auto vm89
Mullaki on sellanen muistikuva ku viimeksi mittariston irroitin et vaijeri tulee rintapellin läpi suoraan...Fenton kirjoitti:Miten minä muistan, että tenavassa menisi tuo vaijeri eri lailla kuin 124:ssä? Eli siinä ei olisi semmoista juttujuttua siellä jalkatilassa?
Olen minä omastanikin mittarin ottanut irti, mutta en nyt muista yhtään oliko vaijeri lattiassa kiinni vai ei. Johan siitä on pari kuukautta![]()
Jotenkin tuntuisi että ei.
Se jää siitä nopeusviisarin palautusjousesta kiinni, tuo musta kehikko siis.Sampo N. kirjoitti:Kyllä tuosta muistaakseni pääsi vielä pidemmällekin, eikös siellä ole niitä pieniä ruuveja näkyvissä edessä tai takan? Tuossa kuukausi sitten paloittelin tuollaisen ja kyllä se aika atomeissa lopuksi oli.
Tähä esson baari-vinkkiin kannattaa luottaa...Steppe kirjoitti:Esson baarilla vihjailtiin että locktiteä pitäisi siihen alempaan (odo mittari) akseliin huitaista.
No voeSteppe kirjoitti:Kohta on pakko vetää känni.. Mittaristo jonka ostin tilalle täältä onkin jo valmiiksi rikki..
Kyllä pääsee, ne lähtee raa-asti kampeamalla voimalla irti ja sen jälkeen pääseekin purkamaan koko paskan atomeiksi.steppe kirjoitti:Tuota pidemmälle ei oikein pääse, ko nopeusviisarin palautusjousi ja itse viisarinvarsi on jotenkin hardmountattu tuohon