Ajoin rampilta ajas moottoritielle nopealla kiihdytyksellä, nopeuden saavuttua noin 80-90kmt ratti tärisi edes takaisin niin paljon että ranteet sattuu vieläkin vaikka tapahtuneesta on kulunut noin 20 tuntii. kyselin jo alustavasti viisailta miehiltä ja he meinasivat että etupään vetarin sisempi mulkku olis rikki.
tänä aamuna yritin samaa kiihdytystä mutta värinää ei ollut, ehkä hyvin pieni
kysymys: käyvätkö takavetarit myös eteen... onko o/v identtisiä (4 matic)
4 matic ratti tärisee erittäin paljon!
- Britomaris
- Viestit: 132
- Liittynyt: 15.7.2007 23:52
- Paikkakunta: Turku
4 matic ratti tärisee erittäin paljon!
Vanha W126 420 SEL
Vanha W201 2.3-16V
Vanha Romu Vito
Vanha W 202 280
Vanha W124 300 Ce
Uusi W124 300 Te 4 matic
Vanha W201 2.3-16V
Vanha Romu Vito
Vanha W 202 280
Vanha W124 300 Ce
Uusi W124 300 Te 4 matic
Ei passaa takavetarit etteen. Mulla on nelimatikisa semmonen ongelma että hieman kaartaessa möykkyynajaessa ottaa rattiin välillä aika reilusti.. Minä olen olevinani paikantanut sen huonoksi iskariksi.. 

® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.

- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Etuaksiloita ei passaa huolimata irrottoo. Sen sisumuluk*n pallojen neulat lenteleepi herkästi ties ja minne, eikä niitä maha ainakaan varaosanumerolla saaha eriksensä. Oisko sitte laakerliikkeissä jos malliksi yhen viepi.
Kokkeile huumeneulalla ruiskuttaa peräölijyä kummin välistä jos ois vaan kuivakat nivelet. Tuskin se haittaa tekkee. Ainaki kuivasti naksuttava kuulanivel vetreyty vähintänsä uuven väärtiks ku uuven hintaan vertaa.

Kokkeile huumeneulalla ruiskuttaa peräölijyä kummin välistä jos ois vaan kuivakat nivelet. Tuskin se haittaa tekkee. Ainaki kuivasti naksuttava kuulanivel vetreyty vähintänsä uuven väärtiks ku uuven hintaan vertaa.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
- Britomaris
- Viestit: 132
- Liittynyt: 15.7.2007 23:52
- Paikkakunta: Turku
Katsastin auton ma 1.10.12 niin ei silloin ainakaan huomattu valyyksiä ja etuiskarit oli vielä hyviä 74 ja 76%. auto on seissyt ennen sitä noin kolme vuotta, sain juuri projektini valmiiksi 

Vanha W126 420 SEL
Vanha W201 2.3-16V
Vanha Romu Vito
Vanha W 202 280
Vanha W124 300 Ce
Uusi W124 300 Te 4 matic
Vanha W201 2.3-16V
Vanha Romu Vito
Vanha W 202 280
Vanha W124 300 Ce
Uusi W124 300 Te 4 matic
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Re: 4 matic ratti tärisee erittäin paljon!
[quote="Britomaris"]Ajoin rampilta ajas moottoritielle nopealla kiihdytyksellä, nopeuden saavuttua noin 80-90kmt ratti tärisi edes takaisin niin paljon että ranteet sattuu vieläkin vaikka tapahtuneesta on kulunut noin 20 tuntii. kyselin jo alustavasti viisailta miehiltä ja he meinasivat että etupään vetarin sisempi mulkku olis rikki.
tänä aamuna yritin samaa kiihdytystä mutta värinää ei ollut, ehkä hyvin pieni
Koitanpa lisätä juttua:
Minulla on 4-matic 300 TDT ja se teki sen myös Mielestäni se johtui alatukivarren sisemmistä kumeista 4-maticissa alkuperäiset on niin "löysät" kun taas normaali 124 ne on umpikumia.
Korjasin kumit laittamalla normaalokumit ja muistaakseni 4-maticissa ne on pitemmät niin otin siitä sarjasta alumiiniprikat niin rupes sopimaan.
tänä aamuna yritin samaa kiihdytystä mutta värinää ei ollut, ehkä hyvin pieni
Koitanpa lisätä juttua:
Minulla on 4-matic 300 TDT ja se teki sen myös Mielestäni se johtui alatukivarren sisemmistä kumeista 4-maticissa alkuperäiset on niin "löysät" kun taas normaali 124 ne on umpikumia.
Korjasin kumit laittamalla normaalokumit ja muistaakseni 4-maticissa ne on pitemmät niin otin siitä sarjasta alumiiniprikat niin rupes sopimaan.