Kertokaapa tietämättömälle tuosta ilmamassamittarin toiminnasta.Eikös jotenkin ole yhteydessä ahtimeen ja kierrätysjärjestelmään?
Eräs mersuguru sanoi,että mittarilla ei ole vaikutusta,mutta tuskin sitä sinne turhaan on laitettu.
Käsittääkseni pumppuun ei tule mitään sähköä,eli ruokamäärään ei vaikutusta.Viisaat kertokaas?
Mitä kuuluis ahtojen olla tälläisessä moniventtiiilikoneessa(606)?
w124 300td ilmamassamittari
w124 300td ilmamassamittari
w124 200d -87
w202 220d aut-98
w124 300 tdt aut-95
w124 250 aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
w202 220d aut-98
w124 300 tdt aut-95
w124 250 aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
w124 300td ilmamassamittari
Eikö kukaan ole perehtynyt ton siulunelämään? Lähinnä kiinnostais tietää boksin kunto.
Mitä pitäis olla ahtoja normaalisti?
Mitä pitäis olla ahtoja normaalisti?
w124 200d -87
w202 220d aut-98
w124 300 tdt aut-95
w124 250 aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
w202 220d aut-98
w124 300 tdt aut-95
w124 250 aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
Vakio w124 korisia om606 vaparikoneella oon kyllä nähnyt mutta en ikinä turbokoneella. Eihän tuo oo mikään tekniikanvaihto?
Meneekö kaasuvaijeri ihan pumpulle asti vai meneekö vaan siihen kuskin puolelle sulakerasian viereen? Siitä tietää onko se sähköpumppu.
Ahtojen kuuluis olla siinä 1 baarin nurkilla. Itellä ahto maksimissaan 1.3 sähköpumpullisessa monivenassa. 1.5 baarissa sai hyvällä tuurilla mittarin käymään kun oikein kunnolla jarrua vasten ahisti. Ja tuskimpa tuo ilmanmassamittari mihinkään vaikuttaa..
Meneekö kaasuvaijeri ihan pumpulle asti vai meneekö vaan siihen kuskin puolelle sulakerasian viereen? Siitä tietää onko se sähköpumppu.
Ahtojen kuuluis olla siinä 1 baarin nurkilla. Itellä ahto maksimissaan 1.3 sähköpumpullisessa monivenassa. 1.5 baarissa sai hyvällä tuurilla mittarin käymään kun oikein kunnolla jarrua vasten ahisti. Ja tuskimpa tuo ilmanmassamittari mihinkään vaikuttaa..
W124 3.0 DT ST
W202 2.5 TDT/KKK ja lastu
W201 2.6
W202 2.5 TDT/KKK ja lastu
W201 2.6