Sitähän se meinaa. Normitoiminta H4:lle, mutta kuskista tuntuu oudolta kun on tottunut hooseiskoihin ja sen semmoisiin.
Vaihdoin Kiaan jakohihnan, kiristimen, tukipyörän, ohjaustehostimen hihnan, moottoriöljyt ja suodattimen, sytytystulpat.
Tarkistin vaihteistoöljyt. Olisipa sen tiennyt proppua avaamattakin että tarpeeksi on, kun ei yhtään vuoda mistään. Tai sitten ettei ole pisaraakaan enää
Jakopään laitossa meni alun toista tuntia. Osa siitä ihmetellessä miksi moottorin päätykorvakko piti ohjeen mukaan irrottaa, kun ei se minkään tiellä sitten ollutkaan. Tosi helppo jakopää kuitenkin. Apulaitehihnoja on kolme...em. tehostimen remmi on 13x650 kiilahihna ja se oli murtunut joten uusi tilalle.
Ilmastoinnille on oma moniurahihna, ja sitten vielä kolmas laturi - vesipumppu. Kiristyssysteemit on toteutettu fiksusti, mitä ei aina voi sanoa. Remmien määrä ihmetyttää, kaipa sille joku selitys olisi.
Yleensäkin tällaisen huolto on äärimmäisen helppoa. Öljynvaihdossa ei tarvitse purkaa mitään ylimääräistä ja suodatin on helpossa paikkaa. Ilmansuodatin on naps ja kops neljällä klipsillä, sisäilmasuodatin hanskakotelon takana minuutissa vaihdettava ilman työkaluja.
Ilmastoinnissa oli noin 75% aineesta jäljellä. Huollon jälkeen sitä on ohjeen mukainen 500 grammaa. Ilmastointi toimii

Alla on nyt uudet Michelin ....mikäsemallioli, neloset. Koko 195/65/15" eli pykälää isompi kuin otteessa (185/65/15"). Mittari näyttää 80 niin todellista vauhtia on 78-79.
Kaikki huolto-osat ja ABS anturi on maksaneet yhteensä noin 110 euroa. Ei voi sanoa kalliiksi, kun on öljyt ja jakopää kasassa mukana
Kuukauden kuluttua leimalle. Pakokaasutestin otinkin valmiiksi, hyvin toimii katalysaattori
