lämpöongelmia d200 superturboton
lämpöongelmia d200 superturboton
matkaajossa kun lyö pitkissä alamaissä vapaan päälle. niin ihan selvästi lämpömittarin neula nousee. öljyn paineet on 1.5bar . sit kun lyö vaihteen päälle niin välittömästi lämpömittari laskee normaaliin?
viittaako tämä kansi ongelmaan, flekti?
miten flektin pitää liikkuan kun auton ei ole käynnissä? nyt se ainakin pyöriin hervottomasti vapaana
viittaako tämä kansi ongelmaan, flekti?
miten flektin pitää liikkuan kun auton ei ole käynnissä? nyt se ainakin pyöriin hervottomasti vapaana
kylä lähtee mut mikä
Öljynpaineet on ok, ropeli on ihan hetkulavetkula sammuksissa, käynnissäollessa pystyy pysäyttämään käsin paitsi kun koneessa on niin paljon lämpöä, että se rupeaa pyörimään tosissaan. Normaalisti se ei kuitenkaan tarraa kiinni ikinä.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Paljonkohan se viisari nousee, neulan verran..kahden...kolmen...80 merkistä seuraavaan viivaan ????
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
no tos nelostiellä suurinmassa alamäessä nousi. ihan sen 80 viivasta seuraavalle viivalle. ja normi alameässä jossa vaihde vapaalle niin sen verran että viiva peittä yläosan luvusta 80. ja vakio lämpotilana on yli 80. muuten auto pelaa, ei nosta lämpöjä kovassakaan kengityksessä.
kylä lähtee mut mikä
Se seuraava viiva on 90..eli eipä kuullosta huolestuttavalta.dieseleid kirjoitti:no tos nelostiellä suurinmassa alamäessä nousi. ihan sen 80 viivasta seuraavalle viivalle. ja normi alameässä jossa vaihde vapaalle niin sen verran että viiva peittä yläosan luvusta 80. ja vakio lämpotilana on yli 80. muuten auto pelaa, ei nosta lämpöjä kovassakaan kengityksessä.
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Sanoisin seuraavan viivan olevan 90 astetta, sähköflektin tunnistin nappaa kiinni 100:ssa ja aina se on yli em. viivasta missä kytkeytyy
Tuosta itse lämpenemisestä sanoisin sen olevan normaali-ilmiö kuten edelliset jo kertoivatkin
Tuosta itse lämpenemisestä sanoisin sen olevan normaali-ilmiö kuten edelliset jo kertoivatkin
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Kerro vähän tarkemmin tosta kiehahtamisesta, mielenkiintoista. Taisit muuten ratkaista minun pikku pulman.dealer kirjoitti:Flektin anturi taisi olla 103 astetta ?
Olkoon nyt mikä viiva tahansa niin sen viivan seutuvilla kiehahtaa jos paisuntasäiliön korkki on auki tai rikki.
MB 220 GLK 4-MATIC BE 2013 AMG-styling
Kiitos Dealer, vahvistit omat käsitykseni eli minulla on korkki sokö. Vikani ilmeni 1500 kilosen vaunun vedossa hitailla nopeuksilla lämpimillä keleillä ja nykyään myös ilman vaunua.
Viimeksi muokannut mjo33400, 06.5.2006 22:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MB 220 GLK 4-MATIC BE 2013 AMG-styling
Ei tässäkään sen enempää ole kerrottavaa. Tuli vain aikanaan lämmöt mitattua eri tilanteissa ja se viiva on tosiaan 100 astetta niinkuin Dealer myös mainitsi.Daimler kirjoitti:Copy+pastea ja oma topic aiheesta tänne!mjo33400 kirjoitti:Seuraava viiva on 100 astetta ja tämä on infrapuna lämpömittarilla testattu. Esitelmän olen pitänyt naapurifoorumilla joskus.
Lookisesti ajatellen ne välithän menee 20 asteen välein.
MB 220 GLK 4-MATIC BE 2013 AMG-styling
Väittäisin sitä 105 asteiseksi Pari kk sitten lämmitin anturia jarrunesteessä ja se kytki 105 asteessadealer kirjoitti:Flektin anturi taisi olla 103 astetta ?
Olkoon nyt mikä viiva tahansa niin sen viivan seutuvilla kiehahtaa jos paisuntasäiliön korkki on auki tai rikki.
MB w124 300DTurbo -91
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Jos tarkkoja ollaan niin se on 104 astetta.Mika.S kirjoitti:Väittäisin sitä 105 asteiseksi Pari kk sitten lämmitin anturia jarrunesteessä ja se kytki 105 asteessadealer kirjoitti:Flektin anturi taisi olla 103 astetta ?
Olkoon nyt mikä viiva tahansa niin sen viivan seutuvilla kiehahtaa jos paisuntasäiliön korkki on auki tai rikki.
MB 220 GLK 4-MATIC BE 2013 AMG-styling