Elikkäs ilmastoinnin huollon jälkeen rupesi kummastuttamaan hantin puolelta ajoittain kuuluva releen rapina. Ja todellakin - kyse ei ole siitä mattojen alla asuvasta kuolemankellosta
Eli auto on mulle suht uus tuttavuus - 300 CE-24 -91. Kun potilas mulle tuli, ei kylmästöinti pelannut ollenkaan. Myös tuolloin jos EC-nappula oli ulkona kuvioista tuo samainen releen naputus kuului silloin tällöin. Ainoa asia mikä tuohon tuntui vaikuttavan on juurikin tuo kylmästöinnin disablointi-nappula. Valon palaessa ei naputusta kuulunut. No - ajattelin et järjestelmässä on sen verran ainetta et yrittää joskus kompuraa päälle korjaantunee huollolla ja täytöllä.
Nyt tulee kylmää kuten kuuluukin, mut niin kyllä kuuluu rapinakin Ja taasen loppuu jos luopuu jäähdytyksestä nappulaan nojaamalla.
Kysymys siis kuuluu, onko kellään ajatuksia rapisijan henkilöllisyydestä? Asuu siis jossain vänkärin kojelaudan sisällä Tai siltä suunnalta tuo naputus ainakin kuuluu ja osaa olla melko äänekäskin...
Ilmastoinnin salat
kyllä, se imuri alkaa ajan mittaan rapisemaan. se on sellainen tosi pieni tuuletin joka letkua pitkin kattolampun ritilän kautta haistelee ilmaa. kattolampulta menee letku sinne hanskalokeron/airbagin oikealle puolelle ja hanskalokeron irroittamalla se löytyy.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Eipä ollut potkuri tuon äänen lähteenä. Mutta hyvä kun yllytitte ottamaan sen hanskalokeron poies Naputtaja on se möykky mihin tulee puolenmiljoonaa alipaineletkua ja jokunen johto. (124 800 13 78 )
Elikkäs todellinen syyllinen taitaa siis olla lämmön/ilmastoinninsäätöpaneli Joku kylmäjuotos tai tarpeekseen saanut satiainen? Oletan että ohjaus tuolle murkulalle tulee suoraan säätöpanelilta
Elikkäs todellinen syyllinen taitaa siis olla lämmön/ilmastoinninsäätöpaneli Joku kylmäjuotos tai tarpeekseen saanut satiainen? Oletan että ohjaus tuolle murkulalle tulee suoraan säätöpanelilta
Tuopa juurikin. Hoitanee keskisuuttimien läppää ja sisäilmankiertoa nyt ainakin.
jaa tuoko Klimasteuerventil
Löytyykös tuohon systeemiin minkäänlaista kytkistä kun en itse ainakaan ole missään sellaiseen törmännyt Ja itseasiassa koko auton alipainekaavio olis kova juttu kun jonkunlaista ilmavuotoa epäilen (O2 ~6%)