2,5 16v mese (w201) jouset ja iskarit eteen
2,5 16v mese (w201) jouset ja iskarit eteen
Tuollanen nappi mitään siitä ei tapahu luulen että kyseessä on joku alustaa liittyvä "säätö"/jäykistys nappulan. Viereen kyllä syttyy valo mutta ei sitten sen enempää ? Vai mikä nappula tuo on ?
Juu katastuts mies sano että jouset on edessä liian lyhyet , pitää vaihtaa noh nyt on pieni ongelma ettö mistä sais kun ei oikeen meinaa löytyä. Voi olla että en osaa kattoa oikeesta paikastta ja kun tuo sakasna kieli ei ole niintä vahvempia. Jos vaikka joku osais jelppaa?
Juu katastuts mies sano että jouset on edessä liian lyhyet , pitää vaihtaa noh nyt on pieni ongelma ettö mistä sais kun ei oikeen meinaa löytyä. Voi olla että en osaa kattoa oikeesta paikastta ja kun tuo sakasna kieli ei ole niintä vahvempia. Jos vaikka joku osais jelppaa?
Viimeksi muokannut Jan, 04.4.2006 12:35. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- simppa1048
- Viestit: 49
- Liittynyt: 01.10.2005 21:05
- Paikkakunta: laukaa
Eikö muka Veholtakaan saa?Jan kirjoitti:Onko tosiaan niin kiven alla nuo jouset että niitä ei saa mistää ?
Rys... itäisen naapurimaamme sivustoilta löytyi jotain 2,5-16:n jousia etupään tasonsäädöllä.
A2013212704
A2013212804 (koodi puuttuu?)
A2013212904 (koodi puuttuu?)
Ainakin Saksan varaston tilanne näyttäisi olevan vielä plussalla.
Tuolla napillahan voidaan (n. 30 mm) korottaa tai laskea (n. 15mm) jousitusta. Säätö tapahtuu lyhentämällä tai pidentämällä kallistuksenvakaajan ja säätöventtiilin välitankoa.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Kyllähän se d-motti taitaa olla vähän painavampi, mut kai sitä vois pari kierrosta ottaa pois vielä varmuuden vuoks, pitäs keula saada tosi jäykäks, kun tahtoo ottaa renkaat lokarin pohjaan nykyisillä lullajousilla...Rässi66 kirjoitti:Mites tuo painoero 2.3-16 -pata ja diisulikone?
Jos D-mosa o palijo painavampi, saattaa jäähä keula ylös.