
Nooh... Laatikko paikoillaan ja koeajot tehty. Tuntuu pelaavan.

Tosin vielä puuttuu alipaine ja vaijeriohjaukset.
Vauhtipyörän kanssa meinas mennä homma vituiksi. Aloin pulttaileen automaatin vauhtipyörää paikoilleen ja siinä pulttejä pyöritellessä hokasin että prkl. Tämäpä ei tule mokoma pelaamaan.
Manuaalin vauhtipyörässä on 5kpl tuomosta metalli natsaa siellä lohkon ja vauhtipyörän välissä joita kierros/asentoanturi "lukee" Ja 124sen vauhtipyörässähän noita ei tietenkään ole.
No jonkunverran mittailuja ja lopputulos... Vanhasta vauhtipyörästä sorvissa tuo "hammaskehä" irti ja sorvaten 124sen vauhtipyörään tilaa ja "hammaskehä" siihen kiinni.


Pahimmoilleen jäi ottamatta kuva siitä valmiista vauhtipyörästä.

Kardaani myös katkastiin sorvissa. Saatiin päät suoraan. 12cm piti lyhentää. Laatikot olikin aika radikaalisti erimittaiset.



Myös vaihdevipu kepiltä laatikolle piti tehhä kokonaan uus.
Itse keppi vaihtui vaivattomasti.


Myös laatikon takakannake palkkia piti muokata aika reilusti.

Siitä jäi myös kuva ottamatta.
Kaiken kaikkiaan hommassa meni noin 15h. Jos kaikki vauhtipyörää ja takapalkkia myöten olisi passannut suoraan niin varmaan olisi ollu 10h ajassa valmista.