300-24 CE madalluksesta..
300-24 CE madalluksesta..
Ensinnäkin, joillekkin ihmisille ei pitäisi autoja edes antaa..
Ostin tuossa muutama viikko sitten W124 300-24V mersun vuosimallia -89.
Autossa on alla 195/65/15 talvirenkaat, joissa pintaa ei varmaan ole milliäkään, auton alle ei uskalla laittaa katsastuskelpoisia talvirenkaita saatika mitään renkaita kun renkaat syö lokareita ihan normaalissa ja rauhallisessa ajossa, vaikka autossa on pelkkä kuljettaja.
Nosturilla katseltiin että jousina ja iskareina toimii kirkkaankeltaiset H&R madallusjouset, jotka näyttävät uudehkoilta (en tiedä paljon madaltaa).
Koitin päästä helpolla ja lukea mersufoorumeilta että jos sinne pistäisi nämä nelinyppyläiset kumit etujousien yläpäihin, sitten auton alle katsomaan että mitkäs kumit siellä nyt on, tottakai siellä oli jo ne nelinyppyläiset...
Onko mitään muuta ratkaisua kuin ostaa ihan vakiot coupeeseen tarkotetut iskarit ja jouset?
Ps. oli pakko johonkin avautua kun en facebookkiinkaan kirjottele turhia, nämä on niitä hetkiä kun voisi kirjotella..
Ostin tuossa muutama viikko sitten W124 300-24V mersun vuosimallia -89.
Autossa on alla 195/65/15 talvirenkaat, joissa pintaa ei varmaan ole milliäkään, auton alle ei uskalla laittaa katsastuskelpoisia talvirenkaita saatika mitään renkaita kun renkaat syö lokareita ihan normaalissa ja rauhallisessa ajossa, vaikka autossa on pelkkä kuljettaja.
Nosturilla katseltiin että jousina ja iskareina toimii kirkkaankeltaiset H&R madallusjouset, jotka näyttävät uudehkoilta (en tiedä paljon madaltaa).
Koitin päästä helpolla ja lukea mersufoorumeilta että jos sinne pistäisi nämä nelinyppyläiset kumit etujousien yläpäihin, sitten auton alle katsomaan että mitkäs kumit siellä nyt on, tottakai siellä oli jo ne nelinyppyläiset...
Onko mitään muuta ratkaisua kuin ostaa ihan vakiot coupeeseen tarkotetut iskarit ja jouset?
Ps. oli pakko johonkin avautua kun en facebookkiinkaan kirjottele turhia, nämä on niitä hetkiä kun voisi kirjotella..
poikki ne jouset on, ei pitäisi edes neloskoneisen jousilla mennä noin alas. ja 7x15et35 ei käy kunnolla edes ehjillä jousilla, jos sopii ollenkaan. oletko varma ettei ole spacereita? vakio rengas ja vanne on 205/60/15 ja 7x15et42 ja mahtuu pyörimään melko matalana.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
No ei sitä näekkään silmällä tai pysty kokeilemaan kädellä, se katkaistaan alapäästä ja se pää on kolossa piilossa. spacerit on siksi koska autossasi on ns. isot jarrut ja tavalliset vanteet ei sinne käy. pitää olla 24v tai v8 mallista. siksi ne ottaa kiinni kaareen. ja koska spacerit on, Perun puheeni katkenneesta jousesta.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Ongelmana on siis yleensä se että tarvikevanteissa ja isossa osassa mersun omiakin vanteita, ei ole tarpeeksi tilaa jarrusatulalle ja satula osuu sitten vanteeseen kiinni.
Ei ole siis lainkaan ET:stä kyse, vaan siitä kuinka paljon jarruille jää tilaa. Minulla on esim. 8.5x17et20 ja jarrut sopii. Mutta minulla oli myös yhdet 8.5x17et44 jotka ei sopineet (ja ne eivät olleet adapterivanteet).
Ei ole siis lainkaan ET:stä kyse, vaan siitä kuinka paljon jarruille jää tilaa. Minulla on esim. 8.5x17et20 ja jarrut sopii. Mutta minulla oli myös yhdet 8.5x17et44 jotka ei sopineet (ja ne eivät olleet adapterivanteet).
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.