230E 87 automaatti nykii

Katso myös W201.
Avatar
mjo33400
Elektroniikkaguru
Viestit: 489
Liittynyt: 14.3.2006 11:31
Paikkakunta: Otalampi / Vihti

Viesti Kirjoittaja mjo33400 »

Ykköspytyn?
MB 220 GLK 4-MATIC BE 2013 AMG-styling
Avatar
Jani
Viestit: 1449
Liittynyt: 29.9.2005 18:45
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja Jani »

mjo33400 kirjoitti:Ykköspytyn?
Neloskoneessa se on eri kohdassa, kuin kutvosessa.
:mrgreen:
www.mese.fi/seuranta

Kuva
250D -88
® Pro 702
Avatar
mjo33400
Elektroniikkaguru
Viestit: 489
Liittynyt: 14.3.2006 11:31
Paikkakunta: Otalampi / Vihti

Viesti Kirjoittaja mjo33400 »

Siis imukurkun ( kaasuläppäkotelon ) etupuolella?
MB 220 GLK 4-MATIC BE 2013 AMG-styling
Avatar
kobelco
Viestit: 25
Liittynyt: 22.5.2006 15:24
Paikkakunta: ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja kobelco »

Pietu kirjoitti:moni liian korkee tyhjäkäynti on korjaantunu kun katsoo että kaasuläpän rungossa oleva kytkin ottaa kosketusta ja täten kykenee eculle lertomaan että tarvis tyhjäkäyntii.
Se on kolme johtonen.....tyhjäkäynti,osakaasu,täyskaasu.Semmosia komentoja antelee.
Yleismittari käteen ja tutkimaan,sen liitin löytyy pa-paineensäätimen vierestä,1 pytyn imutorven kyljessä kiinni.
mittasin kaikki antoi jotain lukuja kun läppää paineli samalla, puhdistinkin mutta ei vaikutusta!
Avatar
kobelco
Viestit: 25
Liittynyt: 22.5.2006 15:24
Paikkakunta: ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja kobelco »

joo aamulla käynnistin auton niin eipä taas meinannu ruveta ottamaan kierrosta heti jos painoi kaasua niin meinasi sammua! aikani siinä kaasuvivustoja vääntelin pellinalla kone käynnissä niin rupesi taas käymään
ja nyt toimii ihan hyvin PAITSI: tyhjäkäynti ja se nykiminen ilmaantuu taas mutta ei niin kovasti jos on pitkä mäki ja ajaa sataa niin alkaa nykimään..eli heti kun jkone joutuu rasitukselle vähän enemmän !!missähän p..... se vika on ? neuvvoja otetaan edelleen mielellään vastaan :) onkohan sitten suuttimet tasaraha?? paljonkahan tuon pitäisi viedä myös bensaa nyt hörppää yli kympin reilusti!
Avatar
mjo33400
Elektroniikkaguru
Viestit: 489
Liittynyt: 14.3.2006 11:31
Paikkakunta: Otalampi / Vihti

Viesti Kirjoittaja mjo33400 »

Onko accuattorin liitin kiinni? Accuator on kaasuläppäkotelon kyljessä rintapellin puolella.
MB 220 GLK 4-MATIC BE 2013 AMG-styling
Pietu
Mersutohtori
Viestit: 36
Liittynyt: 02.10.2005 14:21

Viesti Kirjoittaja Pietu »

Toisin sanoen määränjakajan kyljessä se paine-ero säädin kiinni.Antaa kiihdytys rikastusta ja kylmä käynti rikastusta lisä polttoaineen suuttimen sulkeutumisen jälkeen.Kokeiles piuhaa irti jos on piuhat kiinni ja ei oo katkeillu jo valmiiks,pitäs lämpösenäkin laiskistua selvästi ajossa.
Mulla 1 ylimääränen :wink: .
230TE vm.86 Koirankoppi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”