kilpailija Audi R8:lle!

Tällaista vielä kaivataan malliston jatkeeksi:Eldorado kirjoitti:Juu, huhujen mukaan tulossa on vielä lisäksi ainakin BLC, CLC, GLC, BLS ja SLA.Kohta pitää luovuttaa että yrittäisi pysyä mukana MB:n malliston tuntemisessa. Pelkkiä kolmen kirjaimen yhdistelmiäkin alkaa olla jo liikaa muistettavaksi...
![]()
Tämän kaltaiset mallit ovat yleensä ns. imagonrakentajan roolissa, eikä suunnittelu- ja tuotantokustannuksia ole välttämättä tarkoituskaan saada takaisin. Toki jos niin käy niin aina mukavampaa. "Bread-and-butter" -malleista saatava voitto kattaa näidenkin turhakkeiden kustannukset.Laaksonen kirjoitti:Edelleenkin pidän tätä eräänlaisena leluautona, joka ei ole mtenkään tarpeellinen merkin mallistossa.![]()
Mutta kiljoona heppaiset dieselit kuitenkin on tuikitarpeellisia?Laaksonen kirjoitti:Edelleenkin pidän tätä eräänlaisena leluautona, joka ei ole mtenkään tarpeellinen merkin mallistossa.
Jep, monesti näissä riittää jos jäädään edes omilleen, toisin kuin esim. lexus LFA:n kohdalla, mikä tuottaa pitkän pennin p*rsnettoa lexukselle jokaista myytyä autoa kohdenEldorado kirjoitti:Tämän kaltaiset mallit ovat yleensä ns. imagonrakentajan roolissa, eikä suunnittelu- ja tuotantokustannuksia ole välttämättä tarkoituskaan saada takaisin.
No, jos +600 hv on tehokkain bensakone, niin kai 300 hv on kohtuulista vaatia 3-litraisesta dieselistä, varsinkin kun merkkiä on ainakin joskus pidetty dieseleiden pioneerina.sonikki kirjoitti:Mutta kiljoona heppaiset dieselit kuitenkin on tuikitarpeellisia?Laaksonen kirjoitti:Edelleenkin pidän tätä eräänlaisena leluautona, joka ei ole mtenkään tarpeellinen merkin mallistossa.![]()
Melko lähellä auton tuotantoversio on tuota hahmotelmaa:Laaksonen kirjoitti:Tuleva SLC saa ehkä uuden V6-turbomoottorin:
http://www.benzboost.com/content.php?13 ... ne-options