
kysymys siis kuuluu onko mitään mahdollisuutta saada hinnan alennusta tai muuta korvausta myyjältä?
Pohdittavaksi kaikella kunnioituksella, mutta jos myyjä ei ole ammatiltaan autonkorjaaja tms., niin miten voi olettaa että hän kuulee/huomaa tuon vian jos ostajakaan ei sitä huomaalowmans kirjoitti:eli ostin tuon ässän josta tarinaa onkin tuolla foorumilla, ajoin viikon vai kaks ja kone hajos, nyt kun sain viimein kannen irti paljastui seikka joka mielestäni olisi edellisen omistajan pitänyt huomata ja mainita asiasta
Saa. Ittekin oon tyhmiä kauppoja tehny ja se kaikista tyhmin vituttaa vieläkinlowmans kirjoitti:no tietäähän sen ettei tässä itku auta ja omaan pussiin menee mutta saahan se nyt ihmistä vituttaa?!
Jos näin on niin kannattaa kysellä asiaa muualtakin kuin täältä.yks mäntä puuttuu kokonaan
Ostajan vastuusta on sanottu kansantajuisesti topicissa viewtopic.php?t=2552pasi j kirjoitti:Entäs ostajan vastuu?
Lyhyesti sanottuna ostajalla on velvollisuus tarkastaa tavara ja reklamoida tavaran virheistä kohtuullisessa ajassa.mmo63 kirjoitti:Ostajan vastuusta on sanottu kansantajuisesti topicissa viewtopic.php?t=2552pasi j kirjoitti:Entäs ostajan vastuu?
kyllä se on asia niin, että naimakaupassa on ehottomasti tarkistettava tavara ennen sitovaa kauppaa, eihän sitä näkemättä ja kokeilematta kannata sopia kauppojaJuhanit kirjoitti:Naimakaupoissa on edelleen hyväksyttävä tapa tarkastaa tavara vasta sitovan ostopäätöksen jälkeenmmo63 kirjoitti: Lyhyesti sanottuna ostajalla on velvollisuus tarkastaa tavara ja reklamoida tavaran virheistä kohtuullisessa ajassa.