jusamb kirjoitti:HVM kirjoitti:Jyväskylän kautta tullaan. Pitää soitella jusambille.
Jyskälässä treffataan jusampi -jos se sattuu vastaamaan puhelimeen
Kiitos varoituksesta.
Onneksi työreissu pelasti tällä kertaa. Pitänee kuitenkin varuilta teljetä vaimo ja lapset turvasäilöön.
No tämä selevä!
Eukko ja lapset kannattaa viedä päiväksi Mänttään jollekin ei-nesteen huoltoasemalle, ihan kaiken varalta.
Kaapo kirjoitti:
Kyllä muistoja on myös PV554 Vollesta eli vanhasta kunnon Muna-Volvosta. 3-vaihteinen tietysti ja kyllä sellaisessa lienee munaakin annettu, ei niinkään saatu (ainakaan muistikuvien mukaan
)
Minen oo puikottanu pirkkoja pönttö-volovossa, enkä omistanu semmosta muutenkaan!
Se on nyt vaan kylmästi muisteltava Valianttia ja Finn Datsunia, ei tässä muu auta.
Kaiken muun olisin kyllä kestänyt, mutta että Kaapo on selättänyt Göranin PV544:ssä...Kun nyt ei vuan tulis mäntyä orteen...
Volovo on muuten sitten justiin äsken tankattu, ja muutkin pakolliset reissua valmistelevat rituaalit on suoritettu:
-Vararengas ei ole kuin puoliksi tyhjä
huonomminkin voisivat asiat olla
ei toimenpiteitä.
-Pyöränpultit saadaan tarvittaessa auki irrottamatta akseleita ja napoja, eli rengasavain on kyydissä.
-Öljyt tarkistettu, samaten nesteet - kunnossa olivat.
-Pissapoikaan en ole kurkannut, enkä ihan vähässä rahaa kurkkaakaan. Ajakoot h*mot tuulilasi ravassa.
-Auton paperit ovat hanskalokerossa, tarkistettu 3947 kertaa. Pitää kaiken varalta vielä tarkistaa asia.
Mitäs tulee yleisölle mieleen? Onko tässä nyt jotain vielä tekemättä? Mitä tulee ottaa huomioon kun lähtee Volvolla Mänttään? Tämä kun on meikäläisen neitsytmatka, mutta CDTA on alustavasti kyllä lupaillut että takaisin päin tullaan Jetalla reikä korkattuna.
Tuliaisiakin on kokoon haalittu, teemana on tällä kertaa kenties hieman yllättäenkin autoilu ja pierut.