Jush:in C-modeli
lisää varotuksia.. voi olla turha tai jopa väärä.. mutta siskon mersu ongelmasta tuli mieleen (c vm 96 tms)
tarkista vaihteiston öljyt.
(vähillä kuulemma oli ajettu ja siksi laatikko hävitti noin 4 vaihdetta ja loput kaksi, peruutus ja 4nen eivät toimi kunnolla.. noh nyt on saksasta tulossa ehjä laatikko.)
eli lisää tai vaihda nekin muiden huollossa vaihdettavien nesteiden kanssa.
tarkista vaihteiston öljyt.
(vähillä kuulemma oli ajettu ja siksi laatikko hävitti noin 4 vaihdetta ja loput kaksi, peruutus ja 4nen eivät toimi kunnolla.. noh nyt on saksasta tulossa ehjä laatikko.)
eli lisää tai vaihda nekin muiden huollossa vaihdettavien nesteiden kanssa.
w124, 300td. autom. -92. -LiNTTauTuJa-
..making sense, is NOT my priority..
..making sense, is NOT my priority..
Jousikumien paksuus riippuu esim. varusteista, moottorista ja siitä että onko joku jo ennestään vaihtanut niitä. Eli helpoimmalla pääsee kun tarkistaa itseJush kirjoitti:Kertokaapa joku, minkä numeron jousenkumet on vakiona edessä.
Ei tullu katottua jousien vaihdon aikana.
Luultavasti saa laittaa suoraan ykkös numeron kumit, että näkyy jossakin?