Shatterin 220cdi - Myyty
Keulaa käytin tuossa päivällä ylhäällä ja ainakin toistaiseksi on laakeri pysynyt kuosissa, katsotaan mitä tuleman pitää.
viikonloppureissusta palatessa kotipihassa teki vänkärin ajovalo tenkkapoon kun sammutuksen jälkeen valittaa palanutta lamppua ja nyt on jo lamppuja sekä sytytintä kokeiltu ristiin eikä tule eloa, onko enää muuta vaihtoehtoa kun ohjainlaite umpion pohjassa? erillistä sulaketta en ajovalolle enää tästä mallista löytänyt, väykyssä vielä oli.
viikonloppureissusta palatessa kotipihassa teki vänkärin ajovalo tenkkapoon kun sammutuksen jälkeen valittaa palanutta lamppua ja nyt on jo lamppuja sekä sytytintä kokeiltu ristiin eikä tule eloa, onko enää muuta vaihtoehtoa kun ohjainlaite umpion pohjassa? erillistä sulaketta en ajovalolle enää tästä mallista löytänyt, väykyssä vielä oli.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Ebayta selaillessa sattui silmään naurettavan edullinen diili kummankin puolen ballasteista niin laitoin kustin polkemaan. ompahan varalla toisellekin puolelle jos tulevaisuudessa kärähtää pitää ensiviikolla vaihtaa ja toivoa sillä tokenevan taas.
Foorumeita porskutin tuosta ballastin vaihdosta ja kaikki oli sitä mieltä että ehdottomasti puskuri ja umpio irti.. jumppasin auton tunkin nokkaan ja ryömin keulan alle niin sieltähän tuo ballasti tipahti kätöseen muutaman minuutin äherryksen jälkeen kun sai 3kpl T20 torxeja auki ei mitään ongelmaa, tilaa oikein juhlallisesti webastollisessa tosin voisi olla jo aika tekemätön paikka pl. keulan purku.
samalla konttauksella löytyi ajovalonpesurin vikakin kun tyhjensi puoli säiliötä pissapoikaa kerta painalluksella + lätäkkö keulan alla. letkun painoin takaisin niin taas pelaa
ei ainakaan näin mututuntumalla oulun vehon kolarikorjaamolla oikein homma pelaa, 2012 oli ajettu poron persuksiin ja eteen oli vaihdettu vänkärin sisälokari, lokari, umpio ja sivupeili niin sen jäljiltä on minulle tullessa pitänyt vielä säätää konepelti, hommata lokarin sisäpuolelle (konehuoneessa) puuttuvat ruuvit?? ja nyt vielä pesurin letkukin
kerran autoa pestessä naureskelin ko. lokarin puuttuvia ruuveja kun kevyesti otin tukea niin oli karata alta ja heilu mahottomasti, liekö asentajalla loppunut ruuvit vaiko päivä kun on niin puolitiehen jäänyt
niin ja vanhaa omistajaa jututtaessa tuli tuo kolarikorjaus puheeksi niin mainitsi että oli joutunut viemään itsekin vielä takaisin kun eivät ensin vaihtaneet rikkinäistä sisälokaria ollenkaan joka oli säpäleinä ja rappas renkaaseen ajaessa
Foorumeita porskutin tuosta ballastin vaihdosta ja kaikki oli sitä mieltä että ehdottomasti puskuri ja umpio irti.. jumppasin auton tunkin nokkaan ja ryömin keulan alle niin sieltähän tuo ballasti tipahti kätöseen muutaman minuutin äherryksen jälkeen kun sai 3kpl T20 torxeja auki ei mitään ongelmaa, tilaa oikein juhlallisesti webastollisessa tosin voisi olla jo aika tekemätön paikka pl. keulan purku.
samalla konttauksella löytyi ajovalonpesurin vikakin kun tyhjensi puoli säiliötä pissapoikaa kerta painalluksella + lätäkkö keulan alla. letkun painoin takaisin niin taas pelaa
ei ainakaan näin mututuntumalla oulun vehon kolarikorjaamolla oikein homma pelaa, 2012 oli ajettu poron persuksiin ja eteen oli vaihdettu vänkärin sisälokari, lokari, umpio ja sivupeili niin sen jäljiltä on minulle tullessa pitänyt vielä säätää konepelti, hommata lokarin sisäpuolelle (konehuoneessa) puuttuvat ruuvit?? ja nyt vielä pesurin letkukin
kerran autoa pestessä naureskelin ko. lokarin puuttuvia ruuveja kun kevyesti otin tukea niin oli karata alta ja heilu mahottomasti, liekö asentajalla loppunut ruuvit vaiko päivä kun on niin puolitiehen jäänyt
niin ja vanhaa omistajaa jututtaessa tuli tuo kolarikorjaus puheeksi niin mainitsi että oli joutunut viemään itsekin vielä takaisin kun eivät ensin vaihtaneet rikkinäistä sisälokaria ollenkaan joka oli säpäleinä ja rappas renkaaseen ajaessa
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Mites nämä sähköjarrulliset kun kyseessä on jarrujen uusiminen?
taakse pitäisi uusia loppuunajetut levyt sekä palat niin kärsiikö mäntiä painaa normaalisti pohjaan vai vaatiiko sbc-yksikkö jonkin sortin deaktivoinnin ennen toimenpiteitä?
onko tuo yksikkö sitten loppujaan kuinka ranttu jos vähän nesteet virtaa vastakarvaan mäntiä levittäessä
taakse pitäisi uusia loppuunajetut levyt sekä palat niin kärsiikö mäntiä painaa normaalisti pohjaan vai vaatiiko sbc-yksikkö jonkin sortin deaktivoinnin ennen toimenpiteitä?
onko tuo yksikkö sitten loppujaan kuinka ranttu jos vähän nesteet virtaa vastakarvaan mäntiä levittäessä
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Pari kertaa jo on satulaa käytettykin irti ja yllämainitut toimenpiteet tehty. sitä hain vain takaa että eihän yksikkö voi vahingoittua tai mennä sekaisin kun männät painaa takas pohjaan ja nesteet menee ns. väärään suuntaan.
asiasta toiseen, postipoika toi eilen ballastit ja vaihdoin pimeälle puolelle uuden niin taas on valoa kansalle sattui silmään tuossa ballastin kuoressa lukema 2000h, onko kyseessä jokin luvattu toiminta-aika tms?
asiasta toiseen, postipoika toi eilen ballastit ja vaihdoin pimeälle puolelle uuden niin taas on valoa kansalle sattui silmään tuossa ballastin kuoressa lukema 2000h, onko kyseessä jokin luvattu toiminta-aika tms?
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
laatikko rupesi ilmotteleen olemassaolostaan kun kuumilla öljyillä alkoi taas nypyttämään pintakaasulla ajaessa, heittelee kierroksia ~100rpm. 10tkm pääsi öljyjen ja kybin vaihdolla ilman oireita kybin vaihdon yhteydessä laatikkoon vaihdettiin kylläkin vain ulostulleet öljyt niin voisi ensinksi kokeilla huuhtelua?
Yksi "ominaisuuskin" on mietityttänyt tuossa kun kuumilla öljyillä vaihteen vaihdoissa saattaa tulla vaimea ylimääräinen nykäys joka jotenkin tuntuu oudolta niin mistähän saattaisi johtua? kylmänä pelaa hyvin ja vaihtaa pehmeästi, öljynlämmöt kun nousee yli 80C niin varsinkin 2. ja 3. vaihteelle vaihtaessa ensin vaihtaa vaihteen ja sitten tulee perään vielä toinen pieni nykäisy eikä meno ole tasaista. esimerkiksi jos lähtee juuri ennen vaihtoa kiihdyttämään niin vaihtaa vaihteen ja meno puutuu sekunniksi kun tulee vielä toinen nykäisy 3/4 ja täyskaasulla kiihdyttäessä vaihtaa moitteetta.
vähän kuin kytkisi vaihteen kahteen kertaan nyt kun miettii niin samanlaista oiretta oli liikkeelle lähdössä ennen kybbiremonttiakin. valoista kun lähti kiihdyttämään kylmällä autolla niin jossain 1500-2000 kierroksen välillä tuli ylimääräinen nykäys jolloin kierroksetkin laski parisataa ja sen jälkeen vasta vaihtoi vaihteen.
Yksi "ominaisuuskin" on mietityttänyt tuossa kun kuumilla öljyillä vaihteen vaihdoissa saattaa tulla vaimea ylimääräinen nykäys joka jotenkin tuntuu oudolta niin mistähän saattaisi johtua? kylmänä pelaa hyvin ja vaihtaa pehmeästi, öljynlämmöt kun nousee yli 80C niin varsinkin 2. ja 3. vaihteelle vaihtaessa ensin vaihtaa vaihteen ja sitten tulee perään vielä toinen pieni nykäisy eikä meno ole tasaista. esimerkiksi jos lähtee juuri ennen vaihtoa kiihdyttämään niin vaihtaa vaihteen ja meno puutuu sekunniksi kun tulee vielä toinen nykäisy 3/4 ja täyskaasulla kiihdyttäessä vaihtaa moitteetta.
vähän kuin kytkisi vaihteen kahteen kertaan nyt kun miettii niin samanlaista oiretta oli liikkeelle lähdössä ennen kybbiremonttiakin. valoista kun lähti kiihdyttämään kylmällä autolla niin jossain 1500-2000 kierroksen välillä tuli ylimääräinen nykäys jolloin kierroksetkin laski parisataa ja sen jälkeen vasta vaihtoi vaihteen.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Täällä sama homma, 1-2 vaihteen välissä ikään kuin kahdesti kytkee isomman jos kiihdyttää hitaasti. Kovemmassa kiihdytyksessä pelaa paremmin.
Toinen juttu kun lipuu kävelyvauhtia niin kytkee 2. vaihteen niin aikaisin että perä jyrisee hetken ja kierrokset jossain 800 paikkeilla?
Autolla 370tkm rullattu ja laatikon öljyt vaihdettu huuhtelemalla ~2tkm sitten.
Toinen juttu kun lipuu kävelyvauhtia niin kytkee 2. vaihteen niin aikaisin että perä jyrisee hetken ja kierrokset jossain 800 paikkeilla?
Autolla 370tkm rullattu ja laatikon öljyt vaihdettu huuhtelemalla ~2tkm sitten.
Nyt ei ole pariin päivään nypyttänyt kierroksia ollenkaan, mutta taas on alkanut pitämään liian isoa vaihdetta kytkettynä, jota teki myös ennen öljyjen ja kybin vaihtoa. ei huomaa kuin 50-60km/h vauhdissa kun jyrrää isolla vaihteella 1000rpm asti eikä vaihda pienemmälle ilman että päästää kaasun kokonaan muutamaksi sekunniksi taikka polkaise kaasua napakasti.
tänään alkoi ajovalotkin temppuilemaan yhtäkkiä, käynnistyksessä menee alas eikä tule enää ylös, koloon ajettaessa nakkaa valot osoittamaan lentokoneita hetkeksi ja putoaa takaisin alimpaan asentoon osoittamaan metrin päähän keulasta. vikakin löytyi kun taskulampun kanssa tihrusti vesisateessa
anturin ja tukivarren välissä oleva säätötanko näytti olevan muttereilla tms kiinni eli taitaa olla vaihdettavaa sorttia, äkkiseltään en kuitenkaan ebaysta löytänyt kuin itse anturin niin millähän nimellä/numerolla tuota osaa lähtä kyselemään ja onko minkä hintainen osa kyseessä?
E: kuvakin löytyi googlesta, vaan ei numeroa lue
eli osa 30.
tänään alkoi ajovalotkin temppuilemaan yhtäkkiä, käynnistyksessä menee alas eikä tule enää ylös, koloon ajettaessa nakkaa valot osoittamaan lentokoneita hetkeksi ja putoaa takaisin alimpaan asentoon osoittamaan metrin päähän keulasta. vikakin löytyi kun taskulampun kanssa tihrusti vesisateessa
anturin ja tukivarren välissä oleva säätötanko näytti olevan muttereilla tms kiinni eli taitaa olla vaihdettavaa sorttia, äkkiseltään en kuitenkaan ebaysta löytänyt kuin itse anturin niin millähän nimellä/numerolla tuota osaa lähtä kyselemään ja onko minkä hintainen osa kyseessä?
E: kuvakin löytyi googlesta, vaan ei numeroa lue
eli osa 30.
Viimeksi muokannut Shatter, 04.9.2015 23:01. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
MB-Osalta löytyi hyllystä suht edullisesti. Muutenhan tuo oli oikein simppeli homma vaihtaa kun on kiinni vain kahdella mutterilla, mutta oli itsellä jo hapettunut katkennut natsa tukivarteen niin joku tovi vierähti kun ähräsi CRC:n ja vasaran kanssa. taas näkee etiäpäin
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Hypätään säätötangosta vielä tähän (sori Roisto), eikö kukaan nyt ole tätä selvittänyt, näitä 'välivaihtajia' tuntuu olevan jo vähän jokapuolella? Tuolla toisessa threadissa jo kyselinkin että mitä parametreja mittausarvolistasta pitäisi ottaa mittauksen alle kun alkaa syytä tälle etsimään mutta ei ainakaan kukaan vielä ole tietojaan jakanut... mulla olis parikin kandidaattia jotka saisin mittaukseen, ja verrokkina yks mikä vaihtaa jämptisti...Henq kirjoitti:Täällä sama homma, 1-2 vaihteen välissä ikään kuin kahdesti kytkee isomman jos kiihdyttää hitaasti. Kovemmassa kiihdytyksessä pelaa paremmin.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
~30e oli hintaa. muovinen varsi oli uudessa, jota jäinkin ihmettelemään että ei kyllä tule kauaa kestämään sillä nivelet on täysin auki. varmasti syö muovivarren suht nopeasti kun pääsee hiekka väliin ja sitten alkaa pomppimaan pois paikaltaan. vanha rikkinäinen näytti olevan ihan täyttä rautaa ja nivelissäkin oli kumisuojat. tukivarren puoleinen nivel oli jo niin jumissa ettei sormin saanut liikkeelle ollenkaan niin oisko siksi väsynyt ja mennyt poikki..Roisto kirjoitti:Hyvä homma. Mitä suurin piirtein kustansi? Oliko samaa mallia (teräsvarsi) vai jotain uudempaa (ilmeisesti muovinen varsi)?
t.
Risto
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Rupesi kauppareissulla laatikko oikutteleen ja tämän päivän aikana on jo vikatilaan mennyt puolenkymmentä kertaa.. koodiksi antaa nopeusantureista katkonainen ja epäuskottava.
P220A = The speed comparison of Y3/6n2 to Y3/6n3 is implausible
P2203 = Y3/6N3 speed sensor 3
ensimmäisen kerran kiihdytyksessä lähti ykkösellä vaikka ajeli C-moodilla ja pintakaasulla veti kierrokset 4000rpm tuntumaan ennen kakkosen kytkeytymistä pamauttamalla niin että niskoissa tuntu ja autokin loikkasi. sen jälkeen vaihtanut vähän miten sattuu / tökkimällä yms. onko normaalia että vikatilassa jättää sen hetkisen vaihteen päälle, puottaa kybin pois päältä eikä keppimoduuli ota komentoja vastaan kuin vasta uudelleenkäynnistyksen jälkeen? pakkikaan ei tuntunut toimivan kun on vikatilassa, kierroksia ottaa muttei liiku.
johdinlevyn vaihtoon ajattelin kun kesällä vaihdettiin öljyt,kyb ja pistoke. jalkatilankin konttasin läpi eikä ohjainyksikkö ollut öljyssä. öljytaso myös kunnossa.
mietteitä? ei ole oireillut mitenkään aikaisemmin, vähän puskista tuli
P220A = The speed comparison of Y3/6n2 to Y3/6n3 is implausible
P2203 = Y3/6N3 speed sensor 3
ensimmäisen kerran kiihdytyksessä lähti ykkösellä vaikka ajeli C-moodilla ja pintakaasulla veti kierrokset 4000rpm tuntumaan ennen kakkosen kytkeytymistä pamauttamalla niin että niskoissa tuntu ja autokin loikkasi. sen jälkeen vaihtanut vähän miten sattuu / tökkimällä yms. onko normaalia että vikatilassa jättää sen hetkisen vaihteen päälle, puottaa kybin pois päältä eikä keppimoduuli ota komentoja vastaan kuin vasta uudelleenkäynnistyksen jälkeen? pakkikaan ei tuntunut toimivan kun on vikatilassa, kierroksia ottaa muttei liiku.
johdinlevyn vaihtoon ajattelin kun kesällä vaihdettiin öljyt,kyb ja pistoke. jalkatilankin konttasin läpi eikä ohjainyksikkö ollut öljyssä. öljytaso myös kunnossa.
mietteitä? ei ole oireillut mitenkään aikaisemmin, vähän puskista tuli
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Pidähän ajantasalla miten etenee!Shatter kirjoitti:Torstaina olisi johdinlevyn vaihto, josko se sillä tokenee taas. perjantaista seissyt ruudussa huoltoa odottamassa kun tuli jo kakkosauto pahimpaan pulaan
S211 320CDI -04
Vito 116CDI -13
Fiat 680 -79
Eihän se haittaa jos lapsi on isänsä näköinen kunhan on muuten terve!
Vito 116CDI -13
Fiat 680 -79
Eihän se haittaa jos lapsi on isänsä näköinen kunhan on muuten terve!
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4283
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Joskus sitä on niiten sisäpuolella mistä sitä ei pois saa niin että toimisidealer kirjoitti:Johdinlevyssähän tuo nopeusanturi on, kun se oikkuilee menee 2-3 anturien vertailu pieleen ja laatikko ei toimi kaksisesti. Joskus voisi anturin puhdistaminenkin auttaa, mutta kun on vasta kyb vaihdettu niin varmaan silloin siivoiltu joten ei taida olla p*skaa anturissa...
muita yleisä vika paikkoja töpseli, TCU, väärät öljyt
(näitä ollut jostain syystä lähi aikoina useita)
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Onko tuo nopeusanturien vikakoodi sitten kuinka yleinen vaihdelaatikossa, voiko antaa kyseistä koodia vaikka vika olisikin esim. vuotavassa pistokkeessa tai huonossa kyb-venttiilissä ja itse johdinlevy ois täysin kunnossa?
mitään muuta siinä ei loogisesti ajateltuna voi olla rikki sillä 20tkm sitten on vaihdettu öljyt, pistoke ja kyb vai pitäisikö kysyä silleen että jos ei tule kuntoon johdinlevylläkään onko siinä enää muuta vaihtoehtoa kun väljä hydrauliyksikkö/laatikko?
mitään muuta siinä ei loogisesti ajateltuna voi olla rikki sillä 20tkm sitten on vaihdettu öljyt, pistoke ja kyb vai pitäisikö kysyä silleen että jos ei tule kuntoon johdinlevylläkään onko siinä enää muuta vaihtoehtoa kun väljä hydrauliyksikkö/laatikko?
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Noniin, auto on taas ajossa hoitopöydällä käymisen jälkeen. Koputetaan vielä varmuudeksi puuta ja seuraillaan, mutta vaikuttaa onnistuneelta remontilta monessakin mielessä.
Vikatilan aiheuttaja oli juurikin tuo johdinlevyssä oleva nopeusanturi ja se tuli kuntoon vaihtamalla koko helahoito, samalla vaihtui myös öljyt uudemman kerran (ed. kerran. 20tkm sitten kybin vaihdon yhteydessä).
En tiedä sitten onko johdinlevy ollut pitemmän aikaa parhaat päivät nähneenä sillä nyt hävisi viimeisetkin epämääräisyydet sekä tuo täälläkin monella oleva vika että kytkee vaihteen ylimääräisen nykäyksen kanssa. Nyt vaihtaa tosi nätisti ja täsmällisesti ikinä en ole uutta laatikkoa päässyt kokeileen kuinka huomaamattomasti toimii käytännössä, mutta voisin väittää että nyt toimii tämäkin aika liki sitä kuten kuuluukin, se huomioon ottaen kuinka hyvin 500tkm ajettu laatikko voi nyt loppujaan pelata
Vikatilan aiheuttaja oli juurikin tuo johdinlevyssä oleva nopeusanturi ja se tuli kuntoon vaihtamalla koko helahoito, samalla vaihtui myös öljyt uudemman kerran (ed. kerran. 20tkm sitten kybin vaihdon yhteydessä).
En tiedä sitten onko johdinlevy ollut pitemmän aikaa parhaat päivät nähneenä sillä nyt hävisi viimeisetkin epämääräisyydet sekä tuo täälläkin monella oleva vika että kytkee vaihteen ylimääräisen nykäyksen kanssa. Nyt vaihtaa tosi nätisti ja täsmällisesti ikinä en ole uutta laatikkoa päässyt kokeileen kuinka huomaamattomasti toimii käytännössä, mutta voisin väittää että nyt toimii tämäkin aika liki sitä kuten kuuluukin, se huomioon ottaen kuinka hyvin 500tkm ajettu laatikko voi nyt loppujaan pelata
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Hiljaiseloa menty vajaa 2kk, laatikkokin on pelannut moitteetta remontin jälkeen.
Nooh.. ettei liian vaivattomilta kilometreiltä ala kuulostamaan niin onhan tuota jo tälle aamua taas käyty sormet sotkemassa konehuoneessa. Eilen kävi pakkasmittari -17 ja työmatkalla sai ajella parta kuurassa, kun ei nostanut lämpöjä yli 60C.
Motonetin tiskille hyökkäsin heti aamusta notta semmonen 92-asteinen B14 letkutermari.. myyjä klikkaili pari kertaa ja naurahti ettei vaan olis mersuun menossa niinhän tuo tuumas että menekkiä on näin pakkasilla
Nooh.. ettei liian vaivattomilta kilometreiltä ala kuulostamaan niin onhan tuota jo tälle aamua taas käyty sormet sotkemassa konehuoneessa. Eilen kävi pakkasmittari -17 ja työmatkalla sai ajella parta kuurassa, kun ei nostanut lämpöjä yli 60C.
Motonetin tiskille hyökkäsin heti aamusta notta semmonen 92-asteinen B14 letkutermari.. myyjä klikkaili pari kertaa ja naurahti ettei vaan olis mersuun menossa niinhän tuo tuumas että menekkiä on näin pakkasilla
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Tänään meni virta-avain täysin mykäksi ilman mitään varoituksia työpaikan pihassa. ei toiminut keskuslukitus eikä tunnistanut avainta. uudet patterit juoksin kaupasta niin sillä heräsi lukot, mutta automaattinen tunnistus ei enää pelaa pl. erikseen napista painallus kun avain on virtalukossa. Oikkuilevan avaimen käytinkin jo auki niin kelahan siellä oli poikki.
vara-avain onneksi oli täysin toimiva niin ei hengenhätää ole, pitänee kuitenkin tilata yksi uusi kun raaskii
vara-avain onneksi oli täysin toimiva niin ei hengenhätää ole, pitänee kuitenkin tilata yksi uusi kun raaskii
Viimeksi muokannut Shatter, 06.1.2016 20:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Eipä taida mersukaan pakkasesta tykätä kun päivällä hyppäsi esp defective viesti näyttöön starttauksen jälkeen. neljännellä uudelleenkäynnistys kerralla vasta katosi, oiskohan tuolla jotain yhteyttä huonoon akkuun? useampana päivänä herjannut nimittäin battery protection - convenience functions disabled viestiä käynnistyksessä..
huomenna vaihtuu kontin pohjalle vartan h3 niin koputetaan puuta jos sillä korjaantuu
huomenna vaihtuu kontin pohjalle vartan h3 niin koputetaan puuta jos sillä korjaantuu
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Itselläkin w211 ja tuli tuo esp defective sen jälkeen kun olin asentanut ylläpitolaturin piuhat akkuun, vissiin sen verran räpsähti että joku ohjain havahtui..? Lähti kylläkin muutaman startin jälkeen pois eikä oo kiusannu sen jälkeen.
Pajero 3.2 DID -07
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
Mahottoman lämpimäksi en menis kyllä tätäkään ekotiisseliä sanomaan. pakkanen 30 kieppeillä ja takana 15km moottoritietä + 15km 80 aluetta eikä lämmöt nouse yli 60C, parkkiin ajaessa tippui vielä yhden palkin alaspäin kuudestakympistä.
Pahvi keulassa ja se kaikkien ylistämä letkutermarikin tuli tuossa joku viikko sitten asennettua, mutta eipä paljoa näy olevan vaikutusta. edellisellä väykylläkin sai kyllä jauhaa webastoa kokoajan että lämmöt pysyi ylhäällä kovemmilla pakkasilla.
Onko näissä muka jo niin niukasti hukkalämpöä että ei vain riitä näillä pakkasilla
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.