Ilmastointi hönkii kosteaa
Ilmastointi hönkii kosteaa
Moro,
Mistä lähen ettimään vikaa, ilmastointi juuri täytetty (kk kaks sitten) Ei puhalla mielestäni kunnolla kylmää vaikka säädöt on niin kylmällä kun voi. Puhaltaa myös kosteaa ilmaa.. Ja tuntuu että puhaltaa kylmää pätkissä, eli välillä ei tule kunnolla kylmää ja välillä tulee hetken.. Lukeeko testerit noits ilmastointeja? Kysessä -02 c270 ja pyöreet säätönupikat
Mistä lähen ettimään vikaa, ilmastointi juuri täytetty (kk kaks sitten) Ei puhalla mielestäni kunnolla kylmää vaikka säädöt on niin kylmällä kun voi. Puhaltaa myös kosteaa ilmaa.. Ja tuntuu että puhaltaa kylmää pätkissä, eli välillä ei tule kunnolla kylmää ja välillä tulee hetken.. Lukeeko testerit noits ilmastointeja? Kysessä -02 c270 ja pyöreet säätönupikat
Sanoivat, että 30g meni kylmäainetta silloin.. paljonkohan tommosesta w203 pitää olla kylmäainetta tuolla järjestelmässä? Täytyy alkuviikosta soittaa niille ja kysyä että kattosko ne uusiksi sen kun ei tuu kylmää.dealer kirjoitti:Oliko järjestelmässä ennen huoltoa suunnilleen oikea määrä kylmäainetta ?
Jos se vuotaa ja on taas aineet vähissä ?
Kotimatkalla puhals reilusti taas lämpösempää ilmaa kuin mennessä kun ulkolämpötila oli 31 päivällä ja nyt 26.. niin mittari näytti että ois välilä tullu sisään melkee 30 asteista ilmaa..
Kokeilin tehdä ton jonkun resetoinnin, silloin kyllä jaloille tuli ilmaa ja se selas vissiin kaikki läpät läpi.. tosin se jatko sitä kunnes sammutin virrat, kuuluuko tehdä noin?
-
- Viestit: 320
- Liittynyt: 29.12.2011 10:24
- Paikkakunta: Vesilahti
Onhan koneen flekti kunnossa? Eikös W203 ole yksi sähköinen flekti? Kun ei ilmavirtaa ole keulassa, ei voi myöskään jäähdytys toimia. Tosin, voi olla kompurakin menossa. Meidän toisesta Väyrysestä alko tekemään että liikennevaloihin ku pysähty alko ilma lämpiämään, ja taas viileni kun lähdettiin liikkeelle, tosin kompura piti aika kalkettakin, mut kompuran vaihdolla tokeni, nyt tulee kylmää oli liikkeellä tai ei.
Menneet:
w202 180B vm: -95
W202 200B vm: -97
S210 320CDI Avantgarde vm: -00
W210 220D Classic vm: -98
W203 200 B Classic vm: -02
S211 270 CDI Avantgarde vm: -03
Nykyiset:
S212 220 CDI vm: -13
S203 180 Kompressor Elegance vm: -07
w202 180B vm: -95
W202 200B vm: -97
S210 320CDI Avantgarde vm: -00
W210 220D Classic vm: -98
W203 200 B Classic vm: -02
S211 270 CDI Avantgarde vm: -03
Nykyiset:
S212 220 CDI vm: -13
S203 180 Kompressor Elegance vm: -07
Kostean ilman puhallus ei pitäis liittyä kylmäainen vähyyteen tai kompuraan (tai no ehkä sitä kautta että kun ei toimi niin ei myöskään voi poistaa kosteutta puhallettavasta ilmasta) mutta onko raitisilmasuodatin tarkistettu ja kennon poistovedenreitti?
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
maaliskuussa täytetty ja eilen tehtiin kompuralle testi ja kylmäainevuotoja ei onneksi! Kylmäainetta oli vähän liikaa 800g kun pitäs olla 750g..No testin loppu tulos oli se että alapaine muistaakseni liian korkea ja kompura pyörii kokoajan 70% teholla kun pitäs olla säätyvä kierrosluvun ja lämpötilan mukaan, sit kun sammutti ilmastoinnin niin laski 25% sen tehot mutta tuns vieläkin että hönkii viilennettyä ilmaa => loppu tulos kompura paskana! Jotain siellä sisällä jumittelee kun välillä tekee kylmää ja välillä sitten taas ei ja sillon kun tekee niin sekään ei oo "kylmää"
Veholta kysyin ihan läpällä 1240e tiskihinta.. no kävin hakee Fixuselta 360e.. ja perjantaina menee vaihtoon tuo laitos Jos se sit puhaltas kylmää!
Veholta kysyin ihan läpällä 1240e tiskihinta.. no kävin hakee Fixuselta 360e.. ja perjantaina menee vaihtoon tuo laitos Jos se sit puhaltas kylmää!