkoo lattialle?oltzi kirjoitti:mites kelkan taka kumit lähtee helpoiten? ne ilmeisesti tulee alas päin pois? niin ei pääse tunkilla painamaan.
mitäs ku kaikkien kumien pultit on auki niin mikä pitelee kelkkaa silti ylhäällä? kunnei pudonnu päälle vaikka kaikki auki yht aikaa..
etummaiset irti. toisen kansssa meni puol tuntia ja toisen kanssa 5 min ku oppi taktiikan ja oikeet työkalut. ihan tollasella biltemankin paineilma taltalla lähti nätisti.
mutta takas ei saa millään. sentin jää vajaaks. auto takapäästä vetokoukusta nosturiin ja tunkilla painaen kumin kohdalta autoa ylös päin. ei uskalla enempää tunkata ettei auto lyhene ja pulttia ei uskalla enempää kiristää ettei mee kierteet.
kävin vähän ajelemassakin mutta ei auttanu asiaa..
mikäs ois seuraava keino? meni hermot taas tuohonkin hommaan
mutta takas ei saa millään. sentin jää vajaaks. auto takapäästä vetokoukusta nosturiin ja tunkilla painaen kumin kohdalta autoa ylös päin. ei uskalla enempää tunkata ettei auto lyhene ja pulttia ei uskalla enempää kiristää ettei mee kierteet.
kävin vähän ajelemassakin mutta ei auttanu asiaa..
mikäs ois seuraava keino? meni hermot taas tuohonkin hommaan
s124 300TDT -88 -> ST
409 lava
609 doppeli hiabilla, ex empower
609 kaappi
hilux ln65 4x4
ja muuta muu
409 lava
609 doppeli hiabilla, ex empower
609 kaappi
hilux ln65 4x4
ja muuta muu
nyt vingulla putsasin kupit aivan puhtaiks mutta ei ne perkele mee pohjaan saakka millään. paskat ne isot prikat ku ei pysty pultilla kiristää enempää ku se prikkaa menee kupille ja hylsy hyppää poies.. 8mm jää auki. jääköön.
onkoha noi vahvistetut kumit jotenki liian isot..
onkoha noi vahvistetut kumit jotenki liian isot..
s124 300TDT -88 -> ST
409 lava
609 doppeli hiabilla, ex empower
609 kaappi
hilux ln65 4x4
ja muuta muu
409 lava
609 doppeli hiabilla, ex empower
609 kaappi
hilux ln65 4x4
ja muuta muu
pistin hyllystä löytynyttä harmaan paska putken asennus liukastetta.. käsin painamalla meni toista senttiä ja tunkilla loput. hiukka alle sentin jäi vajaaks ja isot prikat rutulla.. nooh onha noita. katotaa huomenna uudestaan. melkosen tiukat kuiteski on..
s124 300TDT -88 -> ST
409 lava
609 doppeli hiabilla, ex empower
609 kaappi
hilux ln65 4x4
ja muuta muu
409 lava
609 doppeli hiabilla, ex empower
609 kaappi
hilux ln65 4x4
ja muuta muu