w201 2.0 kaasari koneesta lisää tehoa?!?
w201 2.0 kaasari koneesta lisää tehoa?!?
terve!! miten ahtimen laitto?? vai vaihtaa suosiolla isompaa moottoria?
se on niin et riippuu mitä hakee ja osaa Kairaa kannen isommaksi kaikin puolin ja paiskaa tuplat yms niin johan hönkii. Joku paiskaa megaruuttaa tms ja siihen kylkeen vielä puhallin. Niin ja tervetulloo voorumille
Mä en oo nuiden pensavehkeiden kans kauheesti pelaillu jotta en osaa kauheemmin autella ees
Mä en oo nuiden pensavehkeiden kans kauheesti pelaillu jotta en osaa kauheemmin autella ees
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Budjetti ja tehotavoitehan tuon ratkaisee... turboon saat palamaan tonneja mutta esim. 3.0L R6:a saa markalla melkein joka nurkalta jos tuo ~200hp riittää ja on aivan ylivoimainen kW/€ suhde muihin virityksiin nähden. Toki tuo bensan turbotus on hommankin "hieman" vaativampi ku kutvosen pulttaus keulille Jätin tässä nyt budjetti-turboilut huomioimatta mitkä kestää ehkä sen viikon jos kohtelee ku kipeetä v*ttua ja sitte sen yhen illan jos vähä innostuu muiluttaa
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
budjetti ei ole järjin suuri tai ei ainakaan tarkoiruksella. kesän aikaan olis tarkotus saada voimaa lisää kun ei tahdo jäällä pärjätä 2.5 v6 opelille. 2.6 124 mese olis kaverilla jääny ylimääräiseksi. siinä olis kuitenkin voimaa jo eritavalla. onko kellään kokemusta ruiskukoneen laitosta kaasarikoneen tilalle? kaiken tarvittavan saa siitä toisesta korista, ainakin olettasin.
Niin ja kiitos!! olihan tuo littyttävä kun kolmas mese perheeseen saapui
Niin ja kiitos!! olihan tuo littyttävä kun kolmas mese perheeseen saapui
minusta ainoa järkevä kone swappi on 300-24 vakiona. siinä on sentään 220hv. jos on rahaa enemmän niin sitten 320 ja mega. tuollaisen 300-24 koneen saa halvemmalla kuin ehjät turbohilut.
muutenhan järkevin tapa olisi paalata se nelipyttynen romumersu ja ostaa tilalle vaikka v6 omega tai BMW romu.
niin ja tervetuloa foorumille, easyriderillä olikin jo asiallinen kone swappi, missä se topic olikaan?
ainiin ja onko tästä tulossa katuauto? kaikki alustan osathan joutuu jokatapauksessa vaihtamaan myös.
muutenhan järkevin tapa olisi paalata se nelipyttynen romumersu ja ostaa tilalle vaikka v6 omega tai BMW romu.
niin ja tervetuloa foorumille, easyriderillä olikin jo asiallinen kone swappi, missä se topic olikaan?
ainiin ja onko tästä tulossa katuauto? kaikki alustan osathan joutuu jokatapauksessa vaihtamaan myös.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
viewtopic.php?t=19705
Kannattaa hommata vaan asiallinen 2,6 aihioks, niin moottori asentuu Bolt-on. Pakoputketkin menee suoraan jne. Voimansiirto ja alusta+jarrut jää enää pähkinöitäviks. Neloskoneisessa kopassa mennee jo painotkin yli ja joutuu paikkalukua pienentämään, mikään ei sovi suoraan yms. 2,6 3,2-24 oli just rajoilla painoissa. Neloskoneisella kannattaa tyytyä siihen neloseen. Turbo, sytty ja ruisku megalla, voimansiirto ja jarrut tymäkämmäks ja eiku kovaa ajoa. Nelosen moottorit/osat halvempia ja paino järkevämpi ajo-ominaisuksia ajatellen.
Kannattaa hommata vaan asiallinen 2,6 aihioks, niin moottori asentuu Bolt-on. Pakoputketkin menee suoraan jne. Voimansiirto ja alusta+jarrut jää enää pähkinöitäviks. Neloskoneisessa kopassa mennee jo painotkin yli ja joutuu paikkalukua pienentämään, mikään ei sovi suoraan yms. 2,6 3,2-24 oli just rajoilla painoissa. Neloskoneisella kannattaa tyytyä siihen neloseen. Turbo, sytty ja ruisku megalla, voimansiirto ja jarrut tymäkämmäks ja eiku kovaa ajoa. Nelosen moottorit/osat halvempia ja paino järkevämpi ajo-ominaisuksia ajatellen.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.