Mulla on kokemus pohojanen tarina:
Mietin justiin tuota lukkoperä asiaa ja pitkää välitystä w123een. Päätimpä siinä alakaa testaamaan ja hommasin w124sen normi isoperän 2.88 välityksellä, siittä purkasin vetarin laipat irti ja AHAA
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
w123 vakio vetoakselin ku tökkäs siihen perään, niin huomaspa että raideväli olis sama.
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Apurunkoon hitsailin pedin tuolle w124 murikalle ja ei muutako vehkeet kiini.
Puolitoista vuotta siinä ajelin ja sitte perän kiinnityspultit meni poikki.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Vähä tieten pääs jarrua vasten painetta kerätessä perä vääntämään.
Sitte aattelin että samahan seon laittaa se koko w124 takakelkka sinne. Jäätävä hommahan se oli, mutta tulipahan poistettua vähä ruosteita samalla. Nimerk. 2neliöö peltiä tais mennä.
Nyt sama auto on telakalla, hyllyssä ois w126 560secin 2.47 kitkalukko, joka näyttäs sopivan takakannen w124 kunkkuperästä ryöstämällä tuohon w124 apurunkoon. Vetarit olis muuten bolt on kamaa asd/kunkkuperä, mutta secin vetoaksilan laipat on julumetun kokoset...
Saakohan tuosta selevän mitä oon teheny...
Tutkimukset jatkuu
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)