Nyppäsin koko johtosarjan ja servon autosta irti, jotta saa rueta korjaamaan.
mikä lie tuo musta ylimääräinen johto joka tulee viikseltä? muut taitaa olla toimintoihin: keltainen, sininen, vihreä, punainen, harmaa ja musta:
hall-anturin johdot. musta kenties maa, punainen jarruvalokatkasimelle ja harmaa kahden johdon yhdistelmä boksille nopeussignaalia näyttämään? mittarin takana oli 2 anturia ja kumpaankin meni yksi harmaa, toiseen sitten yht. 3 (värilliset harmaan lisäksi):
mitä lie nämä johdot ajavat takaa? johtosarja menee konttiin asti josta tulee kuvan punainen (tällä hetkellä liitetty jarruvalokatkaisimeen?), nuo kelt, vihr ja valk. (rosvoliittimillä laitettu takavalon johtoihin?) ja tietenkin sininen ja ruskea jotka taitaa mennä sulakerasialle tai johonkin sinnepäin kuitenkin.
sitten taas servoon syventymistä, kuoressa lukee SCS Frigette ja liittimenä on 10-napainen(normaalissa servossa vain 7?)
Pinneissä ei ole numerointia, sen sijaan kirjaimet A-K ja järjestyksestä ei ole yhtään tietoa.
pääjohtosarjassa joka tulee servolta auton sisälle on 7 johtoa (vihr, vihr/pun, ruskea, kelt, valk, oranssi, pun), joten kyseessä lienee 7 johtoa jotka on kaaviossakin ja vanhassa servossa?:
ns. ylimääräiseksi seitsemästä pinnistä jää musta (maa, konehuoneessa) ja harmaa joka sekin oli roikkumassa ratin alla johtosarjasta erillään.
Tulipa taas kuvia

eikö tosissaan kenelläkään ole samanlaista servoa jotta saisi jonkin laista tietoa taikka kaaviota mikä tulee mihinkin, eniten tässä sekoittaa juurikin kun pinnejä on 3 enemmän ja numeroinnin sijaan on käytetty aakkosia ja niidenkin keskellä on yksi käyttämätön pinni (3./C.) jonka pitäisi vanhassa servossa mennä ohjainboksille 9. pinniin ja antaa potentionmetri tietoa
Helpoin keino oisi tietenkin kun saisi oikean kaavion, nyt on vain -88vm USA versio jossa on ylimääräisenä kytkinpolkimenkatkaisin ja suurinosa johtojen väreistä on erit mitä eurooppalaisessa.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.