Hyvä tietää, no entä sitten nuo renkaat, kun on tuo tasonsäätö edessä ja takana, niin onko väliä, miten "rajusti" nostaa, tarkoitan että saako renkaat vaan jäädä valtoimenaan roikkumaan kuten aina kaikissa muissa autoissa olen tottunut tekemään , olisinko jostain saanut sellaisen päähän , että noita renkaita pitäisi nostella mukana , mutta kuulostaa melko touhulta sitten jo, vai miten on. joku ihme varovaisuus tullut tämä alustan mukanaturbocompound kirjoitti:Nostaa keulapalkin kohdalta ja perästä. Ajaa vaikka lankkujen päälle ensin että tunkki sopii alle.
560SELin hydropneumaattinen alusta kenkkuilee
-
- Viestit: 114
- Liittynyt: 19.10.2010 22:54
- Paikkakunta: Tukholma
Niin muuten ja onhan siinä se vetonuppu toisaan, jonka vedin huoltoasentoon eli jos oikein olen hoksannut, niin katsastuksessakin kait nostovaiheessa se vedetään oikeaan asentoonturbocompound kirjoitti:Kait noita on katsastuksessa nostettu "rajusti" joka vuosi testimielessä eikä ole vielä hajonnut.
Laitoin yv:tä
Terve,
Itselläkin on tullut mieleen, notta miten nostetaan ja tuetaan "fiksusti". Tähän saakka olen nostanut auton omalla tunkilla ja sitten laittanut pukit tattien alle.
Tämmöiseen viritelmään törmäsin kerran:
Tuonhan voisi tehdä vanhasta tunkista ja jämerästä levynkappaleesta.
t.
Risto
Itselläkin on tullut mieleen, notta miten nostetaan ja tuetaan "fiksusti". Tähän saakka olen nostanut auton omalla tunkilla ja sitten laittanut pukit tattien alle.
Tämmöiseen viritelmään törmäsin kerran:
Tuonhan voisi tehdä vanhasta tunkista ja jämerästä levynkappaleesta.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55