Mersun C-mallin sedanin ja farkun tyyppivikoja
Mersun C-mallin sedanin ja farkun tyyppivikoja
Elikkäs olisko mitää neuvoja kun tuommosta 2003 vuojen C- farkkua tai sedania ettimäs, et mitä tyyppivikoja nois on ja mitä kohtia kannattaa kahtella tarkemmi tommoses?
Kuten myös ovien alareunat, takaluunkun lukon ympärys lähes jokaisessa.jadke kirjoitti:olikohan se niin että 04sesta vanhemmat on aikas ruoste herkkiä etenki lokarin kaarista löytyy yleensä ruostetta.
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Mulla on -00 mallin w203 ja takakaarissa oli pari kuprua. Kesällä ne korjattiin eikä ruostetta löytynyt. Oli maalissa vain kuprua vaikka näytti siltä, että kohta tulee ruoste läpihotari kirjoitti:Kuten myös ovien alareunat, takaluunkun lukon ympärys lähes jokaisessa.jadke kirjoitti:olikohan se niin että 04sesta vanhemmat on aikas ruoste herkkiä etenki lokarin kaarista löytyy yleensä ruostetta.
Uskotko jo vai valehtelenko lisää?
Tuo takaluukun lukonympärys on kiehtonu ihteeki, mutten oo vielä löytänu takaluukusta lukkoa, vai onko se jotenki näkymättömissä? eipä sillä ku kaukoohjain toimii nii eioo tullu etittyykääTeroK kirjoitti:Mulla on -00 mallin w203 ja takakaarissa oli pari kuprua. Kesällä ne korjattiin eikä ruostetta löytynyt. Oli maalissa vain kuprua vaikka näytti siltä, että kohta tulee ruoste läpihotari kirjoitti:Kuten myös ovien alareunat, takaluunkun lukon ympärys lähes jokaisessa.jadke kirjoitti:olikohan se niin että 04sesta vanhemmat on aikas ruoste herkkiä etenki lokarin kaarista löytyy yleensä ruostetta.
se on siellä rekisterikilven valon vieressä.libzane1 kirjoitti:Tuo takaluukun lukonympärys on kiehtonu ihteeki, mutten oo vielä löytänu takaluukusta lukkoa, vai onko se jotenki näkymättömissä? eipä sillä ku kaukoohjain toimii nii eioo tullu etittyykääTeroK kirjoitti:Mulla on -00 mallin w203 ja takakaarissa oli pari kuprua. Kesällä ne korjattiin eikä ruostetta löytynyt. Oli maalissa vain kuprua vaikka näytti siltä, että kohta tulee ruoste läpihotari kirjoitti: Kuten myös ovien alareunat, takaluunkun lukon ympärys lähes jokaisessa.
///AMG Owners Club Finland
S203 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 Kompura -98
S203 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 Kompura -98
Juu sieltähän tuo löytyi, ei onneksi ollut kuplimista havaittavissaHåkke kirjoitti:se on siellä rekisterikilven valon vieressä.libzane1 kirjoitti:Tuo takaluukun lukonympärys on kiehtonu ihteeki, mutten oo vielä löytänu takaluukusta lukkoa, vai onko se jotenki näkymättömissä? eipä sillä ku kaukoohjain toimii nii eioo tullu etittyykääTeroK kirjoitti: Mulla on -00 mallin w203 ja takakaarissa oli pari kuprua. Kesällä ne korjattiin eikä ruostetta löytynyt. Oli maalissa vain kuprua vaikka näytti siltä, että kohta tulee ruoste läpi
tais olla jo sitte kertaalleen korjattu ja tehty työ huonosti.TeroK kirjoitti:Mulla on -00 mallin w203 ja takakaarissa oli pari kuprua. Kesällä ne korjattiin eikä ruostetta löytynyt. Oli maalissa vain kuprua vaikka näytti siltä, että kohta tulee ruoste läpi
yleisestiottaen ,näin tarkemmin kun ajattelee, niin aika vähän palautetta tullu foorumeille w203:sta. onko se muka hyvä auto!?!?!
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
- thabandit^
Itse tutkiskelin aika paljon tuon 203 kopan autoja kun sellaista teki mieli (vaan ei sitten p*rsaus kestänytkään ). Yleisesti voisi sanoa että 1. sarjan autot (2004 saakka) kärsivät jonkinasteisista ruosteongelmista mutta sekään ei ole sääntö vaan hyväpeltisiäkin olisi löytynyt. Pienehköihin kuppavaivoihin kannattaa kuitenkin varautua. Kakkossarjan facelift malleista en ole juurikaan pahaa sanaa kuullut, ainakaan ruostemielessä. Tuollainen kakkossarjan farkku olisi edelleen haaveissa kunhan vielä hieman halpenevat...
Se mikä noissa 203:ssa ärsyttää on se huonompi monitoimiviiksi kuin E-malleissa, menee ajan myötä sellaiseksi kankeaksi ja kummalliseksi käyttää. Kuulemma eri alihankkijan tuotantoa (= varmaan stanasti halvempi) kuin isommissa mersuissa.
Se mikä noissa 203:ssa ärsyttää on se huonompi monitoimiviiksi kuin E-malleissa, menee ajan myötä sellaiseksi kankeaksi ja kummalliseksi käyttää. Kuulemma eri alihankkijan tuotantoa (= varmaan stanasti halvempi) kuin isommissa mersuissa.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Mulla kangistuu pakkasessa monitoimiviiksi niin että tuntuu siltä että katkeaa kohta koko vipu kun laittaa vilkkua päälle. Tuntuma ei kumminkaa ole missään vaiheessa muovinen eikä vipu katkea tai hajoa vaikka siltä tuntuukin. Kyseessä on hieman vanhempi E sarjalainen
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
W123 300 turbodiesel sedan
-
Eikö molemmissa tapauksissa vaihdeta silloin uudempi tilalle.Haikara kirjoitti:Jos se on sama oire, kuin vanhenevissa naisissa viikseen vedossa; paikat kuivuvat ja natina alkaa.dealer kirjoitti:Viiksen "niksaus" on tuntumaltaan muovinen ja vanhemmiten jäykistyy ja alkaa natista.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"