Active bonnet malfunction
Active bonnet malfunction
Auto ilmoittelee otsikon viestiä, mitähän se tarkkaan ottaen meinaa
220cdi BE, -09, ajettu 218 tkm.
220cdi BE, -09, ajettu 218 tkm.
Vaikka ajoit mummon yli niin konepelti ei pompannut ylös kuten pitäisi.
Eli aktiivisessa konepellin pompsauttajassa häiriö.
http://www.benzinsider.com/2008/11/merc ... rotection/
Eli aktiivisessa konepellin pompsauttajassa häiriö.
http://www.benzinsider.com/2008/11/merc ... rotection/
Tai sitten osuit kyllä, mutta heittoistuin(pelti) jäi aukiVaikka ajoit mummon yli niin konepelti ei pompannut ylös kuten pitäisi.
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Kiitos vastauksista. Vika sinänsä oli kyllä minulla tiedossa, mutta halusin siitä tietoa, että vaihdetaanko "paukku" automaattisesti vai häviääkö vika jollakin tietokonetempulla. Olin yhteydessä huoltoliikkeeseen, (valtuutettu)
ja sieltä kehotettiin varaamaan aika ensin vian määritykseen, jotta sen jälkeen voidaan varata aika varsinaiseen korjaukseen.
Tarkoitan siis sitä, että onko vika selvä tapaus ja erillistä vianmääritystä ei tarvita vaan paukku vaihdetaan ja vika poistuu.
Kyse on siis kustannuksista, en halua maksaa turhasta.
Mitähän tuon paukun vaihtaminen kustantaa?
ja sieltä kehotettiin varaamaan aika ensin vian määritykseen, jotta sen jälkeen voidaan varata aika varsinaiseen korjaukseen.
Tarkoitan siis sitä, että onko vika selvä tapaus ja erillistä vianmääritystä ei tarvita vaan paukku vaihdetaan ja vika poistuu.
Kyse on siis kustannuksista, en halua maksaa turhasta.
Mitähän tuon paukun vaihtaminen kustantaa?