Kannattaako ostaa? Kokemuksia?
Kannattaako ostaa? Kokemuksia?
Heips..
Muutama c-koppanen farmari olis tiedossa ja pitää tehdä päätöksiä..
Hintaa on niin että hirvittää, mutta mitä nuista normaalisti pitää/on järkevää maksaa?
1.Auto: C250TD, 250tkm, manuaali, ilmastointi, ja muut perusvarusteet.
2.Auto: C 220CDI, 300tkm, autom., ilmastointi, vakkari, webasto yms..
Siistikuntosia ovat korilleen molemmat, mutta meneekö raha hukkaan jos yli 5000e maksaa? Vuosimalli molemmissa 1998.
Muutenkin kokemuksia kaipaillaan oikein kovasti! Kertokaa!!
Muutama c-koppanen farmari olis tiedossa ja pitää tehdä päätöksiä..
Hintaa on niin että hirvittää, mutta mitä nuista normaalisti pitää/on järkevää maksaa?
1.Auto: C250TD, 250tkm, manuaali, ilmastointi, ja muut perusvarusteet.
2.Auto: C 220CDI, 300tkm, autom., ilmastointi, vakkari, webasto yms..
Siistikuntosia ovat korilleen molemmat, mutta meneekö raha hukkaan jos yli 5000e maksaa? Vuosimalli molemmissa 1998.
Muutenkin kokemuksia kaipaillaan oikein kovasti! Kertokaa!!
® Mesen linttaklubi
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku
Minulla oli W202 220CDI farmari monta vuotta ja suutinremonttia lukuunottamatta mitään isompaa ko. värkkiin ei tarvinnut tehdä vaikka mittarissa oli yli 540tkm. Autona oikein mukava, kulutus varsin maltillista ja ruostepeikkokaan ei ihan hirveästi raiskannut ainakaan sitä minun yksilöä. Ja tuolla 220 koneellakin ehtii kyllä ihan mukavasti, vaikka se nyt ei tietty mikään ihan tykki olekaan.
En ole c-koppaisten hintalappuja ihan äskettäin seurannut, mutta jotenkin tuo 5tonnia tuntuu vähän kovalta rahalta tuollaisesta. Tuolla rahalla pitäisi kyllä saada todella hyvä yksilö, jossa ei ole mitään orastavaa vikaa (l. suutinremontti tehty, laatikko huollettu kunnolla yms) eikä muutenkaan isommin ruosteita tai verhoiluissa reikiä.
Kannattaa nyt ainakin tehdä perinteiset, eli plärätä nettiautosta vastaavien tarjonta läpi. Pikainen haku 5000 hintakatolla löytää tällähetkellä 34kpl farkkuceetä, alkaen 2100€.
En ole c-koppaisten hintalappuja ihan äskettäin seurannut, mutta jotenkin tuo 5tonnia tuntuu vähän kovalta rahalta tuollaisesta. Tuolla rahalla pitäisi kyllä saada todella hyvä yksilö, jossa ei ole mitään orastavaa vikaa (l. suutinremontti tehty, laatikko huollettu kunnolla yms) eikä muutenkaan isommin ruosteita tai verhoiluissa reikiä.
Kannattaa nyt ainakin tehdä perinteiset, eli plärätä nettiautosta vastaavien tarjonta läpi. Pikainen haku 5000 hintakatolla löytää tällähetkellä 34kpl farkkuceetä, alkaen 2100€.
Sehän siinä onkin kun kaikki kattoo nettiautosta hinnat ja niiden perusteella sitten kauppa käy. Oikeesti jos haluaa joku tollasen auton myydä niin hinta on pistettävä jonnekkin kolmeen tonniin oli hyvä tai huono jos meinaa että joku edes kävis kattomassa. Kunnosta ja varusteista riippuen sellanen 3500-5000 on järkevä hinta tollasesta
Viime kesänä kun ostin kans ton 200cdi:n niin hp oli silloin sen 3500e, ja oli muuten nettiauton halvin.
Siihen verrattuna tullut mukanas hinnat alaspäin.
Autolla kumminkin rullattuna sen reipas 400tkm, ja ilman suurempia vikoja mennään. (mitä nyt kulutus osia juotunut vaihtelemaan, ja toki pelleissä alkaa näkymänään auton ikä).
Omasta puolesta sanoisin että jos pellit ovat hyvät, niin tekniikan kanssa pärjää aina.
Siihen verrattuna tullut mukanas hinnat alaspäin.
Autolla kumminkin rullattuna sen reipas 400tkm, ja ilman suurempia vikoja mennään. (mitä nyt kulutus osia juotunut vaihtelemaan, ja toki pelleissä alkaa näkymänään auton ikä).
Omasta puolesta sanoisin että jos pellit ovat hyvät, niin tekniikan kanssa pärjää aina.
Mulla on tuo Taken vanha 200CDI nykyään. 590tkm pyörähti mittariin pari päivää sitten, ja leimankin sai melkein heittämällä Onhan tuo hintaisekseen autoksi erinomaisen mukava ajaa. Tähänastisen kokemuksen (2kk / 10tkm) perusteella voisin uskaltaa jopa suositella tätä mallia, jos hyvin pidetyn yksilön löytää.
Kyllähän 202, vaikka ei kuulemma oikea mersu ookkaan ja onhan se pieni ainakin takapenkki, niin on cdi koneella ja automaatilla erinomaisen mukava auto ajella kaupungissa. Alkaa nopeesti kaupungin ruuhkissa ja valoissa kenkuttamaan jos saa alleen jonku persulaiskan bensakoneisen manuaalin, tai jonku dieselin joka ykkösellä matelee ja kakkosella ravistaa ikävästi pienillä kierroksilla. Miten joku voi ees ajaa jollai corollalla ku muutaman tonnin mersu on 32 kertaa mukavempi??
Meillä on JuhaniT:n entinen C250TDT automaatti ollut ajossa reilut 30tkm.
Enpä osaa moittiakaan pahasti, sisätilat toki ovat pienet mutta kuskin paikalle mahtuu eikä ole useinkaan tarvetta viiden hengen kuormalla ajella.
Kulutus on 250:ssä ehkä litran verran suurempi kuin cdi:ssä, murheet keskimäärin vähäisemmät.
Itse kyllä pärjäisin cdi-koneisenkin kanssa.
Enpä osaa moittiakaan pahasti, sisätilat toki ovat pienet mutta kuskin paikalle mahtuu eikä ole useinkaan tarvetta viiden hengen kuormalla ajella.
Kulutus on 250:ssä ehkä litran verran suurempi kuin cdi:ssä, murheet keskimäärin vähäisemmät.
Itse kyllä pärjäisin cdi-koneisenkin kanssa.
Kyllähän ite en enään ostas muutaku cdi koneisen tossa ikäluokassa, ei mielestäni ollenkaan ole tän 150tkm perusteella mitä olen ajanu nii ollenkaan paskempi peli. No ruosteita on tos omassa ollu mutt voimasiirto kunnossa ja toimii ilman vonkumisia kone pelaa nyt vallan hyvin ja tos 220cdi koneessa tuntus potkua riittävän kohtuullisesti normi liikkumiseen
Ei riitä. Luepa Toveri Eldon väkevä tunnustus 270CDI:stä tuolla toisessa topikissa. Normaaliliikenteessä jää kuulemma jalkoihin tai teho ei riitä kun japsikinnerit menee parijonossa ohi kun koittaa kiihytellä moottoritien rampilla. 4-pyttysellä tiisselillä ei siis ole mitään jakoja normiliikenteessä.Pega kirjoitti: tos 220cdi koneessa tuntus potkua riittävän kohtuullisesti normi liikkumiseen
Jos noista kahdesta pitää päättää niin ehdottomasti cdi koneinen, automaatti, vakkari ja webasto on ainakin minulle aivan ehdottomat, lisäksi tuo esikammiokoneinen kuluttaa sen 1,5 litraa enempi, manuaalina ei ole kokemusta kummastakaan .
Aikas kovat hintapyynnit jos 5000 paikkeilla pyörii , osta multa tuo 300tkm ajettu 00vm 200cdi pois
Aikas kovat hintapyynnit jos 5000 paikkeilla pyörii , osta multa tuo 300tkm ajettu 00vm 200cdi pois
Ihan normaalisti, eli jokainen pieni matka, vaikkapa lähikauppaan, on eräänlainen EK. Kello käy ja motarin rampitkin vedetään sladissa. Jos joku ohittaa niin se on henkilökohtainen tappio. Tilaa ei anneta ja suurempi voittaa. Tässäkin C jää tappiolle.onre kirjoitti:Millai siellä pohjoisessa oikein ajetaan, kun täällä kehäkolmosen tuntumassa pärjäs ihan mukavasti 123 200D:lläkin?
Mites teillä? Haukkutaanko heti FB:ssa tai irkissä jos työmatkan keskinopeus taajamassa jäi alle satasen?
Noo mulle on piisannu ku kylän ainoosta valoristyksestä pääsee kärkeen ja karkuus sekä ohitukaistalla saa tarvittaessa vaikka sen 180 vauhtii.Juhanit kirjoitti:Ei riitä. Luepa Toveri Eldon väkevä tunnustus 270CDI:stä tuolla toisessa topikissa. Normaaliliikenteessä jää kuulemma jalkoihin tai teho ei riitä kun japsikinnerit menee parijonossa ohi kun koittaa kiihytellä moottoritien rampilla. 4-pyttysellä tiisselillä ei siis ole mitään jakoja normiliikenteessä.Pega kirjoitti: tos 220cdi koneessa tuntus potkua riittävän kohtuullisesti normi liikkumiseen
Voiha se tieten olla ku enimmäksee ajelen noita hiekkateitä niin ei tehontarvetta ole
250TD:n hinnat on jo vuosia pysyneet paikallaan...ei merkittävää muutosta. Eli hyvä 250TD Facelift farkku maksaa sen 5000 +-jotain...jos sen kunnossa pitää (eli ns toimintatonni vuodessa jarruihin, alustaan jne) niin myydessä saa saman.
Noi 250TD pitää hintansa kun koneessa on huomattava viri potentiaali ja muutenkin kone on viimeinen vanhan liiton moottori mitä on myyty. Patarautaa...Mitään sellaista yllätystä siinä ei ole kun esim Cdi:n vuotavat suuttimet.
Noi 250TD pitää hintansa kun koneessa on huomattava viri potentiaali ja muutenkin kone on viimeinen vanhan liiton moottori mitä on myyty. Patarautaa...Mitään sellaista yllätystä siinä ei ole kun esim Cdi:n vuotavat suuttimet.
Tosiaan joo, automaatti ja vakkari ovat olennaisia varusteita.jolle kirjoitti:Jos noista kahdesta pitää päättää niin ehdottomasti cdi koneinen, automaatti, vakkari ja webasto on ainakin minulle aivan ehdottomat, lisäksi tuo esikammiokoneinen kuluttaa sen 1,5 litraa enempi, manuaalina ei ole kokemusta kummastakaan
250 ei webastoa tarvitse, cdi:ssä paleltuu ellei sitä ole.
Kellolaitteella varustettu on toki kiva missä tahansa autossa.
Juhani kirjoitti:Ihan normaalisti, eli jokainen pieni matka, vaikkapa lähikauppaan, on eräänlainen EK. Kello käy ja motarin rampitkin vedetään sladissa. Jos joku ohittaa niin se on henkilökohtainen tappio. Tilaa ei anneta ja suurempi voittaa. Tässäkin C jää tappiolle.
Ääni 250TDT:lle
Vaihdoin just kuukausi sitten W203 koppasen 220 cdi:n S202 koppaseen turbo 250:een nimenomaan tuon cdi-koneen heikkojen talviominaisuuksien takia: Kone ei tuota lämpöä, että edes polttoaine pysyisi suodattimessa juoksevana -25 asteessa. Cdi koneen apuna pitää olla webasto tai vastaava ja sitten ei pätkäajossa riitä akussa virta. Kyllä minä ainakin pidän tuota vanhemman tekniikan konetta luotettavampana, eikä se kulutusero pakkasella aivan tuota 1,5 litraa ole (samalla kuskilla).
Re: Ääni 250TDT:lle
Ei kyllä ole ollu juoksevuus ongelmia naftalla edes kovimmilla pakkasilla ja autoakaan ei ole aina muistanut laittaa lämppäriin vaan ei ole pettänyt edes 30 pakkasissa, Webastolla kyllä akku kerran tilttas ku aamuin illonin käytin sitä ja ajoin vain 13km matkaa mutt sekään ei ole kyll auton vika.pjj53 kirjoitti:Vaihdoin just kuukausi sitten W203 koppasen 220 cdi:n S202 koppaseen turbo 250:een nimenomaan tuon cdi-koneen heikkojen talviominaisuuksien takia: Kone ei tuota lämpöä, että edes polttoaine pysyisi suodattimessa juoksevana -25 asteessa. Cdi koneen apuna pitää olla webasto tai vastaava ja sitten ei pätkäajossa riitä akussa virta. Kyllä minä ainakin pidän tuota vanhemman tekniikan konetta luotettavampana, eikä se kulutusero pakkasella aivan tuota 1,5 litraa ole (samalla kuskilla).
Jännä jos 203 on tuossa asiassa 202 cditä huonompi
70tkm tuli edellisellä taksi CDI:llä nöyriä kilometrejä minkä aikana koneessa ei ollu muuta ongelmaa ku yksi vuotava suutin minkä korjaus ammattilaisella maksoi 150e osineen joten vielä ihan suotava remontti mun mielestä Tuota lämmöstä vonkumista mä en ymmärrä kun itse olen pahimman luokan vilukissa ja pärjäsin vallan mainiosti pelkällä letkulämppärillä ilman webastoa kunhan termostaatti ja vastus on kunnossa mutta en mä sitä sano etteikö se webasto olisi hyvä. Tuo akku homma on tullut todettua itsekkin eli 8km/sivu työmatkaa kun ajoi pelkästään niin pitemmän päälle lataus ei riittänyt mutta kerran talvessa tuli otettua akku irti ja ladattua se täyteen sisällä niin ei tuokaan mun mielestä paha rasti ja homma olisi todennäköisesti poistunut AGM akulla?
Erikseen ei vissiin tarvi mainita että diesel Mersua ei tarvi enää edes harkita muilla kun noilla CDI-koneilla ja 202-kopassa tuo 200CDI on varmasti oikein passeli kun se sopi eemeliinkin
Erikseen ei vissiin tarvi mainita että diesel Mersua ei tarvi enää edes harkita muilla kun noilla CDI-koneilla ja 202-kopassa tuo 200CDI on varmasti oikein passeli kun se sopi eemeliinkin
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Liekkö ollut yksilövika, mutta kun pakkasta alko olla -20, hyytyi polttoaine suodattimeen ennekuin moottori kerkes lämmittää sen. Epäiltiin, että olisi tullut vesiseka naftaa joltain huoltikselta ja ajettiin tankkia tyhjäksi ja vaihdettiin pa-suodatinta. Kolme kertaa vaihdettiin suodatin (ja kolme kertaa haettiin auto trailerilla tien päältä) ja sitten pakkasetkin jo hellitti.
Pa-kulutus pysyi kyllä pakkasillakin tuossa 5,2l/100km hujakoilla noista temppuiluista huolimatta. Jos auton sai pysymään käynnissä ensimmäiset 20 minuuttia, ei enää ollut käyntiongelmaa.
Molemmat termostaatitkin vaihdettiin kahteen kertaan ja keulassa oli peite.
Pa-kulutus pysyi kyllä pakkasillakin tuossa 5,2l/100km hujakoilla noista temppuiluista huolimatta. Jos auton sai pysymään käynnissä ensimmäiset 20 minuuttia, ei enää ollut käyntiongelmaa.
Molemmat termostaatitkin vaihdettiin kahteen kertaan ja keulassa oli peite.
Eihän sitä tarvitse ymmärtää, faktaa on kuitenkin se että cdi 210, 202 ja 203 ennen faceliftiä ovat ilman webastoa niin hitaasti lämpiäviä laitoksia ettei niissä ole siltä osalta mitään mersua kun vertaa esikammiokoneisiin.sonikki kirjoitti:Tuota lämmöstä vonkumista mä en ymmärrä kun itse olen pahimman luokan vilukissa ja pärjäsin vallan mainiosti pelkällä letkulämppärillä ilman webastoa kunhan termostaatti ja vastus on kunnossa mutta en mä sitä sano etteikö se webasto olisi hyvä.
Itse en jaksa palella joka työmatkalla, auton pitää olla lämmin muutama minuutti lähdöstä.
Edellä kerrotut polttoaineen jäätymisongelmat ovat hyvin harvinaisia.
Eihän talvilaatu hyydy 20 asteen pakkasessa.
Pitää paikkansa. Edellisen kerran oli vastaavaa ongelmaa -80-luvulla, kun syyspakkaset yllätti pa-toimittajat.dealer kirjoitti:Edellä kerrotut polttoaineen jäätymisongelmat ovat hyvin harvinaisia.
Eihän talvilaatu hyydy 20 asteen pakkasessa.
Kuitenkin tuo 20 minuuttia oli joltisenkin se aika, jolloin moottori oli sen verran lämmin, että lämmityslaite alkoi puhaltaa edes haaleaa ilmaa. Tuolla 250:llä vastaava aika on samoissa olosuhteissa alle 5 minuuttia ilman mitään maskipeittoja!
Ja ainahan sieltä koneesta saadaan sitä tehoa irti jos todella tarvetta on.Pega kirjoitti:Noo mulle on piisannu ku kylän ainoosta valoristyksestä pääsee kärkeen ja karkuus sekä ohitukaistalla saa tarvittaessa vaikka sen 180 vauhtii.Juhanit kirjoitti:Ei riitä. Luepa Toveri Eldon väkevä tunnustus 270CDI:stä tuolla toisessa topikissa. Normaaliliikenteessä jää kuulemma jalkoihin tai teho ei riitä kun japsikinnerit menee parijonossa ohi kun koittaa kiihytellä moottoritien rampilla. 4-pyttysellä tiisselillä ei siis ole mitään jakoja normiliikenteessä.Pega kirjoitti: tos 220cdi koneessa tuntus potkua riittävän kohtuullisesti normi liikkumiseen
Voiha se tieten olla ku enimmäksee ajelen noita hiekkateitä niin ei tehontarvetta ole
Lastu pellin alle niin alkaa jo liikkumaan ihan mukavastikkin.
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Tähän ei sitten vissin koske faceliftiä, kun itse ajelin CDI-W210:llä 5-vuotta ja ei ollut tarkenemisen kanssa mitään ongelmia edes -40 pakkasilla. Maskin takan oli viimasuoja ja moottorin sähkölämmitin oli p*skana. Lohkolämmitin toki oli käytössä aina ennen ajoa.dealer kirjoitti:..faktaa on kuitenkin se että cdi 210, 202 ja 203 ennen faceliftiä ovat ilman webastoa niin hitaasti lämpiäviä laitoksia ettei niissä ole siltä osalta mitään mersua kun vertaa esikammiokoneisiin.
Nyt ajelin viimetalven CDI-W211, jossa on sähkölämmitin kunnossa, niin sehän lämpeää kaupunkiajossakin muutamassa minuutissa normaalilämpöiseksi pakkasesta riippumatta.
En ole ikinä kuullut että CDI-moottorilla saisi polttoaineen jäätymään. Sehän lämmittää itse polttoaineen niin voimakkaasti että paluuletkuun on pitänyt erillinen jäähdytin laittaa. Siellä on kyllä ollut kesälaatua tankissa tai vettä.
Helmikuussa tuskin enää on kesälaatua tankissa, kun heinäkuun jälkeen oli tullut mittariin 20 tkm. Todennäköisempää oli, että Hämeenlinnan (Tiiriön) St1:ltä tuli säiliön pohjavedet mukaan äskettäisen säiliötäytön jäljiltä. Neste tutki asiaa, mutta kun tankkauksesta ei sattunut jäämään kuitti talteen, joutui itse kärsimään seuraukset.Meissenkeri kirjoitti:En ole ikinä kuullut että CDI-moottorilla saisi polttoaineen jäätymään. Sehän lämmittää itse polttoaineen niin voimakkaasti että paluuletkuun on pitänyt erillinen jäähdytin laittaa. Siellä on kyllä ollut kesälaatua tankissa tai vettä.
Oleellista koko hommassa oli se, että CDI-kone vaatii lämmitäkseen tuon n. 20 min >< 250 dt alle 5 min.
Kyseessä oli vielä aivan tuotannon alkupään auto (2000), jossa ei kait ollu kaikkia noita sähkölämmitys-heebeleitä(, eikä webastoa), kuten 2001 eteenpäin.
Viimeksi muokannut pjj53, 08.7.2012 14:27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tästähän tuli kunnon taistelu
Tuo lämmöntuotto on cdi koneessa kyllä huomattavasti heikompi kun esikammiokoneisessa, johtunee osaltaan suuremmasta kulutuksesta ja osaltaan moottorin rakenneeroista. (cdi koneissa on enempi asioita joista johtuen auto ei edes lämpeä normaalin lämpöiseksi).
Tuota minä ihmettelen että aina verrataan cdi-koneiseen jossa ei toimi webasto. Jos autossa on vakiovarusteena webasto niin oletuksena sen pitäisi toimia. Samalla tavalla voisi verrata jotain muuta autoa että kyseisessä autossa ei tarkene jo termostaatti on rikki
Kyllä minä ainakin olen pärjännyt tuolla omallani, aina ennen kun laittaa auton käymään niin webasto pöhisee 20 min. Moottorin lämmöt noin 60 ja lämmintä tulee heti käynnistäessä ja edes jääskrapaa ei tarvitse (en omista edes)
Mutta kuten edellä on todettu, kumpikaan ei ole huono moottorivaihtoehto
Tuo lämmöntuotto on cdi koneessa kyllä huomattavasti heikompi kun esikammiokoneisessa, johtunee osaltaan suuremmasta kulutuksesta ja osaltaan moottorin rakenneeroista. (cdi koneissa on enempi asioita joista johtuen auto ei edes lämpeä normaalin lämpöiseksi).
Tuota minä ihmettelen että aina verrataan cdi-koneiseen jossa ei toimi webasto. Jos autossa on vakiovarusteena webasto niin oletuksena sen pitäisi toimia. Samalla tavalla voisi verrata jotain muuta autoa että kyseisessä autossa ei tarkene jo termostaatti on rikki
Kyllä minä ainakin olen pärjännyt tuolla omallani, aina ennen kun laittaa auton käymään niin webasto pöhisee 20 min. Moottorin lämmöt noin 60 ja lämmintä tulee heti käynnistäessä ja edes jääskrapaa ei tarvitse (en omista edes)
Mutta kuten edellä on todettu, kumpikaan ei ole huono moottorivaihtoehto
- Ari66
- Mesen Invaryhmä®
- Viestit: 13054
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Juuh.Meissenkeri kirjoitti:Nyt ajelin viimetalven CDI-W211, jossa on sähkölämmitin kunnossa, niin sehän lämpeää kaupunkiajossakin muutamassa minuutissa normaalilämpöiseksi pakkasesta riippumatta.
Ainakin OM642 lykkää lämmintä ennen kuin ehtii pihasta pois
Sitä en sitten tiedä, onko tuossa mun S211:ssä sähkölämmitin, vai ei?
Väykyssä OM606:kin tuotti lämpöä, mutta vasta matkan päästä ja talvella piti keula peittää.
Tai ainakin se oli viisasta niin tehdä.
Ilman lohkaria vai? Ite pitelin aina tunnin tai pari, riippuen kelistä, letkulämmittimessä ja annoin käydä nortin verta tyhjäkäyntiä ennen lähtöä ja haaleaa tuli jo parin kilsan jälkee niin että tuulilasi pysyi sulana ja konttori alkoi lämpenemään... mitään muita kommervenkkejä tähän suoritukseen ei tarvittu kuin pahvi nokalle ja toimiva termari niin lämmöt oli tuossa lyhyellä työmatkalla aina yli 60c.pjj53 kirjoitti:Kuitenkin tuo 20 minuuttia oli joltisenkin se aika, jolloin moottori oli sen verran lämmin, että lämmityslaite alkoi puhaltaa edes haaleaa ilmaa.
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Laitoin sitten nuista tuon cdi version.. Pintapuolisesti erittäin hyvässä kunnossa..
Epäilytti kyllä tuon koneen tehot, mutta ajelin nyt tänään sillä 700km ja ei kyllä normiliikenteessä ollut mitään ongelmia koneen puolesta.. Eihän se mikään tykki oo, mutta kyllä hyvin kerkiää.. Automaatti, voimansiirto, perä toimii loistavasti ja kyllä tuo vakionopeudensäädin on vain välttämätön varuste..
Ajoltaan yllättävän hyvä ja minun mielestä sisätilatkin olivat odotuksia suuremmat.
Kaikin puolin vaikutti oikein hyvältä. Saa nähdä sitten miten talvitarkenemisen laita - onneksi on webasto
Epäilytti kyllä tuon koneen tehot, mutta ajelin nyt tänään sillä 700km ja ei kyllä normiliikenteessä ollut mitään ongelmia koneen puolesta.. Eihän se mikään tykki oo, mutta kyllä hyvin kerkiää.. Automaatti, voimansiirto, perä toimii loistavasti ja kyllä tuo vakionopeudensäädin on vain välttämätön varuste..
Ajoltaan yllättävän hyvä ja minun mielestä sisätilatkin olivat odotuksia suuremmat.
Kaikin puolin vaikutti oikein hyvältä. Saa nähdä sitten miten talvitarkenemisen laita - onneksi on webasto
® Mesen linttaklubi
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku