Mesen Mutterikerho (=BMW-lahko)
Kyllä mulla on takaanta rautajousilla tullu ihan järellisiä jotain 60-70% lukemia joka kerta. (Ja uskoisin et on alkuperäiset iskarit, 466tkm tällähetkellä ajettu )
Tosin 225/55/16 pyörillä, jollain ~2,8barin paineilla, ei millään 19" nahoilla 9 kilon paineilla Sillähän on jonkinlainen vaikutus kuitenkin mokomaan testiin, jos rengas vaimentaa osan.
Tosin 225/55/16 pyörillä, jollain ~2,8barin paineilla, ei millään 19" nahoilla 9 kilon paineilla Sillähän on jonkinlainen vaikutus kuitenkin mokomaan testiin, jos rengas vaimentaa osan.
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
-
- Virallinen Oikolukija
- Viestit: 6252
- Liittynyt: 05.10.2005 8:35
- Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.
Tervetuloajake_87 kirjoitti:tohtiiko lahkoon ilimottautua...
Tosiaan, ei lukemat parantuneet noilla uusilla pumpuilla. Oli eri setä ja tuumasi, että taitaa näissä vaikuttaa nuo takakelkan kumit enemmän (ne neljä isoa kumia kelkan ja rungon välissä). No, ne nyt olivat kohtuukunnossa, mutta tiedoksi vaan muillekin iskareiden vaihtoa suunnitteleville. Katsokaa ne kumit ensin.
Ei kuitenkaan alkanut marmattamaan uudestaan noista.
Kein siknatuur
-
- Virallinen Oikolukija
- Viestit: 6252
- Liittynyt: 05.10.2005 8:35
- Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.
Taas on leima rassissa.
Liityin bemarikerhoon jäseneksikin, vaikka en ole tällä hetkellä edes mesekerhon jäsen.
Taka-ajatuksena oli päästä tuonne 30 kilometrin päässä olevalle kerhotallille rassaamaan. Ensin voisi aloittaa rengastöistä, sellasetkin pelit kun siellä tallilla kuulemma on.
Alkaisi poltella bemarin vaihtokin pikku hiljaa.
Liityin bemarikerhoon jäseneksikin, vaikka en ole tällä hetkellä edes mesekerhon jäsen.
Taka-ajatuksena oli päästä tuonne 30 kilometrin päässä olevalle kerhotallille rassaamaan. Ensin voisi aloittaa rengastöistä, sellasetkin pelit kun siellä tallilla kuulemma on.
Alkaisi poltella bemarin vaihtokin pikku hiljaa.
Kein siknatuur
eikös tuo 750 oo justiinsa se pieni malliSampo N. kirjoitti:Heh. Taisin unohtaa mainita, että pienempään.Eldorado kirjoitti:750iSampo N. kirjoitti:Alkaisi poltella bemarin vaihtokin pikku hiljaa.
tuo on se iso malli
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/al ... 34614.html
Jaa, alkaako housuissa tekee tiukkaa ku pitää pienempään Jatkeeseen vaihtaa?
(Mää haluisin 740d:n... )
(Mää haluisin 740d:n... )
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
-
- Virallinen Oikolukija
- Viestit: 6252
- Liittynyt: 05.10.2005 8:35
- Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.
Samat yliväljät housut olleet jo kolme vuotta käytössä, pitäähän ne joskus vaihtaa.Vensku_ kirjoitti:Jaa, alkaako housuissa tekee tiukkaa ku pitää pienempään Jatkeeseen vaihtaa?
(Mää haluisin 740d:n... )
Mukava ollut tuolla pemarilla ajella. On se ihmeellisen hiljainen ja sisätilavaikutelmatkin ovat ihan eri luokkaa kuin jossain muovisukkuloissa.
Toisaalta tuntuu, etten ole vielä mihkään muuhun autooni tehnyt yhtä paljon remppaa. Mitähän kaikkea tuossa on nyt ollut:
-syyläri
-vesipumppu (vaihdoin, kun oli syyläri irti. Ei tämä mitään oiretta antanut)
-eteen ja taakse parit tukivarret
-laakeri
-lokasuoja (ostin uusvanhan, kun käytetyssä oli pientä vekkiä)
-takalasin pyyhin (akseli oli jumissa)
-iskarit eteen ja taakse
-varmaan jotain muuta vielä, mutta olen koittanut jo unohtaa.
On tuo silti mukava.
Kein siknatuur
No juu, meneehän näihin osia, osittain edellisen omistajan halpisosista johtuen.
Itellä joku lista, ei varmaan kaikki ole, mut pääpiirteittäin:
353-467tkm
-taka abs anturi
-etuiskarit
-reaktio- ja tukivarsi eteen
-2 tukivartta taakse
-molemmat etulaakerit
-hehkut
-etupalat
-käsijarrukengät
-narinanivelet
-etuvakaajan yhdystangot
Hmm. No kait pääosin noin.
korjattavaa ois:
-luukun sarana, ruostejumia
-apurungon puslat
-LCM, luulee vilkkuviiksen olevan oikealle. (toivottavast sais korjattua ite, tai sit o mikropiirissä mätää? vai ohjelmassa bitti poikittain?)
-kolinaa etupäästä, vakaajan runkohelat ehkä?
-vas. taka abs kehä otti itteesä anturin vaihdossa, pitäis laakeri vaihtaa.
-vajaa vuoden vanha ruvillen raidetangon pää väljä, ehkä tääkin kolistaa. Takuuseen uus, mutta halusin lemförderin.
Korjattu patentilla tai muuten.
-dieselin paineventtiili, suodattimen ja kp pumpun välistä, prässihuullos vaan petti, jekkulangalla takas nippuun, uus melkein 100e!
-pyyhkijän akselin löin vasaralla irti, ja heti herkisty ilman rasvaaki, rasvasin kuitenkin.
ja onhan noita kun muistais
Itellä joku lista, ei varmaan kaikki ole, mut pääpiirteittäin:
353-467tkm
-taka abs anturi
-etuiskarit
-reaktio- ja tukivarsi eteen
-2 tukivartta taakse
-molemmat etulaakerit
-hehkut
-etupalat
-käsijarrukengät
-narinanivelet
-etuvakaajan yhdystangot
Hmm. No kait pääosin noin.
korjattavaa ois:
-luukun sarana, ruostejumia
-apurungon puslat
-LCM, luulee vilkkuviiksen olevan oikealle. (toivottavast sais korjattua ite, tai sit o mikropiirissä mätää? vai ohjelmassa bitti poikittain?)
-kolinaa etupäästä, vakaajan runkohelat ehkä?
-vas. taka abs kehä otti itteesä anturin vaihdossa, pitäis laakeri vaihtaa.
-vajaa vuoden vanha ruvillen raidetangon pää väljä, ehkä tääkin kolistaa. Takuuseen uus, mutta halusin lemförderin.
Korjattu patentilla tai muuten.
-dieselin paineventtiili, suodattimen ja kp pumpun välistä, prässihuullos vaan petti, jekkulangalla takas nippuun, uus melkein 100e!
-pyyhkijän akselin löin vasaralla irti, ja heti herkisty ilman rasvaaki, rasvasin kuitenkin.
ja onhan noita kun muistais
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Tällänen ohimennen myynti-ilmo
Kiinnostaako ketää mesen bemarimiehiä Enkei Tarmac Chrome 18" vanteet?
8" etuvanne ET 15 ja 9,5" takavanne ET 25.
Renkaat Falken mallia Race&Track, ei märälle kelille eikä yleiseen liikenteeseen , 225/40-18 kokosia kaikki, taakse pitäis olla 235 minimissään, eli snadisti liian kapea.
Ulkopinnasta vanteet lähes virheettömät, taitaa yks pienenpieni röpö olla toisessa etuvanteessa, sisäpuolelta sitte vähä pinta hilseilly joka vanteesta. Mun makuun turhan kovat tuon kokoset. En oo race henkinen niin paljoa, vaikka pirun hyviltä näyttääkin nuo omaan makuun.
hp. 300e / tarjous
Kouvolassa
YV / venhojan ÄT gmail.com / O44-3O94866
Jos en vastaa, paa tekstaria, soitan takasin kun pystyn
8" etuvanne ET 15 ja 9,5" takavanne ET 25.
Renkaat Falken mallia Race&Track, ei märälle kelille eikä yleiseen liikenteeseen , 225/40-18 kokosia kaikki, taakse pitäis olla 235 minimissään, eli snadisti liian kapea.
Ulkopinnasta vanteet lähes virheettömät, taitaa yks pienenpieni röpö olla toisessa etuvanteessa, sisäpuolelta sitte vähä pinta hilseilly joka vanteesta. Mun makuun turhan kovat tuon kokoset. En oo race henkinen niin paljoa, vaikka pirun hyviltä näyttääkin nuo omaan makuun.
hp. 300e / tarjous
Kouvolassa
YV / venhojan ÄT gmail.com / O44-3O94866
Jos en vastaa, paa tekstaria, soitan takasin kun pystyn
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
en ois tätäkään päivää uskonu tapahtuvan mutta näköjään tämäki piti kokea
toivotaan että kestäis talaven yli ku siihen tarkotukseen tää hommattiin pientä huoltoa ja kovvaa ajoa ois ainaki suunnitelmisa ja kuva on sitten ainoasta "siististä" kulmasta
T.Sankari
toivotaan että kestäis talaven yli ku siihen tarkotukseen tää hommattiin pientä huoltoa ja kovvaa ajoa ois ainaki suunnitelmisa ja kuva on sitten ainoasta "siististä" kulmasta
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Tällainen tuli sitten hommattua Audin tilalle. Edellisestä Baijerilaisesta onkin jo kuutisen vuotta aikaa. Auto on 530iA -06, alkuperäinen Suomi-auto ja M-sport. Löylyä riittää minun tarpeiksi. Ja nuo Comfort-jakkarat on jotain nannaa Audin hetekoiden jälkeen. Ja tämä on muuten hiljaisempi mitä W140.
Pahoittelen likaista autoa.
Pahoittelen likaista autoa.
® Mesen Porkkana-klubi
Taas ollaan mutterikerhossa
Sattu heikko hetki ja jäi tuollanen E38 730d käsiin.
Onhan se ihan lupsakka peli ajella.
Sattu heikko hetki ja jäi tuollanen E38 730d käsiin.
Onhan se ihan lupsakka peli ajella.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Eiköhän tuota muutama räpsy tule, kun vaan osuu valosan aikaan paikalle.Eldorado kirjoitti: Hienoa!
Kuvia..?
Mainittakoon nyt että jotain varusteita tuossa on, ei ny hirveitä mutta oikeastaan kaikki mitä tarvii. Vähän siinä on tekemistäkin.
Olennaisimmat mainiten
-kangasjakkarat, mallia comfort ja sähköllä. Hieronta puuttuu
-webasto(vesipumppu ei pelaa), lohkis ja sisäpistoke
-takalasinverho sähköllä
-servotronic(taisi olla vakio noissa)
-vetokoukku(2100kg)
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Kahtoppas ku sattui,tämähä auto on mulla nykyään alumiinista välijäähyä on keulalle tullu mutta putkisto kait on vakio.300 D farkku kirjoitti:Minäkin laitan korteni kekoon.
330 D - 03, 204hp koneella (M57N) 6- vaihteinen manuaali laatikkona.
3¨ rosteriputkiston tein jatko piristystä silmällä pitäen.
Kaikki muut varusteet, kuin sähköpenkit ja parkkitutka.
Laitanpa tuon varusteluettelon, kun kerran edes aloitin.
Väriltään toi on Mystik blau = metalihohto, sähkönsininen.
Code Description (interface) Description (EPC)
S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sports suspension settings
S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Multifunction f steering wheel
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering
S338A M SPORTPAKET II M Sports package II
S386A DACHRELING Roof railing
S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Glass roof, electrical
S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit
S441A RAUCHERPAKET Smoker package
S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Sports seat
S493A ABLAGENPAKET Storage compartment package
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger
S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Headlight cleaning system
S521A REGENSENSOR Rain sensor
S522A XENON-LICHT Xenon Light
S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning
Code Description (interface) Description (EPC)
S606A NAVIGATIONSSYSTEM BUSINESS Navigation system Business
S630A AUTOTELEFON MIT SCHNURLOSEM HOERER Car phone with
cordless receiver
S672A CD WECHSLER 6-FACH CD changer for 6 CDs
S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM HiFi speaker system
S710A M LEDERLENKRAD M sports steering wheel, multifunction
S716A M AERODYNAMIKPAKET II Aerodynamics package
S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE High gloss shadow line
S772A INTERIEURLEISTE ALU BLACK CUBE Interior strip strips, Alu Black Cube
S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Headlining anthracite
S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN White direction indicator lights
S788A M LEICHTMETALLRAEDER BMW LA wheel, Individual
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG NATIONAL VERSION GERMANY
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Dealer List Europe
S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Operating instructions German
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Omission of outer-skin preservation
Standard equipment
Code Description (interface) Description (EPC)
S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamic stability control
S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Window lifts,electric,front/rear
S473A ARMAUFLAGE VORN Armrest front
S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights
S548A KILOMETERTACHO Kilometre speedo
S550A BORDCOMPUTER On-board computer
S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM Battery in luggage compartment
S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport