Multivirin hairahdus, nyt palattu ruotuun

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2951
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Multivirin hairahdus, nyt palattu ruotuun

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Nastoihin päädyin kun eräänä päivänä ei meinannut päästä liikkeelle kitkoilla :D

Bridgestonen nastat tuli laitettua. Äänekkäät (nastat ääntää), mutta pitoa tarjolla vastineeksi todella paljon, etenkin jäällä.

Alustaan vaihdettu kuluvia osia, ei sinänsä välyksiä vielä ollut missään mutta reaktiotangot, alapallot, narinat ja takakelkan etutyynyt uusiksi, kyyti parani jo huomattavasti ja vetely väheni.

Tälle viikkoa vielä uudet etuiskarit niin nyt on hyvä, sivutuuliherkkyys poistui täysin ja menee kuin juna, vanhoista toinen olikin jo ihan loppu. Vielä jossain vaiheessa laitettava taaksekin, ei lie vaikuta niin ajettavuuteen mutta 400tkm tehnyt tehtävänsä niillekin. Etuakselin iskarit oli testatessa iskaritestillä vielä hyvät vaikka keula jäi pomppimaan :)


Farmaria alkanut kaipaamaan tilan tarpeen takia, mutta mahtuu sitä tähänkin. Takakontti on iso, mutta matalahko.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2951
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Multivirin hairahdus, nyt palattu ruotuun

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Tälle ei mitään ihmeellistä. 391tkm mittarissa, katsastutin muuan viikko sitten. Vasemman puoleinen seisontajarruvaijeri kuoresta rikki, siltä puolen seisontajarrusta linkku lienee jumissa. Vähän aikaa pumppailin dynolla niin sain eron alle 70%, taisi olla 66% ja pyörät lukkiutuivat dynolla. Katsastaja sai 69% eroksi eli hyväksytty vielä.

Ensi katsastukseen pitänee tehdä jo jotain asialle.

Iskareiden vaihdon jälkeen ei ole tehty mitään remonttia taikka korjausta. Määräaikainen huolto, aikalailla B5- sisältöä mukaillen. Jarrulevyt alkavat olemaan alamitassa ainakin edessä, paloja voisi vielä hetkem hioa ohuemmaksi ennen kuin alkaa vaihtamaan. Taakse laittaa jarrut samalla kun vaihtaa seisontajarruvaijerin.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”