W115 tekniikan vaihto
W115 tekniikan vaihto
omassa lintassani on 240D motti ja se on vähän niinkuin "lainakone" ja mua jo hätyyteltiin et sitä saatettais tarvita tässä joskus. En mielestäni löytänyt täältä aihetta, joten päätin kirjoittaa uuden.
Siis että kun pystäriä on tehty 5-pyttysellä motilla, niin minkämoisilla koneenkorvilla se sinne istuu?
Mittailin isäukon 300D varakoneesta (309) öljypohjan paikkaa verrattuna koneen korviin ja laatikon kiinnityspintaan ja tuntui melko ahtaalta vaihtoehdolta tulipellin puolesta.
eli jos nappaan koneen w123sesta tahi mistä tahansa muusta, niin pitääkö ettiä jotkut utopistiset koneen korvakkeet vai istuuko ne samoilla kuin tuo vakio 240D??? Entä laatikon pää, ei kai siellä ole mitään "muutettavaa"?
Ja toinen kymysys, että mitkä on 240D ja 300D koneisten mallierot lähinnä niinkuin leimaamista ajatellen?
Onkos noissa kaikissa malleissa samankokoiset jarrut mm.? Jotenkin ainakin semmoisen käsityksen olen omaan päähäni muodostanut...
Siis että kun pystäriä on tehty 5-pyttysellä motilla, niin minkämoisilla koneenkorvilla se sinne istuu?
Mittailin isäukon 300D varakoneesta (309) öljypohjan paikkaa verrattuna koneen korviin ja laatikon kiinnityspintaan ja tuntui melko ahtaalta vaihtoehdolta tulipellin puolesta.
eli jos nappaan koneen w123sesta tahi mistä tahansa muusta, niin pitääkö ettiä jotkut utopistiset koneen korvakkeet vai istuuko ne samoilla kuin tuo vakio 240D??? Entä laatikon pää, ei kai siellä ole mitään "muutettavaa"?
Ja toinen kymysys, että mitkä on 240D ja 300D koneisten mallierot lähinnä niinkuin leimaamista ajatellen?
Onkos noissa kaikissa malleissa samankokoiset jarrut mm.? Jotenkin ainakin semmoisen käsityksen olen omaan päähäni muodostanut...
Vaihtuva merkkikavalkaadi, tällä hetkellä VW T3 Caravelle x3
Eikö tietäjät täällä viitti vastata, vai odottaako ne, että mä käytän kaikki päivänä netissä selaamiseen ja tiedon etsimiseen netin syövereistä vai eikö kukaan mukamas tiedä moista asiaa vai pidetäänkö sitä täysin itsestään selvänä asiana..?? Kysympähän vaan.. Vai eikö vaan haluta auttaa..
Vaihtuva merkkikavalkaadi, tällä hetkellä VW T3 Caravelle x3
Petteri Kivimäki saattas asiasta jotakin tietää, en ole varma kirjotteleeko kuinka paljon tällä voorumilla mutta tuolla naapurissa jonkun verran.
Tuossa tiedot: http://www.mersuforum.net/forum/memberl ... le&u=11130
Tuossa tiedot: http://www.mersuforum.net/forum/memberl ... le&u=11130
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Petteri Kivimäki vai joku muu? Petterille ainakin meni jossain vaiheessa meikäläiseltä pystärin OM617.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!