BMW 850 E31 kunnostelua.
Siinä muutamia fotoja menneeltä ajokaudelta ja yksi kuvatus kun autoa käytettiin talvisäilytyksen aikana.
Pirssihän on toiminut tuulilasin pyyhkijöitä lukuun ottamatta moitteettomasti. Lasinpyyhkijöiden moottori pitää tutkia ennen seuraavan ajokauden aloittamista koska pyyhkijät lakkasivat toimimasta kokonaan.
Kuskinikkunan mekanismi pitää myös tihittää kun meinaa lasi kulkea hieman kierossa kun sitä liikuttelee.
BMW E31 V12
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1673
- Liittynyt: 22.6.2012 8:29
Tuolla huoltoasemalla näyttää olevan raakaa biopolttoainetta tarjolla (voi laittaa risua suoraan tankkiin). Missä tuo kuva on otettu?stanger kirjoitti:
Lexus RX 450h Luxury -21
Exät
- Lexus ES 300h Luxury -20 (Kohti 200tkm rajapyykkiä yritettiin, mutta se epäonnistui)
- Mercedes E 350e -17
- VW Touareg 3,0 Tdi V6 4M -14
- Phaeton 3,0 Tdi V6 4M -11
- W212 250cdi aut. Avantgarde -11
- yms
Exät
- Lexus ES 300h Luxury -20 (Kohti 200tkm rajapyykkiä yritettiin, mutta se epäonnistui)
- Mercedes E 350e -17
- VW Touareg 3,0 Tdi V6 4M -14
- Phaeton 3,0 Tdi V6 4M -11
- W212 250cdi aut. Avantgarde -11
- yms
- cupee
- Viestit: 500
- Liittynyt: 20.4.2006 12:38
- Paikkakunta: (Nilsinki, liitetty Skopjeen (Kuopio)) nyk.Esponski ja nyt Vantajasews tai Vandoo ki
AIVAN ON UPEA - SILMIÄ HIVELEVÄ
ehkä kauneimpia järkeviä ja toimivia ajopelejä - ja parempi ehdottomasti kuin Ferrari - kun tämä on järkevällä tekniikalla tehty. On ehdottomasti ajoneuvojen kermaa - jo tuolloin toteutettu - mikä tuli huomattavasti myöhemmin muihin autoihin.
Valitettavasti liian kaukana omista mahdollisuuksista.
Ajamisen iloa.
Valitettavasti liian kaukana omista mahdollisuuksista.
Ajamisen iloa.
Niin, on kai tama Ferrarin V-12:siin verrattuna järkevä pata, ja sitä
huomattavasti helpompi huoltaa (vaikka on tämäkin erittäin ahdas).
Perusmekaniikaltaanhaan tuo M70 on aika yksinkertainen tekele.
Sähköhilut tuossa ympärillä tekevät tietyiltä osin joskus vian hakemisesta
yms haastavaa.
Järkevin kai olisi 840, kun on kasi koneella. Melkein samat tehot
ja huomattavasti kompaktimmassa paketissa. Nykysäännösten mukaan
tuollaisen kasin saisi nätisti ahdettuakin.
Tuo kakstoistasen konehuone on niin täynnä että ahtaminen on turha haave meikäläisen tapauksessa + että kakstoistasen sähköjen kohdassa
uusi moottorinohjauksen laitto olisi kyllä jonkin muun kuin minun heiniä
huomattavasti helpompi huoltaa (vaikka on tämäkin erittäin ahdas).
Perusmekaniikaltaanhaan tuo M70 on aika yksinkertainen tekele.
Sähköhilut tuossa ympärillä tekevät tietyiltä osin joskus vian hakemisesta
yms haastavaa.
Järkevin kai olisi 840, kun on kasi koneella. Melkein samat tehot
ja huomattavasti kompaktimmassa paketissa. Nykysäännösten mukaan
tuollaisen kasin saisi nätisti ahdettuakin.
Tuo kakstoistasen konehuone on niin täynnä että ahtaminen on turha haave meikäläisen tapauksessa + että kakstoistasen sähköjen kohdassa
uusi moottorinohjauksen laitto olisi kyllä jonkin muun kuin minun heiniä
BMW E31 V12